22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Урок "Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Повторення правил з'єднання вивчених букв".

Про матеріал

Повторення й закріплення навичок написання вивчених букв, слів і речень з ними; вдосконалення навичок звукового аналізу. Списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання.

Перегляд файлу

Урок навчання грамоти __ (письмо).

Тема. Закріплення вмінь писати вивчені букви в поєднанні. Повторення правил з'єднання вивчених букв.

Мета: повторити й закріпити навички написання вивчених букв, слів і речень з ними; вдосконалювати навички звукового аналізу, списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв’язне мовлення, збагачувати словниковий запас; розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, інтерес до навчання.

Обладнання: картки з друкованими і рукописними буквами; фішки для звукових моделей; робочий зошит; аркуш паперу; олівець.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

1. Хвилинка фантазії
На парті перед кожним учнем — аркуш паперу, олівець.
— Намалюйте, що утворює дощ на землі.
— Дайте назву малюнку. (Калюжі)
— Виділіть у цьому слові перший звук.
— Якою буквою він позначається на письмі?
— Напишіть її на дошці.
— Пригадайте, коли ми пишемо велику літеру.

III. Повідомлення теми і завдань уроку
— Сьогодні на уроці ми повторимо вивчені букви та звуки, які вони позначають, згадаємо правила вживання великої літери. Будемо розвивати мовлення, збагачуючи його новими словами. А також ви зрозумієте, як важливо бути уважним, старанним, щоб правильно виконувати всі завдання.

IV. Вивчення нового матеріалу. Робота в зошиті.

  1. Гра «Допиши пару»
    До поданих великих літер учні дописують маленькі.

Фізкультхвилинка

2. Читання і написання анаграм слів масло — смола

3. Письмо слова сосна
— Скільки складів у цьому слові?
— Переставте склади місцями. Яке слово утворилося?

4. Письмо слова насос
— Яка з поданих моделей підходить до цього слова?

4544. Письмо речення Сумно сому самому!.
— Прочитайте речення.
— Який розділовий знак стоїть у кінці?
— Прочитайте речення з відповідною інтонацією.
— Пригадайте скоромовку про сома, вивчену на уроці читання.

Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)

VI. Узагальнення вивченого матеріалу
Робота над текстом, поданим друкованим шрифтом.

1. Читання тексту та аналіз прочитаного
— Скільки речень у тексті?
— Про що ви дізналися з першого речення?
— У кого сом?
— Що зробив син із сомом?
— Знайдіть і прочитайте речення, в якому про це говориться.

2. Підготовча робота до списування тексту
— Назвіть слова, написані з великої букви і поясніть її вживання.
— Зверніть увагу на розділові знаки в кінці речень.

3. Самостійне списування тексту

VII. Підсумок уроку
 

 

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
2109
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку