за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам'ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, силу волі, пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці.
Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.
Тема. КР № 6. «Творчість В.Дрозда, Ю.Винничука, В.Чемериса» (тест)
Мета: за допомогою запропонованих завдань виявити в учнів рівень знань, умінь та навичок з вивченої теми, закріпити їх; розвивати увагу, пам’ять, спритність, рішучість, кмітливість, уміння акумулювати отримані знання і застосовувати їх під час виконання завдань; виховувати працьовитість, наполегливість, старанність, силу волі, пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці.
Тип уроку: контроль, корекція знань та вмінь.
Обладнання: портрети письменників, творчість яких вивчалась за темою; тестові завдання і питання для самоконтролю у трьох варіантах з різними рівнями навчальних досягнень школярів.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми, мети уроку.
Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Пояснення вчителем питань, які стосуються проведення тематичної контрольної роботи
ІV. Завдання для тематичної контрольної роботи
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №6
З УКРАЇНСЬКОЇ прози. Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука. Український гумор. В. Чемерис
Літературний диктант і розлогі відповіді на запитання
I варіант
Літературний диктант.
Розлогі відповіді на запитання.
II варіант
Літературний диктант.
мудрості зачерпне, довіку ситий не буде» - вважає герой твору «Місце для дракона» ....
Розлогі відповіді на запитання.
Оцінювання: за кожну правильну відповідь на запитання літературного диктанту учні отримують по 1 балу. За розлогі відповіді на запитання – по 2 бали.
V. Підсумок уроку
VІ. Домашнє завдання
Підготуватися до уроку-підсумку.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №6
З УКРАЇНСЬКОЇ прози. Творчість В. Дрозда, Ю. Винничука. Український гумор. В. Чемерис
Літературний диктант і розлогі відповіді на запитання
I варіант
Літературний диктант.
Розлогі відповіді на запитання.
II варіант
Літературний диктант.
мудрості зачерпне, довіку ситий не буде» - вважає герой твору «Місце для дракона» ....
Розлогі відповіді на запитання.