Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок "Письмо великої букви А"

Про матеріал
Розробка уроку за темою: Письмо великої букви А, у якій надано матеріала щодо написання букви А та складів і слів з нею.
Перегляд файлу

Урок Письмо великої букви А

 

Мета: навчати створювати форму букви А з різних матеріалів, тренувати  в підготовчих графічних вправах, учити писати букву а в рядку, рівномірно розміщуючи; звернути увагу на нахил першого і другого елементів; розвивати увагу, вміння порівнювати предмети, виховувати охайність, уважність.

Обладнання: плакат «Правильно сиди під час письма», ілюстрації кімнатних рослин, кольорові олівці.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна, природнича.

 

Хід уроку

  1. Вступна частина

Організація класу

  1. Основна частина
  1. Мотивація навчальної діяльності

Учитель декламує вірш

А маленька наша Алла

Рушничок на річці прала.

Мама Аллі говорила:

- Ти б його уже сушила!

Але Алла тільки прала,

як сушить - вона не знала!

 

  • Як звати маленьку дівчинку?(Алла)
  • Як пишуться імена дівчаток і хлопчиків(З великої літери)
  • А ви вмієте писати велику літеру?

Пальчикова гімнастика

Вправа «Качалочка». Прокачайте олівець між пальчиками. Намагайтесь, щоб він не впав.

 

  1. Повідомлення теми та мети уроку
  • Діти, сьогодні ми навчимось писати велику літеру А.
  1. Вивчення нового матеріалу

Підготовчі вправи

 

Читання вірша «Кімнатні рослини»

Кімнатні квіти я люблю,

То пещу їх, то поливаю,

То з ними тихо говорю,

То їм пісні на сон співаю,

Вони всміхаються мені.

Вони красиві і живі.

 

Гра «Виправ речення»

  • Діти, у кого вдома є кімнатні рослини?
  • А як ви за ними доглядаєте?
  • Послухайте речення і виправте якщо тут щось не так.

Квіти поливають Антона.

Вікно квітне на підвіконні.

Порівняння друкованої та рукописної літер.

  • А тепер ми зіставимо велику букву А і рукописну.
  • Що у них спільного?
  • А що відмінного?
  • Викладіть велику літеру А з олівців.
  • А тепер порівняйте рукописну малу літеру а з великою.

Написання прямої похилої лінії із заокругленням знизу.

  • Велика рукописна буква А складається з трьох елементів  - великої прямої лінії, заокругленої внизу праворуч, та горизонтальної лінії.
  • Подивіться, як пишу: починаю писати нижче рядкової лінії, веду з нахилом униз, теж заокруглюючи. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюю праворуч і веду вгору до міжрядкової лінії. Другий елемент: починаю писати від верхньої міжрядкової лінії веду вниз пряму похилу лінію, що біля нижньої рядкової лінії заокруглюю праворуч.
  • Напишіть елементи в повітрі.
  • Виконайте вправу в зошиті.

 

Пальчикова гімнастика

Вправа «Квіти»


Наші червоні квіточки

Розтуляють пелюстки.

Вітерець трошки дихає,

Пелюстки колише.

Наші червоні квіточки

Пелюстки колише.

Затуляють пелюстки.

Вони тихо засинають

І головкою кивають.

 

 


 Написання великої літери А

  • Подивіться, як пишу: починаю писати нижче рядкової лінії, веду з нахилом униз, теж заокруглюючи. Біля нижньої рядкової лінії заокруглюю праворуч і веду вгору до міжрядкової лінії. Не відриваючи руки, починаю писати від верхньої міжрядкової лінії веду вниз пряму похилу лінію, що біля нижньої рядкової лінії заокруглюю праворуч. Перекреслюю ці лінії третьою лінією, що лежить на верхній рядковій лінії.
  • Напишіть букву А в повітрі.
  • Виконайте вправу в зошиті.

Учитель нагадує, як правильно сидіти за партою під час письма, як тримати ручку, як розмістити на парті зошит. Усі букви слід писати похило, подібно до похилої лінії. Після цього учні починають писати.

 Фізкультхвилинка

  • Тепер пропишемо велику та маленьку літери. Відстань між буквосполученнями має бути однаковою, букви не повинні виходити за рядкову лінію.

Учні пишуть , а учитель стежить за правильним написанням

  • Виконайте вправу в зошиті
  1. Закріплення вивченого матеріалу
  1. Удосконалення навичок письма малої та великої літери.
  • Що зображено на малюнку?
  • Діти, розпізнайте малу та велику літеру, наведіть їх.
  1. Робота з конструктором ЛЕГО

Діти працюють на килимку.

  • Що це? Я чую, як розмовляють Знайко із Незнайком.
  • А чи знаєш, незнайку, що кактуси один раз на рік можуть бути святковими?
  • Ну, напевно, це на день народження.
  • От, і ні! У Мексиці як новорічне символічне дерево замість ялинки використовують кактус.
  • О! Це чудово!Діти люблять новорічні свята, і я теж!
  • У кактусі міститься багато вологи, тому мандрівники у пустелі рятуються від спраги лише завдяки кактусам, з яких вони добувають воду.
  • Вода в пустелі – найголовніше, а тут і нести не треба – сама виросла!
  • Звісно, Незнайку!
  • Знайку, який кактус найбільший?
  •  У найбільшого кактуса вага до 10 тонн, висота 15-25 метрів. Це цереус гігантський.
  • А найменший?
  • Найменші у світі кактуси Білоссфельда. Вони вміщаються у чайній ложці.
  • Кактус росте у пустелі. Там дощів немає.  Поливати кімнатний кактус не потрібно. Це квітка для лінивих господарів.
  • Ти помиляєшся, як і багато дітей. Найкраще поливати кактус один раз на два тижні невеликою кількістю води, кактус не любить, щоб цого заливали водою.
  • Діти, за допомогою цеглинок створіть у групах незвичайний кактус.

 

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія

 

Вправа «Відкритий мікрофон»

  • Яку літеру ви навчилися писати?
  • З яких елементів  вона складається?
  • Які слова пишуться з великої літери?

 

 

docx
Додано
24 листопада 2020
Переглядів
528
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку