Урок навчання грамоти «Закріплення вивчених звуків і букв. Читання слів і речень з вивченими буквами»

Про матеріал

Урок навчання грамоти«Закріплення вивчених звуків і букв. Читання слів і речень з вивченими буквами» ,розроблений з використанням ігрових методів навчання .Для використання в спеціальних загальноосвітніх закладах освіти.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку:

«Закріплення вивчених звуків і букв.

Читання слів і речень з вивченими буквами»

з навчання грамоти

в 1-му класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель : Пономар Я.В.

 

 

 

Тема:Читання слів і речень з вивченими буквами.

Мета:Повторити та закріпити вивчені букви, удосконалювати читацькі навички, розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до тваринного світу.

Хід уроку.

І. Організаційна частина.

1.Нервово-психолоічна підготовка.

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляйтесь не шуміти,

Руки гарно піднімати,

Чітко, в лад відповідати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Щоб не було в нас мороки

Всі готові  до уроку?

Тож гаразд, часу не гаєм

І урок розпочинаєм.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Сьогодні на уроці ми з вами повторимо букви які ми вже вивчили;

Мовленнєва розминка

А тепер, у цю хвилинку, мовну проведем розминку.

 

Са – са – са  - глянь яка краса.

Пи-пи-пи — яблука купи.

Ра-ра-ра — розпочалася гра.

Со – со – со – сонечко прийшло.

Шу-шу-шу — Ми нарвали споришу.

Сі- сі – сі – раді ми усі.

Ас – ас – ас – буде вчитись класс.

 

ІІІ. Повторення та закріплення знань

 

  1.  Відгадування загадки

Буркотливий, вайлуватий,

Ходить лісом дід лахматий.

Все ламає без упину,

Мед шукає і ожину. (Ведмідь)

  • Який перший звук ви чуєте у слові ведмідь? (В)                                                   Покажіть на дошці букву «В»
  1. Робота над скоромовкою

 

Картинки по запросу Їжак, їжаченя, Їздять по гриби щодня Їжачиха помагає Сироїжки їм збирає.

 

Перевірка змісту скоромовки

  • Хто їздив по гриби? (Їжак, їжаченя.)
  • Хто їм допомагав? (Їжачиха.)
  • Як допомагала їжачиха?( Вона збирала сироїжки.)
  • Коли вони їздили по гриби? (Щодня.)
  • Подивіться на картинки і скажіть , яких героїв в скоромовці не було? (Їжак, їжаченя, гриби, їжачиха, птахи, сироїжки.)
  1. Гра «Склади слова»

ТИГР, КИТ, ІНДИК, ЄНОТ, ЇЖАК

  1. Гра «Допоможи зайчику»

Рисунок1Плаче гірко зайченя:

Скільки клопоту щодня!

Тільки  речення складе,

Знов їх вітер рознесе.

Допоможем зайченяті

 Його  речення зібрати.

(Треба поставити слова у певному порядку, щоб вийшло речення)

 (У саду росла слива .)

  1. Гра «Встав букву»

Д . Б,  М. ВА,  ВІТ . Р,  TP . ВА,  Б . ЛКА,  Р…БА.

Назвати звуки , які ми вставили.

 Які вони? (голосні звуки.)

 ( хором читаємо слова)

  1. Фізкультхвилинка
  2.  Гра « Яка буква загубилась»  .

 Робота в парах.

Дітям роздаються конверти, в них  знаходяться надруковані слова. В словах пропущена одна буква.

Завдання:  відгадати слово , визначити букву, що « загубилась», прочитати виправлене слово.

Словесний матеріал для гри:

со…на (сосна),  к…вун (кавун),

сло…а (слова),   мас…о (масло)

мали…а (малина),            Т…рас (Тарас),

      со…а (сова),             мил… (мило)

 

      Н…на (Ніна),                       н…с (ніс).

  1. Гра « Хто в будиночку живе»

94790_html_m61436ab7

  1.  Робота з букварем

IV. Підсумок уроку

 Чого навчалися на сьогоднішньому уроці?

 Що найбільше запам'яталося?

 Які завдання здалися складними?

 

docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
Інкл
Додано
21 липня 2018
Переглядів
2285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку