Урок №2: Волейбол 8 клас

Про матеріал

План-конспект №__

Тема: Волейбол

Мета:

1. Виховувати у учнів потребу у систематичних заняттях культурного і свідомого

ставлення до зміцнення свого здоров'я.

2. Навчити основним елементам техніки гри волейболу.

3. Сприяти вихованню морально-вольових якостей, сили волі, витримки,

самовладання, дисциплінованості, впевненості у своїх силах.

Завдання:

1. Продовжувати навчати подачі і її різновиди.

2. Повторити передачі у нападі

3. Дати поняття про нападаючий удар.

4. Сприяти розвитку координації рухів, швидкісно-силових якостей ніг.

Інвентар: Волейбольні м'ячі (1 на пару), набивні м'ячі (5шт.), секундомір, свисток, гімнастичні лави, два мати, скакалки, магнітофон.

Перегляд файлу

Дата:

 

План-конспект №__

Тема:  Волейбол

 

Мета:  1. Виховувати у учнів потребу у систематичних заняттях культурного і свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я.

2. Навчити основним елементам техніки гри волейболу.

3. Сприяти вихованню морально-вольових якостей, сили волі, витримки,             самовладання, дисциплінованості, впевненості у своїх силах.

 

Завдання: 1. Продовжувати навчати подачі і її різновиди.

2. Повторити передачі у нападі

3. Дати поняття про нападаючий удар.

4. Сприяти розвитку координації рухів, швидкісно-силових якостей ніг.

 

 

Інвентар: Волейбольні м’ячі (1 на пару), набивні м’ячі (5шт.), секундомір, свисток,   гімнастичні лави, два мати, скакалки, магнітофон.

 

 

Зміст уроку

Дозування

МОВ

І

Підготовча частина

10-13 хв.

 

1

Вхід до спортзалу

Повідомлення завдань уроку

1,5-2 хв.

У колону по 1

рівняння, стежити за поставою та зовнішнім виглядом

2

Шикування в шеренгу, рапорт привітання

ТВ “Правила безпеки на уроках, спорт іграх”

 

 

3

Розподілитися на перший другий

20-30с

 

4

Ходьба

  • Звичайна
  • Зі зміною по свистку:

1 св-к – на носках, руки в гору

2 св-к – на п’ятах, руки в боки

3 св-к - напівприсід

1,5-2хв.

 

В обхід ліворуч

 

Звернути увагу на поставу

 

Дистанція 1,5 – 2 м

5

Біг-гра “Коловорот”.

З початком музики клас повільно біжить. Останній в колоні починає обганяти усіх. Як тільки він став першим, останній знов обганяє клас. Гра продовжується доки останній не стане першим. Останній знов обганяє клас. Гра продовжується, доки останній не стане першим.

1,5 – 2 хв.

Звернути увагу на утримання дистанції – 1,5-2 м. між парами

6

Ходьба. Вправи на відновлення дихання в русі:

1-2 руки догори;

3-4 руки вниз.

 

 

 

Вдих

Видих

7

Організуючі вправи: перешикування в русі з колони по одному в колону по два по ходу втримання скакалок

2-3повт.

Послідовними повторами наліво

8

Комплекс вправ у парах зі скакалками з уроку №1 з попереднього уроку.

 

Звернути увагу на правильне виконання

9

Заміряти ЧСС за 10 с

20-30с

 

10

Організаційні вправи: перешикування для здачі скакалок і отримання м’ячів.

 

 

ІІ

Основна частина

25-30 хв.

 

1

Робота в парах (різновиди подач і передач м’яча)

 

 

 

 

 

а) передачі і прийом зверху або знизу.

 

 

б) подачі верхнім або нижнім

 

 

в)       подача боковому прийом

    ловлі двома руками

 

 

Роздати по одному м’ячу на пару. Учнів вишикувати обличчям один до одного і по черзі виконують удари об підлогу.

 

 

По свистку міняти вид передач

Звернути увагу на правильне виконання вправи

2

Робота в колонах

Перешикування із колони по 2 в колону по 4

 

а)

 

 

 

 

 

 

б)

 

 

Учнів повернути обличчям до сітки.

Змагальний метод:

а)учень виконав передачу, біжить в кінець своєї команди, всі гравці команди повинні виконати передачу і не кине м’яча.

б)учень виконав передачу, біжить в кінець протилежної команди.

3

Організуючі вправи:

а) перешикування із 4 колони в колону по одному, вибрати 3-х додаткових гравців для виконання поточної передачі м’яча через сітку при боковому пересуванні гравців.

 

 

 

 

 

 

 

б) Потокова передача м’яча з поворотом у сторону допоміжних гравців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а) Учні шикуються у колону по одному вздовж лицьової лінії .

Гравець 1, пересуваючись уздовж сітки, почергово передає м’яч допоміжним гравцям і повертається в кінець колони. Те саме роблять усі наступні учні.

 

 

 

б) учнів шикують у колону по одному вдовж лицьової лінії. Гравець 1, пересуваючись уздовж майданчика, почергово передає м’яч допоміжним гравцям і повертається в кінець колони. Те саме роблять усі наступні учні.

4

Організуючі вправи: перешикування із колони по одному у колону по 4 для колового тренування техніки володіння м’ячем:

1 станція – подачі м’яча через сітку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 станція - передачі у колі

 

 

 

 

 

3 станція –

а) піднімання і опускання тулуба за 1 хв.

 

б) згинання і розгинання рук в упорі лежачі на пальцях, від підлоги хлопчики

в) дівчата перекати

- вперед

- назад

 

4 станція – набивання м’яча:

а) над головою

б) від стінки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

дів.- 36р.

хл.- 45р.

дів.-14р

хл.-29р.

 

3-4 кув.

3-4 кув.

 

 

до 30р.

до 30-40р.

 

 

 

 

Учні 1 станції шикуються вздовж лицьової лінії і в поточному порядку 1 гравець біжить на іншу половину майданчика, другий подає подачу першому і біжить на його місце, перший біжить укінець колони.

 

 

Учні другої станції шикуються в коло, виконують передачі у колі або грають в гру “картопля”.

 

 

 

Звернути увагу на правильне виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

Учні шикуються уздовж лицьової лінії біля стінки, виконують набивання м’яча.

ІІІ

Заключна частина

3-5 хв.

 

1

Шикування в одну шеренгу

 

Рівняння у шеренги

2

Вправи на відновлення дихання

 

 

3

Заміри ЧСС за 10 сек.

 

Звернути увагу на учнів з підвищеним тиском

4

Підведення підсумків уроку

 

Визначити кращих учнів у роботі в парах, кращих командирів відділень

5

Домашнє завдання, прощання, організований перехід із спортивного залу

 

Щоденно виконувати комплекс вправ на розвиток сили.

IV

Висновки щодо уроку:

 

 

 

 

doc
Додано
16 лютого 2022
Переглядів
350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку