17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Урок письма з використанням казкового сюжету Тема: Написання великої букви Ж («же»), складів, слів із нею.

Про матеріал

Мета: формувати навички каліграфічного правильного письма; вчити учнів писати велику букву Ж («же»), з'єднувати її з іншими буквами, списувати з друкованого тексту, писати під диктовку;

розвивати дрібні м'язи кисті рук, кісток зап'ясті руки, фаланг пальців; розвивати просторову уяву, вміння користуватися ручкою та олівцем; розвивати мову учнів;

виховувати в учнів позитивне відношення до процесу письма, охайність, працьовитість, старанність і сумлінність.

Тип уроку: нестандартний.

Форма уроку: урок – мандрівка з казковим героєм

Обладнання: Посібник для аналізу букви «Ж»; лялька; кольорові олівці; пластилін,

Перегляд файлу

 

ЗЗСО  І –ІІ ст. №21  Торецької міської ради

 

Інновації в початковій школі

 

Урок письма з використанням казкового сюжету

 

https://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=5bd8cccf259467c375fa390406093009&n=33&h=215&w=129

Тема: 

Написання великої букви Ж («же»),

складів, слів із нею.

 

 

1 клас

Підготувала  вчитель початкових класів Ткаченко Ю.І.

 

 

Урок письма з використанням казкового сюжету.

Тема: Написання великої букви  Ж ( «же»), складів, слів із нею.

Мета: формувати навички  каліграфічного правильного письма; вчити учнів писати велику букву Ж («же»), з’єднувати її з іншими буквами,  списувати з друкованого тексту, писати під диктовку;  

розвивати дрібні м’язи кисті рук, кісток зап’ясті руки, фаланг пальців; розвивати просторову уяву, вміння  користуватися ручкою та олівцем;  розвивати мову учнів;

 виховувати в учнів позитивне відношення до процесу письма, охайність, працьовитість, старанність і сумлінність.

Тип уроку: нестандартний.

Форма уроку: урок – мандрівка з казковим героєм

Обладнання: Посібник для аналізу букви «Ж»; лялька; кольорові олівці; пластилін,

Зміст уроку

І. Організаційний момент.

Вчитель:

В класі затишно і тепло,

Дзвоник нас зібрав,

Щоб ми всі не зволікали

Урок письма швидко починали.

ІІ. Гімнастика для рук, масаж.

Вчитель:

Перш ніж розпочати роботу, давайте виконаємо пальчикову гім­настику, підготуємо руки до письма

Олівець в руці катаю

Поміж пальчиків кручу

Неодмінно кожен палець

Будь слухняним я навчу.

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Інтрига.

Вчитель: Сьогодні на уроці ми будемо вчитися писати нову букву. До нас на урок прийшла красива лялька з казки. Цю красуню звати Снігуронька. Дідусь і бабуся, в яких не було діток, зліпили взимку з мокрого снігу собі ляльку, а вона перетворилася на живу дівчинку і стала для них онучкою. Вона дуже любила холод і сніг. Давайте намалюємо красиві сніжинки в зошитах, щоб Снігуронька себе добре почувала.

ІV. Робота над темою уроку.

1.Підготовка до письма. Повторення правил.  Вправа «Подивись – зроби так».

 Вчитель:

Зошит – це ваше обличчя.

Прошу всіх старатися,

Щоб в кінці вашої роботи

Показати добрий результат.

Вчитель: Подивіться на таблицю «Сиди правильно – пиши правильно». Як завжди: на раз – сіли  правильно,  на 2- розмістили  зошит правильно на парті, на 3 -правильно взяли в руки  олівець.

2. Малювання сніжинок по лініях.

 Вчитель:

Якого кольору сніжинки?  Покажіть олівець,  яким ви будете малювати сніжинки?  Працювати почали  охайно, старанно.

3. Звуковий аналіз слова «сніжинка»,  виділення вивченого на уроках читання  нового звука [ж].

Вчитель:

А які звуки заховалися в слові «сніжинка»? Зробимо звуковий аналіз слова.

  = ●▐ ▬ ●  ▬ ▐ ▬●

Вчитель: Який цей звук?

Вчитель: Як він позначається на письмі?

Вчитель:  А на що схожі сніжинки дізнавайтеся з наступної пригоди Снігурочки.

4.Знайомство з письмовою великою буквою Ж  («же») ,  порівняння її з друкованою. Знайомство зі способом її написання.

Вчитель:

 Одного разу  коли йшов такий густий лапатий сніг, Снігуронька вибігла з теплого будинку погратися в поле, підставила свої долоньки, щоб вони не розтанули, і почала ловити сніжинки. Ті сніжинки були не прості, а чарівні. Вони мали форму букв. Раптом їй на долоньки впала велика, важка сніжинка (вчитель демонструє велику букву Ж). «Як тебе звати?» - спитала Снігуронька.

Буква відповіла, що її звати «Же» велика.

Снігуронька запитала: «А навіщо ти потрібна, велика Ж»)?

«Щоб писати імена. Її пишуть на початку речення,» - відповіла та.

«Яка важка буква! – сказала Снігуронька. – Не розумію, як тебе пишуть».

Вчитель:

Так на що схожа велика  сніжинка? ( на букву Ж («же»))

Вчитель: Діти, давайте подивимося з яких елементів складається ця буква. Скільки їх? (Вчитель демонструє «гармошку» з написаною буквою Ж. Кожен елемент букви на окремій частині.)

5. Ліплення букви  Ж  («же») з пластиліну. Письмо з закритими очима.

Вчитель: Снігуронька хотіла підкинути букву Ж(«же»), щоб вона полетіла, але в неї не виходило, буква прилипла до дівчинки. Потім такі ж сніжинки почали їй заліплювати очі. Снігуронька кинулася бігти до хати, але сніжинки закрили їй шлях. Вже й ніч настала, а сніжинки не відпускають Снігуроньку. (діти з закритими очима проводять пальцями по зліпленій букві  Ж («же»)). Ось буква Ж («же») говорить дівчинці: «Ми відпустимо тебе, якщо діти навчаться красиво і правильно писати букву Ж («же»).

Вчитель: Діти! Допоможемо Снігуроньці?

Вчитель: Допоможемо!

6. Показ і пояснення вчителя написання букви.

Вчитель: Велику букву Ж («же») починаємо писати нижче міжрядкової лінії, ведемо до неї вгору, заокруглюючи праворуч, потім униз, теж заокруглюючи. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо ліворуч і ведемо вгору. Трохи нижче середини цього елемента ведемо пряму вгору до міжрядкової лінії, не відриваючи руки, пряму похилу до нижньої рядкової, звідти знову, не відриваючи руки, ведемо вправо пряму похилу лінію, яку доводимо до верхньої рядкової. Відступивши, пишемо третій елемент- полуовал, схожий на букву «С», який торкається другого елемента.

Пишемо під лічбу і-раз-і, і-два-і, і-три-і.

7.Робота в зошиті.

а) Написання букви Ж («же») у повітрі, обведення по пунктирах зразка в зошиті  ( 1-ий рядок).

б) Написання великої букви Ж («же»), з маленькою ж («же»); написання складів та буквоз’єднань. Жо, Же, Жи, Жл.

Вчитель: А тепер давайте перевіримо чи гарно і правильно ви написали букви, чи відпустить буква-сніжинка нашу Снігуроньку.

 (Вчитель перевіряє, аналізує роботу учнів).

 Снігуронька вам говорить: «Велике спасибі, діти!». Ви постаралися і всі гарно попрацювали. Сніг притих і дівчинка побігла додому.

8.Фізкультхвилинка.


Ой летить, летить сніжок,

Засипає весь гайок.

Годі, діти, вам писати,

Будем у «Сніжки» ми грати.

Бабу зліпим снігову.

Бо ми любимо зиму.

Носики почервоніли,

То ж пора вже нам до діла.


Вчитель: По дорозі Снігуронька зустріла своїх друзів, які допомагали бабусі і дідусю її шукати. Вони дуже всі зраділи, побачивши дівчинку.

7. Списування речення з друкованого тексту.

Женя і Жанна зустріли подружку.

Вчитель: Давайте дізнаємось як було звати друзів Снігуроньки.

Вчитель: З якої букви будемо починати писати речення?

Вчитель: Як пишуться імена людей?

V. Повторення написання вивчених букв.

Вчитель: Щоб більше не потрапляти в такі прикрі історії Снігуронька вирішила навчитися писати всі літери алфавіту. Давайте й ми пригадаємо як пишуться великі літери М, В, С, Т.

1. Написання вивчених букв у робочому зошиті. Прийом «Своя опора».

2. Гра «Дай ім’я». Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ».  

(Дівчатка називають імена дівчаток, що починаються на букви М, В, С, Т, а хлопчики імена хлопчиків; записують декілька під диктовку вчителя)

3. Штрихування.Самостійна робота.

Вчитель: Діти, чи  сподобалась вам наша гостя, пропоную Снігуроньку - розмальовку заштрихувати, можна букву ж («же»)  по ній написати.

4. Аналіз виконаної роботи.

(Вчитель звертає увагу на охайність, старанність учнів )

VІ. Пісумок уроку.

1.Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Вчитель: Чим ми займалися сьогодні на уроці?

Вчитель: Яку букву ви навчилися писати?

Вчитель: На що схожа за своєю формою буква «Ж»?

Вчитель: Снігуронька дякує вам за співпрацю, хорошу роботу на уроці, за

те , що ви допомогли їй повернутися додому. Мені теж сподобалося як ви сьогодні працювали і показали добрий результат.

2. Гра «Мій настрій»

Вчитель:  У кожного з вас на парті є кружечок. Намалюйте смайлик зі своїм настроєм, прикріпіть його до дошки.

Вчитель: Я бачу, що настрій у вас гарний, значить урок був цікавий.

http://pandia.ru/text/80/101/images/image001_119.gif        http://pandia.ru/text/80/101/images/image003_72.gif          http://pandia.ru/text/80/101/images/image004_68.gif

C:\Users\Monstrik\Desktop\1 клас\фото1кл\SAM_0566.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

http://overgraph.ru/images/154052_risunki-dlya-raskrashivaniya-snegurochka.jpg

 

http://overgraph.ru/images/154052_risunki-dlya-raskrashivaniya-snegurochka.jpg http://overgraph.ru/images/154052_risunki-dlya-raskrashivaniya-snegurochka.jpg

 

http://overgraph.ru/images/154052_risunki-dlya-raskrashivaniya-snegurochka.jpghttp://overgraph.ru/images/154052_risunki-dlya-raskrashivaniya-snegurochka.jpg

https://otvet.imgsmail.ru/download/7789782aa14614ebd936fe06de4741e5_i-10258.jpg 

                        ж

docx
Додано
13 квітня 2018
Переглядів
1139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку