Урок:Печорін і байронічний герой. Печорін і Онєгін.

Про матеріал

допомогти учням зрозуміти складність образу Печоріна;розкрити

байронічні та пушкінські мотиви у цьому образі; розвивати навички

аналізу епічного тексту та літературного образу, переказу логічне

мислення, зв'язне мовлення; сприяти вихованню морально – етичної

позиції школярів, формувати комунікативну компетентність.

Перегляд файлу

Урок №

Тема:Печорін і байронічний герой. Печорін  і Онєгін.

Мета: допомогти учням зрозуміти складність  образу Печоріна;розкрити

            байронічні та пушкінські мотиви у цьому образі; розвивати навички

            аналізу епічного тексту та літературного образу, переказу логічне

            мислення, зв’язне мовлення; сприяти вихованню морально – етичної

            позиції школярів, формувати комунікативну компетентність.

Обладнання: тексти роману «Герой нашого часу»

И тьмой,  и холодом объята

Душа устала моя;

Как  ранний плод , лишенный сока,

Она увяла в буряках рока

Под знойным солнцем бытия.

М. Лермонтова

Хід уроку

 

І. Підготовка до сприйняття  навчального матеріалу

Вступне слово вчителя

     Образ Печоріна є одним  із суперечливих образів російкої літ. 19 ст. ще сучасники по - різному зустріли його. Одні говорили, що Печорін – це автопортрет Лермонтова , інших взагалі обурили його появи, треті вважали його пародією на Байрона і Онєгіна.

ІІ. Оголошення теми, мети та епіграфа уроків.

ІІІ. Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу

  1. Робота з епіграфом.
  • Якою є провідна думка епіграфа?
  • Як ці слова пов’язана  з образом Печоріна?
  1. Бесіда з учнями.
  • Що відомо про молодість Печоріна.
  • Що з ним сталося?
  • Як він почувався на Кавказі?
  • Чи оживила Печоріна, винен у тому, що його охопила нудьга?
  1. Проблемне запитання.
  • Кого з літ.героїв нагадує вам Печоріна?
  • Що між між ними спільного?
  1. Виразне читання тексту « Портрету Печоріна»
  2. Бесіда за прочитаним.

- Що найбільше вражає у портреті Печоріна?

 -  Ознакою чого, є такі очі?

  • Яким був погляд героя?
  1. Слово вчителя

Після першої публікації роману автору написав передмову до «Журнал Печоріна». Вона теж викликана багато різних думок.

  1. Коментоване читання . Складання цитатного плану передмови.
  2. Слово вчителя

9.Бесіда з учнями ( глава «Тамань»)

- Чи згодні ви зі словами Бєлінського?

- Куди потрапив Печорін?

- Яку загадку він має розкрити?

- Як вони змальовані ?

- Чи є романтичними ідеалу конрабандистів?

- Якими були наміри головного героя ?

- Якими були наслідки цієї цікавості?

10.Слово вчителя

 

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

1. Творчі завдання

- Знайдіть риси байронічного героя  в образі Печоріна.

 

V. Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
19 липня 2018
Переглядів
1192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку