Урок.Закріплення вивчення букви ф, її звукових значень. Розвиток мовлення за змістом теми « Фонтани».

Про матеріал

Закріпити вивчення букви «еф», її звукових значень. Читати склади та слова з буквою «еф». Поповнювати словниковий запас першокласників словами. Розвивати фонематичний слух, навички виразного читання, пізнавальні інтереси, мовлення та мислення учнів. Удосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів. Виховувати в учнів любов до України, естетичний смак.

Перегляд файлу

    Тема уроку. Закріплення вивчення букви ф, її звукових значень. Розвиток мовлення за змістом теми « Фонтани».

      Мета.  Закріпити вивчення букви «еф», її звукових значень. Читати склади та слова з буквою «еф». Поповнювати словниковий запас першокласників словами. Розвивати фонематичний слух, навички виразного читання, пізнавальні інтереси, мовлення та мислення учнів. Удосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів. Виховувати в учнів любов до України, естетичний смак.

   Обладнання: предметні малюнки, слайди, відеозаписи «Фонтани світу».

                                           Хід уроку

1. Організаційний момент.

                             Давайте усмішки всім дарувати:

І друзям, і гостям, і мамі, і татові.

Хай радість злітає у небо, як птах,

                              І добрі слова у всіх нас на устах.

2. Повторення вивченого матеріалу

2.1. Мовна гімнастика

2.2. Артикуляційні вправи

2.2.1. «Смачне варення»

2.2.2. «Коник»

2.2.3. «Хом'ячок »

 

2.1.2. Скоромовка.

 Фрукти корисні усім –

І дорослим, і малим.

                                                Файні будуть щоки

Від фруктових соків.

( голосно, тихо, пошепки, мовчки).

 

2.2. Актуалізація опорних знань, умінь, навичок.

- Яку букву вивчали на попередньому уроці?

- Який звук позначає ця буква?

 

2.3. Знайди пеньочок.

         Фазан

         Фазан

         Фазан

         Фонтан

         Фазан

 - Де пеньочок? (Фонтан)

- Що таке фонтан?

- А хто такий фазан?

Фазан – птах, величиною з півня із яскравим оперенням.

Фонтан - споруда із струмком води, що витікає під природним або штучним тиском.

 

2.5. Складання речення

- А тепер складемо речення з одним словом на вибір.

 

2.6. Загадка.

- Гей, качки, мерщій сюди,

  Що за красень у воді?

  Сам рожевий і стрункий,

  А погляньте – дзьоб який!

 - Га-га-га! – кричить гусак. –

   Не впізнав себе, дивак!     (Фламінго).

 

Фламінго – водяний птах із ніжно-рожевим оперенням і дуже довгими ногами та шиєю. Рожевокрилі фламінго занесені до Червоної книги, охороняються державою.

 

 

3.  Вивчення нового матеріалу.

3.1. Повідомлення теми і мети уроку.

 - На сьогоднішньому уроці ми……

 

3.2. Робота за букварем с.166

3.2.1. Читання слів у стовпчиках.

- читаємо за вчителем.

- читаємо самі по одному.

-прочитати назви тварин.

 

Фізкультхвилинка «Ведмедик»

 

3.2.2. Робота за сюжетним малюнком.

3.2.3. Словникова робота (пошукова робота).Розповідь  про фонтани.

- Фонтани почали створювати дуже давно. Так, у Києві на Подолі є фонтан Самсон. Уважають, що перший басейн для води тут спорудили ще за часів Київської Русі. Воду для нього подавали по дерев’яних трубах. Потім фонтан перероблювали багато разів.

      Сьогодні своєю красою приваблюють «співаючі» фонтани. Важко уявити, що гру фонтанів створюють понад 3000 струменів води. Разом з освітленням вони утворюють дуже багато різних комбінацій. Усе це доповнюється музикою. Одним із найбільших фонтанів у світі є фонтан у Вінниці. (ВІДЕО).

 

  - А чи бачили фонтани у нашому місті? Де?  ( на Центральній площі, площі Філармонії та площі Турецької криниці, у парку Т.Г.Шевченка)

 

4. Закріплення вивченого матеріалу.

4.1. Робота над текстом.

4.1.1.Виразне  читання вчителем.

- Про що розповідається у тексті?

4.1.2. Читання тексту методом «Буксир».

- Як виглядають фонтани ввечері?

4.1.3. Вибіркове читання.

- Де можна побачити фонтани?

- Коли вода у фонтані переливається різними кольорами?

- Що люди люблять робити біля фонтанів?

4.1.4. Гра «Хвостик». Вчитель читає початок речення, а учні його закінчують.

Таке враження…

Люди дуже…

Майже в кожному…

 

4.2. Фізхвилинка для очей.

4.3. Формування читацьких навичок.

4.3.1. Читання тексту методом «Зайчик».

Учитель читає текст «перестрибуючи» через одне слово. Клас слідкує. «Мисливець» називає пропущені слова.

 

4.3.2. Читання тексту методом «Качечка».

Качечка водичку -------------------- піднімають голівки

П’є  ------------------------------------ починають читати

Проковтнула ------------------------- замовкають.

 

4.3.3. Читання методом «Акула» 

 Вчитель навмисне не дочитує слова у реченні, їх ніби проковтнула «акула» .

Учні відшукують і читають речення правильно.

 

5. Словниково-логічні вправи.

- Зберіть і прочитайте слова.( фламінго, фонтани, фіалка).

5.1. Гра  «Слово в слові заховалось».

 

6. Підсумок уроку. «Чарівний мікрофон»

- Про що нового ви дізналися на уроці?

- З якими новими словами познайомилися?

- Що для себе ви взяли з цього уроку?

- Що сподобалося на уроці?

- Про що розповісте вдома батькам?

 

docx
Додано
21 липня 2018
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку