ТКІ-б з трудового навчання в 8 класі Дата
Тема. Панно для класної кімнати. Підбір технік для виготовлення
Мета. вдосконалювати вміння та навички роботи з різними матеріалами: рослинним матеріалом, кольоровим папером, тканиною, нитками; виготовити панно за зразком або за власним задумом; розвивати художній смак, творче мислення, дрібну моторику рук; виховувати естетичні почуття, бажання дотримуватися правил дизайну
Очікувані результати. Учні зможуть покращити вміння та навички роботи з різними матеріалами; творче мислення, дрібну моторику рук; розвивати почуття прекрасного та гармонійного.
Обладнання. природний матеріал, кольоровий папір, тканина, нитки, мушлі, клей, пластилін, ножиці, олівці, пензлики, серветки, коробки з-під цукерок.
Етапи |
Зміст роботи |
Діяльність учнів |
Ключові та предметні компетенції, наскрізні змістові лінії |
І – виклад нового матеріалу |
І. Організаційний момент 1. Привітання. 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочих місць
ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь
ІІІ. Повідомлення теми та мети, мотивація навчальної діяльності. Визначення очікуваних результатів.
Інструктаж із техніки безпеки ІV. Вивчення нового матеріалу шляху. V. Підсумок етапу, вияснення незрозумілого. |
Учні готують робочі місця, налаштовуються на робочий лад |
Комунікати-вна
Навчально-інформаційна спілкування державною мовою
|
ІІ – само- заглиблення |
І. Постановка й вибір завдань. Які матеріали ми будемо сьогодні використовувати? (Дод 1) ІІ. Обговорення напрацьованого матеріалу, вияснення незрозумілого. |
Учні відповідають на питання вчителя |
Інформаційно-комунікатив-на |
ІІІ – практичний
|
Закріплення вивченого матеріалу. . 1. Інструктаж учителя. – Розгляньте зразок «Акваріум». – У коробці з-під цукерок зробіть фон. Це може бути кольоровий папір або клаптик тканини блакитного кольору. – Кольоровий папір наріжте на смужки і скатайте кульки («морські камінці») або можна використати справжні мушлі. Наклейте кульки або мушлі на дно коробки. – Із паперу зеленого кольору або смужок тканини зробіть водорості і приклейте у коробку на основу. – Рибок можна зробити з половини шкаралупи грецького горіха і половини чищеного жолудя. Хвости та плавці виріжте із кольорового паперу або з осіннього листя. 2. Робота над виготовленням панно: Учні виконують роботу за зразком або виконують панно за власним задумом. Учитель надає допомогу учням. 3. Виставка та оцінювання робіт. |
Учні під керівництвом учителя виконують завдання. Учитель надає індивідуальну консультацію учням
|
Інформаційно-комунікатив-на громадянська, соціальна, математична
|
ІV – контрольно- діагностичний |
І. Узагальнення вивченого на занятті. Чого ви навчилися на уроці?? – Хто зробив панно за власним задумом? – Яку тему ви обрали? Чому? ІІ. Підсумок заняття. Оцінювання. Рефлексія.
|
Дають відповіді на запитання
|
Комунікатив-на, логічна
|
Домашнє завдання:
Дод.1
– Яскраві пелюстки
І запах пречудовий —
І хочеться усім
Побачити їх знову. (Квіти)
– Зеленіло, жовтіло, упало і пропало. (Листя)
– Є у голочки подружка,
Що прив’язана до вушка.
Слід у слід за нею ходить,
Візеруночки виводить. (Нитка)