Розробка уроку-проекту "Паралельні та перпендикулярні прямі. Узагальнення і систематизація " (геометрія, 7 клас) може бути використана після вивченої теми , перед написанням контрольної роботи.
ТЕМА: ПАРАЛЕЛЬНІ ТА ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ ПРЯМІ. Урок-проект з геометрії, 7 клас
МЕТА: узагальнити та систематизувати знання означення, ознак і властивостей паралельних прямих; формувати вміння і навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватись в інформаційному просторі; розвивати аналітичне, критичне мислення; виховувати самостійність, активність.
ТИП УРОКУ: узагальнення і систематизація знань і вмінь
ОБЛАДНАННЯ: проектор, екран, учнівські презентації, картки із завданнями самостійної роботи
ХІД УРОКУ
І ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Учні класу об’єднані в три групи, кожна з яких мала своє завдання в дослідницькому проекті «Чи все ми знаємо про паралельні та перпендикулярні прямі?»:
ІІ ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Здійснюється взаємоперевірка домашнього завдання. Перевіряється готовність до уроку-проекту.
ІІІ ФОРМУВАННЯ МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
Цей урок є останнім перед написанням контрольної роботи, тому ми маємо систематизувати знання з вивченої теми, розв’язати типові задачі, підготуватись до контрольної роботи.
IV СИСТЕМАТИЗАЦІЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ
Цього року ми почали вивчати геометрію. Кожний з вас уже зміг переконатись, який це цікавий і багатогранний розділ математики. Ми познайомилися з поняттями аксіоми і теореми, вивчили деякі з них. Група істориків ознайомить вас з матеріалом, який вони підготували. Запрошуємо їх до слова.
Демонструються і коментуються слайди:
Слово має група теоретиків:
1 ) Виконання усних вправ (демонструються слайди).
V УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВМІНЬ
Слово для висвітлення результатів своєї роботи має група практиків.
Учні подають комп’ютерну презентацію, що містить слайди із зображеннями практичного використання паралельних та перпендикулярних прямих.
Крім того пропонується самостійна робота (два варіанти)на картках.
VІ ПІДСУМКИ УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
Протягом уроку ви свідомо й критично повторили пройдений матеріал, визначили для себе, що засвоїли добре, а що потребує додаткового доопрацювання вдома.
VІІ ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ
Керівники робочих груп самостійно виставляють оцінки членам групи.
VІІІ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник «О.Істер. Геометрія,7», § 7-10 повторити, с. 46-47.Завдання для перевірки знань № 6-9 (додатково 10, 11).
ДОДАТКИ
Маловисківська гімназія
ПАРАЛЕЛЬНІ ТА ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІ ПРЯМІ. Урок-проект з геометрії, 7 клас
Підготувала і провела
вчитель математики
Федорова М.Ю.
2015 р.