Урок.Письмо великої букви «Це», буквосполучень та слів з нею. Написання речень.

Про матеріал

Навчити писати велику букву «Це», буквосполучення та слова з нею; удосконалювати вміння списувати з друкованого тексту, вміння працювати самостійно; збагачувати словниковий запас учнів; вправляти в усному висловлюванні; виховувати охайність, каліграфічні навички письма.

Перегляд файлу

     Тема: Письмо великої букви «Це», буквосполучень та слів з нею. Написання  речень.

    Мета: навчити писати велику букву «Це», буквосполучення та слова з нею; удосконалювати вміння списувати з друкованого тексту, вміння працювати самостійно; збагачувати словниковий запас учнів; вправляти в усному висловлюванні; виховувати охайність, каліграфічні навички письма.

    Обладнання: презентація, ілюстрації друкованих і писаних літер «це», відеозображення гри на цимбалах, звукозапис оплесків.

Тип уроку: комбінований

Вид уроку: урок-телепередача

 

ХІД УРОКУ:

1. Організація класу

1.1. Перевірка готовності робочих місць до уроку

1.2 Створення ситуації психологічного комфорту та емоційного настрою
- Ось уже 6 місяців поспіль тріумфує талант учнів 1- Б класу. А таланти у нас різні… Але сьогодні приготуйтеся побачити ще більше видовищ, ще більше знань учнів, ще більше каліграфічного письма.

2. Актуалізація опорних знань

Отже, трішки в історію наших талантів…
2.1. Повторення вивченого матеріалу на уроках читання
- Яку букву ми вчили на уроці читання?
- Які звуки вона позначає?
- Які слова ви знаєте з цією буквою?

2.2. Складання речення з одним із слів

2.3. Підведення до теми уроку

  - В яких випадках ми будемо писати велику букву Ц? (На початку речення, власні назви)

3. Оголошення теми, мети і мотивація навчальної діяльності.
- Отже, сьогодні на нашому шоу «Україна має талант» ми навчимося писати велику букву Ц, буквосполучення та слова з нею. Найталановитіші діти покажуть вам вражаючі результати.
4. Вивчення теми уроку

4.1. Лексична робота

4.1.1. Робота над загадкою

- Одним із наших талантів є розгадування загадок. Послухайте загадку.

Як рушає мандрувати –

Треба з ліжечок вставати.

Як іде за обрій спати –

Час малятам спочивати.

Відгадка – місяць.

 

 

 

4.1.2. Робота над змістом загадки

- Про що в ній розповідається?

- Коли він мандрує?

- Коли йде за обрій спати?

4.1.3. Словникова робота

Обрій – небосхил, небокрай, горизонт.

4.2. Робота над сюжетним малюнком

- Яка частина доби зображена на малюнку?

- Складіть розповідь за малюнком.

4.3. Звуко-буквений аналіз слів

- Які предмети намальовані?

- Назва якого з намальованих предметів відповідає поданій звуковій моделі? (Місяць)

- Скільки складів у цьому слові?

- Який склад наголошений?

- Назвіть окремо букви і звуки.

4.4. Гра «Розгадай кросворд»

- А ще наші учні вміють розгадувати кросворди, що є ще однм нашим талантом.

1) маленьке собача (цуцик)

2) солодощі (цукор)

3) музичний інструмент (цимбали)

4) будівельний матеріал (цегла)

4.5. Словникова робота (пошукова робота)

- Також нашим талантом є те, що ми вміємо здійснювати самостійну роботу.

Цимбали– це музичний інструмент, вони диктують яскравий ритмічний малюнок музичного твору, відтворюють колорит Карпатського краю.

4.6. Перегляд (Відео 1)
- Ось і настав півфінал шоу «Україна має талант». У півфіналі братимуть участь учні 1-Б класу та цимбаліст Петро.

4.7. Засвоєння конфігурації літери

4.7.1. Аналіз демонстраційного зразка писаної і друкованої літери

4.7.1.1. Порівняння друкованої та писаної літер (великої та малої).

4.7.1.2. Встановлення подібності між вивченими літерами та новою.

- У великої букви Ц перший і другий елемент складається із прямої із заокругленням вгорі і внизу. Ці елементи мають багато спільного із великими буквами Й, Ш. А третій елемент являє собою такий самий елемент-петлю, як і в малої букви ц.

4.7.2. Пояснення написання літери вчителем на дошці

- Починаємо писати велику літеру «це», як і велику літеру «й», «ша». Ставимо крапку трохи нижче міжрядкової, пишемо верхнє заокруглення, подовжену похилу лінію, не доводячи до нижньої рядкової, робимо нижнє заокруглення, ведемо похилу з’єднувальну лінію вверх-управо до міжрядкової, не відриваючи руки, пишемо подовжену похилу із заокругленням внизу, ведемо лінію трохи вище нижньої рядкової і пишемо коротку петлю, доводимо лінію до середини робочого рядка.

Пишемо літеру під такт: і-раз-і-два-і-три-і.

 

Пальчикова гімнастика

- А для того, щоб гарно написати, потрібно розім’яти наші пальчики, а для цього покажемо ще один наш талант зіграємо на фортепіано.

4.7.3. Написання літери учнями

Покажіть свої таланти з письма. Напишіть елементи великої літери Ц

4.7.3.1. Коментоване письмо в повітрі

Пишемо літеру під такт: і-раз-і-два-і-три-і.

4.7.3.2. Обведення пунктирних зразків у зошитах

- А наш учнівський талант заключається в тому, що ми старанно й каліграфічно вміємо писати. То ж саме зараз ми будемо вчитися писати велику літеру Ц.
4.7.3.3.Написання літер учнями самостійно

- А ще наш талант в тому, що ми вміємо самостійно працювати. Напишіть рядок великої літери Ц.

(Побіжний перегляд.)
- За каліграфію я кажу тобі «так!»

 

Фізхвилинка (ведмедик)

5. Закріплення знань, умінь і навичок учнів

5.1. Утворення, читання та запис складів з вивченою літерою (визначення типів з’єднань)

- А наступний наш талант – це вміння писати буквосполучення
(Показ учителем способу поєднання літери з іншими)
5.2. Самостійна робота учнів в зошитах

5.3. Перегляд відеоролика (Відео 2)

- У нас фінал. Ми прослухаємо фінальну музичну композицію Петра

5.3. Списування слів з новою літерою з друкованого зразка.

- А тепер час показувати свої таланти у фіналі.
- Прочитайте перше речення. Скільки слів у ньому? Про що йдеться в реченні?
- Запишіть його. Побіжний перегляд.
- За старанність я кажу тобі «так!»
- Прочитайте друге речення. Скільки слів у ньому?

- Про кого йдеться в реченні?

- До чого спонукають цимбалістів?
- Запишіть його. (Побіжний перегляд.)
- За наполегливість я кажу тобі «так!»
 

 

 

6. Підсумок
- Яку букву ми писали ?
- Коли вживаємо велику букву?
- Складіть речення, в якому перше слово починатиметься літерою Ц.
- А зараз хвилюючий момент. Недаремно ж у нас були присутні гості. Вони визначать, хто ж сьогодні переможець. Петро чи учні 1-Б класу.
Надаю їм слово! Хто ж отримає «так!»?
(Слово гостям)
- Мої вітання! Ви найталановитіші діти України. Оплески (запис)

 

docx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
3975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку