Урок "Ознайомлення з картиною «Розмова з другом» Джим Дейлі. Використання стратегії «Входження в картину"

Про матеріал
Розробка уроку розвитку мовлення з використанням стратегії "Входження в картину"
Перегляд файлу

 

 

ЕНЕРГОДАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

ПЛАН-КОНСПЕКТ

 уроку

 розвитку мовлення,

проведеного в 3-А класі

на тему:

«Ознайомлення з картиною «Розмова з другом» Джим Дейлі. Використання стратегії «Входження в картину»

 

Підготувала

Андрусішина

Наталія Володимирівна,

вчитель

початкових класів ЕЗОШ№2,

СВК

 

 

Енергодар

2021

Дата:25.02.2021р.

Предмет: Українська мова

Тема: Ознайомлення з картиною «Розмова з другом» Джим Дейлі. Використання стратегії «Входження в картину»

Мета:  формувати здібності художнього бачення картини, цілісного сприймання її змісту, виховування інтересу до творчості художників; збагачення словникового запасу дітей образними виразами.

 Форми роботи: колективна і групова.

 Основні дидактичні методи:

  •        продуктивно - практичний
  •        частково – пошуковий
  •        пояснювально-ілюстративний
  •        принципи самоорганізації пізнавальної роботи учнів

Методичні новації: стратегії «Входження в картину», «Джигсоу», вправа 3:2:1

Обладнання:  Мультимедійна  презентація, картина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

І Організація класу

1. Привітання до гостей.

- Діти, в народі кажуть, що добрий гість – дому радість. Гадаю, що ви, як і я, дуже раді нашим гостям. Давайте з ними привітаємося.

Добрий день!

У добрий час,

Радо ми вітаємо Вас!

2. Емоційне налаштування

Зараз у нас урок української мови , а розпочнемо його з ритмічного привітання. Допоможе нам в цьому Блоха Кирило.

- По  плескати в долоні певний ритм, а решта уважно прослуховують і повторюють. Створюють ритмічне привітання.

- Я впевнена , що так дружно ви будете працювати протягом уроку.

II. Мотивація навчальної діяльності.(1хв.)

-  Чого ви очікуєте від уроку? Яким би ви хотіли бачити наш урок? (Буде цікавим, навчальним, творчим, добрим, продуктивним).

- А якими будете ви на уроці? У – уважні, Р - розумні, о – охайні, к – кмітливі.

- Зараз урок буде розвиток мовлення.

- Навіщо нам вивчати українську мову. Розвивати мовлення.?(З людиною, яка говорить і  пише грамотно приємно спілкуватися.

ІІІ . Етап проектування (2 хв.)

  • Виберіть, що ми візьмемо на урок. (пригадуємо, дізнаємося, досліджуємо,працюємо в групах,  пишемо, закріплюємо, бути неуважним, сміятися один з одного.)
  • IV. Етап організації виконання плану діяльності (7 хв.)

1.Повторення

- Пригадайте, що ми вчилися робити на УРМ?

  • Що ви знаєте.?(Що таке речення.  Що таке текст. Які є типии тексту.)
  • Що вмієте?(Складати текст – опис, текст-міркування, текст –розповідь)
  • А щоб дізнатися, що ми сьогодні будемо робити на уроці, будь ласка, закрийте очі і прослухайте музику.
  • Що ви уявили?
  • А можна це намалювати?
  • А як називається твір живопису, намальований переважно фарбами на полотні, картоні, який створюють художники?

2.Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні ми з вами будемо досліджувати картину.

- Які завдання поставимо перед собою?(познайомитися з творчістю художника; познайомитися з картиною; вчитися правильно будувати текст; наша міні –книжечка поповниться ще однією картиною)

3. Мовчазний розгляд картини.

- Що відбувається на картині?

- Яка пора року? Початок літа? Чому?

- Що робить хлопчик?

- Який він?

- Хто поряд з хлопчиком сидить?

-Що вони роблять?

- Хлопчик турбується про цуценя?

4. Входження в картину

- А хотіли б ви війти в картину?

Повторимо правила входження в картину.

  • Виберіть місце, де будете входити в картину
  • Оберіть шлях вашої прогулянки
  • Будьте спостережливими!
  • Розкрийте Головний Секрет картини

5.Робота в групі. Опис картини за допомогою піктограм.

Спробуйте себе у ролі детективів.

-У кожного відділу є на парті «Протокол спостереження», за допомогою піктограм позначте:

1 група-відділ «Все бачу» (Наприклад:блакитне небо,зеро , дітей і т.д.)

- – Що бачать ваші оченята? 

2 група- відділ «Все чую» (Наприклад: скрекотіння жаб, дзижчання комарів,дзюрчання води і т.д)

  – Прислухайтесь уважно, що чують ваші вушка? 

3 група- відділ «Тільки руки»- (Наприклад: холодна вода, камінці у воді,пісок і т.д.)

– Доторкніться ручками до усього, що вас оточує. Погладьте квіти, обніміть дерево та ін. Що відчувають ваші ручки? – Що ви можете відчути щічкою? – Що ви можете відчути ніжками і що повинні для цього зробити?

4 група – відділ «Супер нюх»-( Наприклад: запах свіжості природи, запах озера і т.д.)

– Вдихніть глибоко на повні груди. Що відчуває ваш носик?

 

5. Утворення змінних груп. Вправа «Джигсоу»

- Опишіть картину , щоб було схоже на суцільний твір.

-Розрахуймося на 1-5 і утворимо нові групи. В групах кожен з вас розповідає про те, що записав у «Протокол спостереження» і ви разом побудуєте розповідь. Допоможе вам у цьому опорна схема:

Я вирішив потрапити у картину……

Відразу побачив…..

Я чув….

Потрогав

Перед моїми очами…..

Мене бавив запах…

Мене вразило….

Дізнатися:

Виходимо з картини.

- Який секрет картини?

- А цікаво Вам хто написав цю картину. І як вона називається.

  • А хочете дізнатися хто ж написав цю картину?
  • Джим Дейлі американський художник. У нього дуже багато картин на яких зображено тварин і дітей.
  • Називається картина «Розмова з другом».
  • Давайте вклеємо цю картину в міні –книжечку.

V Етап контрольно- оціночний.

  1. Вправа 3:2:1
  • Здійснилися ваші сподівання?
  • Оцініть свою роботу на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку