Урок ознайомлення з мистецькими творами "Богатирі в мультиплікації"

Про матеріал
Урок образотворчого мистецтва "Богатирі в мультиплікації. Створення портрета Котигорошка" Мета. Сформувати уявлення про мультиплікацію як вид кіномистецтва; ознайомити богатирем української казки Котигорошком, навчити створювати портрет казкового героя; розвивати уяву, абстрактне мислення; виховувати любов до народної творчості.
Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва

 Тема. Богатирі в мультиплікації. Створення портрета Котигорошка

Мета. Сформувати уявлення про мультиплікацію як вид кіномистецтва; ознайомити богатирем української казки Котигорошком, навчити створювати портрет казкового героя; розвивати уяву, абстрактне мислення; виховувати любов до народної творчості.

Обладнання: альбоми, олівці, краски, відоматеріали, наочний матеріал, ноутбук.

Тип уроку. Урок ознайомлення з мистецькими творами

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля партами сядем чемно —

Плине час хай недаремно.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Добру казку я пам’ятаю з дитинства,

Хочу, щоб казку послухали і ви,

Нехай підкрадеться до самого серця

І зародиться в ньому зерно доброти.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

1.    Організація уваги учнів

Ви дивитися мультфільми?  А чи задумувалися ви як вони створюються?

Діти, сьогодні на уроці ми познайомимося із таки видом мистецтва як мультиплікація і дізнаємося як же мультфільми створюють.

  ІV Ознайомлення з матеріалом

1.    Розповідь  вчителя

          Мультипліка́ція  лат. multiplicatio  розмноження, збільшення, зростання)[1] — вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих (графічна анімація) або об'ємних (об'ємна анімація) об'єктів. Ці твори називають анімаційними або мультиплікаційними фільмами (мультфільмами).

     Мультфільми створюють художники-мультиплікатори. Їх ще називають аніматорами, тому що вони оживляють малюнки або ляльки. Назва анімаційне кіно походить від слова «аніма», що означає «душа». А слово «мульти» в перекладі означає «багато»! 

        Більшість мультфільмів створються за допомогою малюнків. Те, що здається нам безперервною картинкою, насправді є сотнею малюнків, які з'єднуються в кадри. Раніш, коли ще не було комп'ютерів та інших технологій, здатних все спрощувати, це був складний і важкий процес.

   Аніматори малювали по 24 малюнка для 1 секунди мультика. Тільки уявіть, скільки малюнків потрібно було намалювати вручну, щоб створити 10-хвилинний мультфільм. Звичайно, зараз є спеціальні програми, які використовують опорний малюнок, а інше створюють самостійно. Але покадрова анімація досі залишається непростою кропіткою роботою.

     Засновником мультфільмів є американський художник-мультиплікатор Уолт Дісней. До сьогоднішнього дня мультфільми від Disney є одними з найбільш якісних. Саме Дісней придумав, як поєднувати різні плани, щоб малюнки не потрібно було кожен раз малювати з нуля. Крім цього, Дісней створив перший кольоровий мультик і перший мультфільм зі звуком («Пароходик Віллі»).

      З приходом 3D-анімації в світ мультфільмів багато що змінилося. Більш того, мультфільми стали сміливо поєднувати з ігровими фільмами. Сьогодні вже нікого не здивуєш мультяшним героєм поряд з реальною людиною. Колись же це все було в новинку.

      На кіностудії працюють люди багатьох професій. Наприклад, мультфільм не можна створити без режисера, який придумує фільм і добирає акторів на різні ролі. Потрібні також сценаристи, які вигадують історію, бутафори, які виготовляють предмети та декорації, звукорежисери, що записують фонограму. 

 Сьогодні на уроці ми будемо у художниками – мультиплікаторами. І створимо кадр для свого мультфільму « Котигорошко»

2.    Демонстрація творів образотворчого мистецтва

Зараз ми подивимося уривок з мультфільму « Котигорошко»

1.    Бесіда за ілюстраціями.

 

3.    Практичний показ прийомів роботи;

Зверніть увагу на послідовність виконання малюнка.

-        Простим олівцем потрібно намітити висоту нашого героя та тулуб Змія.

-        Тепер малюємо частини тіла хлопчика і Змія.

-        Промальовуємо дрібні деталі.

-        Розфарбовуємо малюнок ( сорочку залишаємо білу, оскільки одінемо Котигорошка у вишиванку).

4.    Основна навчальна робота (виконання практичного завдання)

 

5.    Аналіз робіт

 

VІ. Підсумок уроку

1.    Рефлексія

2.    Прибирання робочих місць

 

 

 

docx
Додано
26 січня
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку