Урок письма. Тема "Закріплення навиків письма. Виконання мовних вправ."

Про матеріал
Повторення вивчениого матеріалу про звуки й букви, поділ слів на склади для переносу; розвивати творчі здібності, увагу, спостережливість, усне й писемне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати бажання допомагати, дружити.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення навиків письма. Виконання мовних вправ.

Мета: повторити вивчений матеріал про звуки й букви, поділ слів на склади для переносу; розвивати творчі здібності, увагу, спостережливість, усне й писемне мовлення; збагачувати словниковий запас учнів; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати бажання допомагати, дружити.

Обладнання: малюнок Баби Яги, казковий ліс до казки «Котик і півник», віночок і квіти до нього, Колобок.

Хід уроку:

I Вступна  частина

  1. Організація класу до роботи.

Ось продзвенів голосистий дзвінок.

В класі почавсь незвичайний урок.

Хто вушка відкриє, той буде все знать,

А старанний буде відмінно писать.

  1. Повідомлення теми й мети уроку.
  • Так, діти, сьогодні нам треба показати все чого ми навчились на уроках письма. Багато різних завдань виконати. Бо поспішаючи на уроки я зустрілась з Весною і вона була дуже стурбована. Ось ця «красуня» (показую малюнок Баби Яги) викрала ключ від золотої комори – родючої землі та й сховала його. Як ви думаєте де? (відповіді дітей де шукати).
  1. Щоб точно знати треба кросворд відгадати.

                                                                                                                                                                                   

 

 

 

Р

А

К

 

 

 

 

 

Б

І

Л

К

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З

А

Є

Ц

Ь

 

 

 

 

 

К

О

Т

И

К

Б

Д

Ж

О

Л

А

 

 

 

 

  

  1. Має клешні й довгі вуса

Я і сам його боюся:

Він щипає, мов гусак

Ну, а звуть щипаку…( Рак )

 

  1. Ой, яка ж вона гарненька,

Пишнохвоста і руденька,

Не звірятко – просто диво,

Невгамовне, пустотливе

Вгору – вниз, на гілку з гілки,

Хто це буде діти? …( Білка )

  1. Від ляку тремтить, швидко біжить …( Заєць )
  2. Ніс в сметані в нього й ротик,

Відгадайте хто це? …( Котик )

  1. У садку малий Микитка

Захотів зірвати квітку,

А вона його вкусила,

Що за квітка це була?

Це не квітка, а … ( Бджола )

II Основна частина 

Щоб у казковій країні мандрувати треба бути розумним, всі букви знати.

(діти читають алфавіт)

  1. Хвилинка каліграфії.
  • Яка з букв не означає звука ( ь ). Запишіть її каліграфічно 5 раз у зошиті;
  • Спишіть з дошки 5 слів з ( ь ).
  1. Разом з нами у казкову країну піде Колобок. Він показуватиме дорогу.
  1. Попереду річка. Щоб її перейти треба закінчити речення.
  1. Якщо «я» стоїть після голосного…
  2. Якщо «ю» стоїть на початку слова…
  3. Якщо «є» стоїть після приголосного…
  4. Буква «щ» завжди…
  1. Річку ми перейшли, а далі ліс. Під кожним деревом слово, до якого слід зробити звукову схему. Не заблудиться той, хто правильно виконає завдання.

Побудова звукових моделей слів окремими учнями на дошці.

Логіка, 2 клас. Експериментальний навчальний посібник         Розмальовки берізка, пошук.

    Ялинка                      Хвоя                    Синє                       Щука

Всі за партами: Зоя, зайчик, їжак Оля.

  1. Робота з іменниками.

А на цій лісовій галявині «лісова школа». Треба допомогти звірятам записати слова, та щоб їх не налякати, я буду вам показувати малюнки, а ви слова записуватимете. (малюнковий диктант)

Хто?

Що?

 

 

 

 

 

Фізхвилинка

Їду, їду я вперед,

Мчиться мій велосипед,

Нажимаю на педалі,

Їду далі, далі, далі.

  1. Діти нам треба впізнати казку, її герої від нашого шуму сховалися в лісі. Чи впізнаєте ви їх? (Казка про Котика і Півника)

D:\изображение_viber_2020-04-01_08-26-40.jpg малюнок – загадка

 

Пишемо диктант.

Жили котик та півник. Півника вкрала лиска. Котик врятував півника.

  1. Бесіда
  • Чи справжнім другом був котик ?
  • А кому ми сьогодні допомагаємо знайти ключик ? ( Весні )

Тут пролітала сорока, яка все знає і прокричала, що ключ не в казковому лісі, а… а далі я розібрала тільки декілька слів:

  « Наумівка, школа, ігрова, вікно. »

Може хто здогадався де ж той ключ? ( Дитина приносить ключ)

Ось тепер Весна відімкне золоту комору – родючу землю (показую фото стиглого житнього поля ) та, щоб була комора багатою, треба добре працювати у полі. На екрані фото « Весняні роботи ».

Гра « Мікрофон » на тему « Весняні роботи »

Діти ви молодці. Допомогли Весні як справжні друзі.

Фізхвилинка

Ось іде до нас весна.

Все кругом ожива.

Підсніжники прокидаються.

Проліски посміхаються.

Пташки прилітають.

Діти прибігають на луки,

Стрибають, квіти збирають. ( діти імітують рухи )

  1. А чи ви хочете віночок з весняних квітів? ( Робиться віночок з паперових квітів; до віночка беруться тільки квіти, де діти правильно скажуть, як переноситься, записане на квітці слово). Кілька слів з поділом для переносу записуємо у зошит.

III Заключна частина

  1. – Наш незвичний урок закінчився. Що вам запам’яталося ?

(«Крісло автора»)

  1. Рефлексія

Весна вам вдячна за допомогу. А з яким настроєм ви завершуєте наш урок ? Оберіть цеглинку LEGO

 

Зелена – було цікаво і легко працювати.

Жовта – цікаво, але не все зрозуміло.

Червона – було сумно і не цікаво.

 

Поєднують цеглинки. Це оцінка уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Деньгуб Тетяна
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
1203
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку