10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок "План дій. Поняття алгоритму"

Про матеріал
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців
Перегляд файлу

Дата: 16.01.18

Тема: План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців

Цілі:

Навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити будувати алгоритмічні структури;

Розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

Виховна: виховувати відповідальність, словниковий запас, інтерес до вивчення інформатики та інформаційну культуру.

Тип уроку: засвоєння знань, формування вмінь та навичок

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютер, підручник, навчальна презентація,

Програмне забезпечення: Windows 10, Scratch

Хід уроку

  1. Організація початку уроку
  1. Привітання
  2. Перевірка готовності до уроку
  1. Актуалізація опорних знань
  1. Бесіда

- Визнач, яке речення є спонукальним, яке -розповідним, а яке - питальним.

а) Ось і настали перші морозні дні.

б) Чи тепло тобі, дівчинко?

в) Бігом додому!

  1. Мотивація навчальної діяльності
  1. Розгадайте ребус

  Команда       Виконавець       Мета

  •  На сьогоднішньому уроці ми будемо вчитися командувати і складати плани дій до різних ситуацій.
  • Хто старанно працює та добре себе поводить на уроці той отримає кружечок.
  1. Засвоєння нових знань
  1. Розповідь вчителя з демонстрацією навчальної презентації
  • Команди для песика (якщо песик виконає всі завдання по порядку він виконає певне завдання)

Послідовність команд, що дає змогу розв'язати певну задачу, називається алгоритмом.

  • Складіть алгоритм

( як посадити квітку):

  1. Візьмемо вазон;
  2. Насиплемо пів вазона ґрунту;
  3. Поставимо у вазон квіти;
  4. Досиплемо ґрунту;
  5. Поллємо квітку.

(як пришити ґудзик)

  1. Візьмемо котушку ниток;
  2. Відріжемо нитку потрібної довжини;
  3. Візьмемо голку;
  4. Затягнемо нитку в голку;
  5. Зав’яжемо вузлик в кінці нитки;
  6.  Візьмемо одяг;
  7. Прикладемо ґудзик.
  8. Пришиємо вузлик;
  9. Зробимо вузол;
  10. Відріжемо нитку.
    • Приклад неправильного алгоритму

(наповни відро водою)

  1. Візьми відро
  2. Постав під кран з водою
  3. Чекай, поки відро наповниться
  4.  Відкрий кран з водою
  5. Закрий кран
  1. Перегляд мультфільму «Вовочка в тридев’ятому царстві» (12:46)
    1. Бесіда
  • Чому двоє із скриньки не правильно виконували команди Вовочки?
  • Приклад команд Вовочки

Виконавець – той хто виконує алгоритм.

  • Керуємо роботом

Усі команди повинні бути зрозумілі виконавцю!

Виконавці бувають різні

Фізкультхвилинка

  1. Формування вмінь та навичок
  1. Робота за комп’ютером
    1. Повторення правил ТБ;
    2. Інструктаж;
    3. Практична робота (Програма Scratch)
    4. Офтальмологічна хвилинка.
  1. Підсумок уроку

Рефлексія

  • Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?
  • У якому настрою в працювали на уроці?
  • Що запам’яталось?
  • Де вам стануть у пригоді набуті знання?

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 травня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку