Урок "Письмо рядкової букви е, складів та слів із нею".

Про матеріал

Як навчити учнів правильно писати рядкову літеру е в рядках зошита, в складах та в словах. Повтрити, які звуки позначає літера е. Познайомити з незвичайним птахом ему.

Перегляд файлу

Урок навчання грамоти __ (письмо).

Тема. Письмо рядкової букви е, складів та слів із нею.

Мета: вчити учнів правильно писати рядкову літеру е в рядках зошита, у складах та словах; розвивати мислення, мовлення учнів, уважність; виховувати доброзичливість, охайність при письмі.

Обладнання:  макет сонця; зразок рукописної букви е.

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент
  2. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроку.

-Діти, до нас сьогодні на урок завітав гість. Це страус ему. Подивіться на нього. Він приніс нам відеозапис, щоб ми більше дізналися про нього.

Ему – найшвидший, великий, нелітаючий птах. Його Батьківщина Австралія, це дуже тепла країна, тому Ему звикли жити в теплому кліматі. Діти, що потрібно для життя?

- А щоб дізнатися, що дає нам світло і тепло давайте попрацюємо в парах і складемо слово зі складів, які лежать у вас на партах.

- Так, це сонце. Складемо звукову модель слова «сонце» за допомогою пальчиків. Діти, так давайте сьогодні зробимо, щоб наш гість відчував себе затишно. У нас на дошці – сонечко, але воно не світиться, для того щоб сонечко почало світити і гріти, ми повинні виконати завдання. Будемо виконувати завдання від простого до складного. Тож давайте почнемо!

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота в зошиті
  2. Виконання завдання на першому промінчику. Демонстрування зразка рукописної літери е .

-  Знайдіть промінчик під номером 1.
— Подивіться на рукописну букву е, порівняйте її з друкованою (вони дуже схожі).

Аналіз графічної будови з переліком елементів
— Рядкова буква е складається з одного елемента: петлі, що не виходить за межі робочого рядка.

Засвоєння конфігурації літери

1) Показ написання літери на дошці з поясненням послідовності зображення елементів

Алгоритм написання рядкової букви е

482

2) Письмо учнями в повітрі з орієнтацією на показ учителя під рахунок і-раз-і.

3) Аналіз зразка букви в робочому зошиті

2. Виконання завдання на другому промінці.

- Знайдіть промінчик під номером 2.

3. Виконання завдання на третьому промені.

- Знайдіть промінчик під номером 3.

4. Виконання четвертого і п»ятого завдання

5. Фізхвилинка

6. Виконання завдання на 7 і 8 промінці

- Ви помітили, що завдання поступово ускладнюються?

7. Гра «Хто уважний?»

Учитель на набірному полотні викладає слово. Діти уважно його читають, називають букви. Потім заплющують очі, а вчитель змінює слово. Діти розплющують очі, читають слово і пояснюють, що в ньому змінилося.
Тік — кіт, сир — рис, село — осел, пилка — липка, носик — синок.

8. Пальчикова гімнастика

1) "Журавлики"

Мов журавлики чубаті

Ходять пальчики по парті        «ходять»

На сопілці виграють                  «грають»

І по двоє в ряд стають               «долоні стулити»

Треба пальцям  привітатись     «постукують пальчиками одної руки

                                                        об пальці іншої»

А тепер пора обнятись               «переплести пальці руки вправо, 

                                                        потім вліво»

І високо угорі

Засвітити ліхтарі                        «підняти руки, повернути кисті рук

                                                             вліво, вправо»

 2)  "Миємо ручки"

     Діти руки мили, мили,

     Білу піну з мила збили

     І водички не жаліли.

     Як помили, аж зраділи.

 3) Масаж пальчиків "Сім'я"

Перший пальчик - наш дiдycь,

 Другий пальчик - то бабуся,

 Третій пальчик - наш татусь,

 А четвертий - то матуся,

 А мізинчик - це вже я,

 Ось і вся наша сім'я!

 

8. Виконання останнього завдання.

- І залишилось останнє найскладніше завдання.

VIII. Підсумок уроку.

  • Діти, ми впоралися з усіма завданнями, подивіться, яке в нас гарне сонечко! Ему дуже радий! А ви задоволені своєю роботою? Ви відчуваєте радість? Поверніться до свого сусіда, обніміть його і передайте частинку гарного настрою один одному.
    — Яку букву навчилися писати?
    — Який звук нею позначається на письмі?
    — Молодці, ви добре працювали сьогодні на уроці! Пооплодуємо собі!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Субота Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
2230
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку