Підсумкова перевірка мовних знань і вмінь відповідає вимогам щодо оформлення змісту та оцінювання роботи , складається із завдань на розпізнавання вивчених мовних явищ, трансформування речень, відновлення будови тексту.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Перевірка мовних знань і вмінь Перевірка мовних знань і вмінь
І варіант ІІ варіант
1. Що таке текст? 2 б. 1. Що таке речення? 2 б.
а) речення; а) текст;
б) слова; б) група слів, що виражає закінчену думку;
в) зв'язані за змістом речення. в) словосполучення.
2. Речення , у якому до чогось спонукають, називається… 2б. 2. Речення, у якому про щось запитується, називається…2 б.
а) розповідне; а) розповідне;
б) питальне; б) питальне;
в) спонукальне. в) спонукальне.
3. Визнач тип речення за метою висловлювання. 2 б. 3. Визнач тип речення за метою висловлювання. 2 б.
Будьте справжніми друзями природи! Узимку їжачок спить у лісі під хмизом.
а) розповідне; а) розповідне;
б) питальне; б) питальне;
в) спонукальне. в) спонукальне.
4. Склади речення, використовуючи подані слова. 3 б. 4. Склади речення, використовуючи подані слова. 3 б.
На, цвіте, галявині, мак, чарівний. Навесні, лісу, пішли, ми, до.
Легенький, дмухнув, вітерець. З, прилетіли, теплих , птахи, країв.
Вербичка, молода, розпустила, листочки. Квіти, весняні, сонечку, радіють.
5. Розташуй частини тексту відповідно до його будови. 3 б. 5. Розташуй частини тексту відповідно до його будови. 3 б .
То мчать аж до верхівки ялини, то перестрибують Вони змайстрували човник і пустили його у воду.
з гілки на гілку.
Веселішого звірка немає в лісі. Пливи, човнику, до синього моря!.
Невтомно клопочуться білочки. Сашко і Дмитрик гралися на березі річки.