Урок письма "Письмо рядкової букви в"

Про матеріал
Урок навчить писати малу букву , поєднувати її з іншими буквами; продовжувати формувати раціональні рухи рукою під час письма в рядку, правильність поєднання під час письма складів; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, усне зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати в учнів охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання.
Перегляд файлу

                                      Урок навчання грамоти ( письмо )

 

Тема. Письмо рядкової букви « в» , складів, слів з нею.

Мета: вчити писати малу букву , поєднувати її з іншими буквами; продовжувати формувати раціональні рухи рукою під час письма в рядку, правильність поєднання під час письма складів; розвивати вміння зіставляти графічну форму друкованих і рукописних букв, усне зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати в учнів охайність, старанність, дисциплінованість, інтерес до навчання.

Обладнання : каса букв, картки з друкованими і рукописними буквами, робочий зошит, плакат «Правильно під час письма», малюнки до загадок, фішки до звукових моделей.

Хід уроку

І.Організація класу.

- Продзвенів дзвінок, починається урок.

Наші вушка на маківці (діти показують),

очі ширше відкриваємо (відкривають).

Слухаємо і запам’ятовуємо (діти кивають голівками вгорк-вниз),

 ні хвилини не втрачаємо (діти кивають голівками вправо-вліво).

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • З якими звуками ми ознайомилися на уроках читання?
  • Давайте охарактеризуємо ці звуки.
  • Наведіть приклади слів з цими звуками.
  • Пригадайте віршик, вивчений на уроці читання:

Веселі вишні вкрили віти,

виблискують з гущавини.

Василько воду ллє на квіти (показують у русі),

Щоб вищі виросли вони (піднімають руки вгору).

  • Якою буквою позначається звук  «в» на письмі?
  • Покажіть цю букву у касі.
  • Якою може бути буква?

 

ІІІ. Повідомлення теми і завдань уроку.

  • Як ви гадаєте, яку букву ми будемо писати сьогодні на уроці?
  • Сьогодні ми будемо не тільки писати малу букву в, а й навчимося поєднувати її з іншими буквами, будемо писати слова, робити звуковий аналіз слів та складати речення. А щоб ваші роботи в зошитах були гарними, каліграфічними, треба уважно слухати, вчитися правильно сидіти за партою і старанно, не поспішаючи, все виконувати.

ІV . Вивчення нового матеріалу.

  1. Демонстрування зразка букви.
  • Давайте вийдемо з-за парти і попробуємо самі створити   цю букву. (учні пробують за допомогою ручок і ніжок продемонструвати літеру «в».)
  1. Порівняння друкованої й рукописної малої букви в .
  2. Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма. Виконання вправ для розвитку м’язів руки.
  • Правила сидіння за партою.
  • Розміщення зошита на парті.
  • Вправи для розвитку м’язів руки.
  • Як тримати ручку під час письма.
  • Пальчикова гімнастика.

Дощик накрапає (показують).

Травка росте (присіли).

Дощик накрапає (показують),

І рибка пливе (показують).

Дощик накрапає у світле віконце (показують).

Вмивається природа, всміхається сонце (показують).

  1. Письмо рядкової букви в.
  • Рядкова буква в складається з двох елементів: верхньої петлі і овалу.

Алгоритм написання рядкової букви в

  1. Починаємо писати трохи нижче верхньої рядкової лінії.
  2. Ведемо з нахилом угору.
  3. Заокруглюємо під верхньою міжрядковою лінією ліворуч і ведемо довгу пряму вниз до себе.
  4. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч.
  5. Торкаємось нижньої рядкової, ведемо, закруглюючи, угору до верхньої лінії робочого рядка, де торкнувшись її, заокруглюючи ліворуч.
  6. Закінчуємо писати біля першого елемента.
  • Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і.
  1. Письмо букви в повітрі.
  2. Письмо в зошиті елемента букви (петля).
  3. Письмо букви у зошиті.
  4. Фізкультхвилинка (учні повторюють за вчителем)
  • Вушка – прислухайтесь.

Очки – придивляйтесь.

Носик – глибше дихай.

Ротик – посміхнись.

Спинки – розправляйтесь.

Ручки – піднімайтесь.

Нумо, до роботи, дружно всі взялись!

  1. Письмо складів і буквосполучень.
  • Доберіть слова, в яких зустрічається склад во.

( воля, вовна,

  1. Письмо слів.
  • Прочитайте слова.
  • Як ви розумієте слово вовна?
  • Давайте напишемо ці слова у зошиті.
  1. Фізкультхвилинка (учні повторюють за вчителем)
  • Щиросердно привітаєм в цьому класі нас усіх.

В парах гарно покружляєм, не шкодуємо ніг своїх.

Три плескання , три притопи, присідання і підскок.

Посміхнулись, привітались і продовжимо урок.

V.Узагальнення вивченого матеріалу.

1. Складання речень за малюнками.

2.Звуко-складовий аналіз слова «вінок».

VІ. Підсумок уроку.

  • Яку букву ви вчилися писати?
  • З яким новим словом ознайомилися?
  • Давайте складемо речення з цим словом.

 

 

 

 

docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
1130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку