Урок "Підсумковий урок . Речення."

Про матеріал
Мета.Закріпити в учнів поняття про речення як одиницю мовлення. Розвивати вміння дітей інтонувати кінець речення паузою, встановлювати межі речень у тексті; розрізняти речення і групу слів; вміння складати і придумувати речення, розвивати критичне мислення, усне і писемне мовлення, увагу, пам'ять, спостережливість; формувати компетентність спілкування рідною мовою. Узагальнити та розширити знання дітей про використання людиною природних багатств Землі; про причини забруднення природи, способи охорони природи на нашій планеті ; розвивати соціальну, комунікативну та інформаційну компетентність; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї, бажання самим щось зробити для збереження природи.
Перегляд файлу

                               Українська мова. 2 клас.

Тема.  Підсумковий урок . Речення.

Мета: закріпити в учнів поняття про речення як одиницю мовлення; розвивати вміння дітей інтонувати кінець речення паузою, встановлювати межі речень у тексті; розрізняти речення і групу слів; вміння складати і придумувати речення,  розвивати критичне мислення, усне і писемне мовлення, увагу, пам'ять, спостережливість; формувати компетентність спілкування рідною мовою. Узагальнити та розширити знання дітей про використання людиною природних багатств Землі; про причини забруднення природи, способи охорони природи на нашій планеті ; розвивати соціальну, комунікативну та інформаційну компетентність; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї, бажання самим щось зробити для збереження природи.

 

 

Хід уроку.

І. Організація початку уроку

         1слайд. Оголошення теми і мети уроку.

         2 слайд. Девіз уроку

ІІ. Повторення і закріплення матеріалу

          3 слайд. Загадка

                                     Кругла, але не м’яч.

                                     Тверда, але не сталь.

                                     Чорна, але не сажа.

                                     Крутиться, але не дзига.

                                     Про що йдеться мова? ( Земля)

          Сьогодні ми поговоримо, також, про землю.

 

             4 слайд. 22 квітня  Міжнародний день землі.

         Адже  22 квітня – Всесвітній  День  Землі.  Це  свято єднання народів планети у справі захисту навколишнього середовища і збереження тих багатств і природних ресурсів, якими наділила нас природа.  Вперше День Землі був відзначений у 1970 році, і з того часу його проводять щороку 22 квітня.

 

                  5 слайд. Отже відкриємо наші зошити , запишемо сьогоднішню дату і каліграфічну хвилинку З з . А також на новому рядочку Зем ля Земля і земля.

Зробимо звукову схему слова - Земля.

 

                  6 слайд.  Асоціації.

      Які асоціації викликає у вас слово  - Земля? Що ви уявляєте?

Слово земля має декілька значень:

    Третя по порядку від Сонця велика планета, яка обертається навколо своєї осі і навколо Сонця. Придумаємо речення до малюнку. (Планета Земля дуже красива.)

    Верхній родючий шар земної кори (Грунт)( Ми посадили у грунт квіти)

    Земляна поверхня, площина, по якій ходять, суша.( Ми бігали босоніж по землі)

    Місце де проживає і працює  людей. (Рідний край)( Мій рідний край ,моя земля)

 Ми слали речення. Що ви можете розповісти про речення.

 

                  7 слайд. Капелюшки

Білий – факти,  Зелений – творчість.

  Діти говорять все, що знають про речення і придумують речення.

 

                   8 слайд. Фізхвилинка

 

                   9 слайд. Доповни речення

Земля.

Земля обертається.

Земля обертається навколо .

Земля обертаєте навколо Сонця.

 

10 слайд . Групова робота. «Склади речення»

Діти прибирали сміття навколо школи.

Учні посадили алею  молодих дерев.

 

11 слайд .  «Павутинка речень.»

Діти складають спонукальні речення про збереження нашої планети.

 

12 слайд. Смайлики

 Підсумок

 

13 слайд. Подяка

 

 

 

 

docx
Додано
17 жовтня 2022
Переглядів
252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку