Урок по методиці М.Монтессорі

Про матеріал
Тема:Маленькі помічники. Мета: розвиток у дітей пізнавальних процесів та дрібної моторики. Задачі: Виховні-виховувати чуйність, бажання допомагати іншим, прагнення брати участь в колективних трудових дорученнях, доводити почате діло до кінця, розуміти значення результатів своєї праці для інших.
Перегляд файлу

Тема:Маленькі помічники.

Мета: розвиток у дітей пізнавальних процесів  та дрібної моторики.

Задачі:

Виховні-виховувати чуйність, бажання допомагати іншим, прагнення брати участь в колективних трудових дорученнях, доводити почате діло до кінця, розуміти значення результатів своєї праці для інших.

Освітні - збагачувати чуттєвий досвід, вміння фіксувати його в мові; вчитися називати якості та властивості предметів; закріпити основні кольори; удосконалювати координацію рухів та тренувати руки дитини.

Розвивальні – розвивати пізнавальні процеси; дрібну моторику.

Методика: ознайомлення з новими іграми за методикою М. Монтессорі.

Хід заняття

Вступне слово:

( діти сидять на стільцях)

Зібрались сьогодні ми,

Всі готові позайматись!

Будем ми із вами гратись,

Вчитись прибиратись.

Повідомлення завдання заняття.

Ой,хто до нас у двері стукає? Давайте подивимось! Входить бабуся (лялька) вітається і важко зітхає.

Учень: ( вітається з бабусею і питає, чого вона засмучена!)

Бабуся: Ой, в мене неприємності! Приходили до мене онуки, трохи пограли, а я ходила на город за овочами. Поки мене не було,їм було дуже весело, але потім всі пішли, залишивши безлад. А я так втомилася, що не можу сама все поприбирати. Ось і прийшла, щоб попросити допомоги. Допоможіть мені буд ласка!

 

Опрацювання завдань:

Вчитель: Ну що,допоможемо бабусі?

Учень: Так!

Вчитель: Тоді, давайте подивимося, що нам потрібно зробити! А ви бабусю, поки йдіть відпочивайте.

Бабуся: добре, піду відпочину!(виходить)

Вчитель з учнем  підходять до столу.

Вчитель: ай-ай-ай, який же тут безлад! Все розкидане та переплутане! В цій коробці все в одній купі і квасоля,макарони, кукурудза і навіть горіхи!

Нам потрібно все перебрати та розкласти в окремі посудини. (перебираємо) Гра-вправа «Сортування».

Вчитель: молодець, все перебрали. А щоб наша крупа знову не розсипалась, давайте доберемо до баночок кришки й закриємо їх щільно.

 Гра-вправа «Добери кришку»

Вчитель: а ось, лежать прищіпки та мотузка. Мабуть, на ньому висіли всі прищіпки. Давайте їх прищіпимо назад на мотузку.

Гра-вправа «Збери прищіпки».

Вчитель: Чудово! І з цим завданням ми впорались. Давайте уважно подивимось, можливо ще щось потрібно зробити!?

(учень  побачать набор шарів та кубів  з шнурком)

Вчитель: як ти думаєш, що це було?

Учень: це буси.

Вчитель: я також так вважаю,що це були буси,а бабусині онуки гралися з ними не акуратно і розірвали, давайте їх зберемо.

Гра-вправа «Збери буси».

Вчитель: давай подивимося, можливо ще щось потрібно зробити.

Учень разом з вчителем обходять столи й нічого більше не знаходять.

Бабуся: Який порядок! Як стало чисто! Спасибі вам,дітки! Ви мені дуже допомогли.

Вчитель: бабусю, ми були раді допомогти Вам. Учень в нас хороший помічник, дуже уважний, спритний й акуратний.

Бабуся: Які ви добрі та милі. Велике вам спасибі. А раз все прибрали, то я піду ще трохи відпочину. А за ваші старання я подарую вам сюрприз (кульки). До побачення! Бабуся йде…

Висновки:

Вчитель:

 Тобі сподобалось допомагати бабусі?

Що більш за все сподобалось?

Що було важко виконати?

А чого все так швидко виконали? (тому що працювали разом, та допомагали один одному).

Вчитель:  дякую за заняття, ви можете йти гратися.

Адже є приказка:

  • Зробив діло,можеш грати сміло.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
1818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку