Урок по методиці М.Монтессорі

Про матеріал
Тема: «Пірати». Мета: закріплення тактильно-кінетичної чутливості, зняття емоційної напруги, формування дрібної моторики. Розвивати пізнавальну й рухову активність, спостережливість, м'язову координацію, набуття впевненості у своїх силах сприяти формуванню позитивних емоцій, доброзичливих взаємин; викликати у дітей зацікавлення до заняття, розвивати мову, увагу, пам’ять Обладнання: коробка, пісок, аркуш паперу, конверт, папір з прихованим написом, пензлик, фарби. Методика: ознайомлення з новими іграми за методикою М. Монтессорі Хід роботи: Вступне слово: (діти сидять на стільцях) Зібрались сьогодні ми, Всі готові позайматись! Будем ми із вами гратись. Повідомлення завдання заняття: Ми з Вами сьогодні будемо пливти на кораблі, як справжні пірати та шукати скарб! Перша завдання: Прокладіть шлях кораблю по океану. (коробка з піском в якій потрібно буде рукою промалювати шлях) Перед тобою пісок. Хочеш занурити в нього руки? (Відповідь учня). Опусти руки в пісок і розкажи про свої відчуття (теплий, сухий, розсипається, тече крізь пальчики). Пропусти між пальчиками. Ковзай поставивши долоню на ребро поверх піску, виконуючи зигзагоподібні і кругові рухи (як машинки, змійки) від старту до фінішу. Все вірно! Друге завдання: Тепер наш корабель повинен подолати прокладений шлях. Ой-ой-ой! Наш корабель зник! Що нам робити? Ми побудуємо новий. (Складаємо фігурку кораблика з паперу користуючись інструкцією). Склавши фігурку долаємо прокладений шлях. Кораблик прибув до місця призначення, а це значить, що скарб вже поруч. Третє завдання: У нас є зачарований лист від старого пірата, прочитаймо його. (Відкриваємо лист). Ого! Тут немає тексту, він прихований, але в мене є чарівні фарби які нам допоможуть його прочитати. Для цього ми розфарбуємо
Перегляд файлу

Тема: «Пірати».

Мета: закріплення тактильно-кінетичної чутливості, зняття емоційної напруги, формування дрібної моторики. Розвивати пізнавальну й рухову активність, спостережливість, м'язову координацію, набуття впевненості у своїх силах сприяти формуванню позитивних емоцій, доброзичливих взаємин; викликати у дітей зацікавлення до заняття, розвивати мову, увагу, пам’ять

Обладнання: коробка, пісок, аркуш паперу, конверт, папір з прихованим написом, пензлик, фарби.

Методика: ознайомлення з новими іграми за методикою М. Монтессорі

Хід роботи:

Вступне слово:

(діти сидять на стільцях)

Зібрались сьогодні ми,

Всі готові позайматись!

Будем ми із вами гратись.

Повідомлення завдання заняття:

Ми з Вами сьогодні будемо пливти на кораблі, як справжні пірати та шукати скарб!

Перша завдання:

Прокладіть шлях кораблю по океану.

(коробка з піском в якій потрібно буде рукою  промалювати шлях)

Перед тобою пісок. Хочеш занурити в нього руки? (Відповідь учня). Опусти руки в пісок і розкажи про свої відчуття (теплий, сухий, розсипається, тече крізь пальчики). Пропусти між пальчиками. Ковзай поставивши долоню на ребро поверх  піску, виконуючи зигзагоподібні і кругові рухи (як машинки, змійки) від старту до фінішу. Все вірно!                                                              

Друге завдання:

Тепер наш корабель повинен подолати прокладений шлях. Ой-ой-ой! Наш корабель зник! Що нам робити? Ми побудуємо новий.

(Складаємо фігурку кораблика з паперу користуючись інструкцією).

Склавши фігурку долаємо прокладений шлях.

Кораблик прибув до місця призначення, а це значить, що скарб вже поруч. 

 

 

Третє завдання:

У нас є зачарований лист від старого пірата, прочитаймо його. (Відкриваємо лист). Ого! Тут немає тексту, він прихований, але в мене є чарівні фарби які нам допоможуть його прочитати. Для цього ми розфарбуємо аркуш.

Бачите яке диво сталось, напис проявився. Що там написано?

Учень читає (Відомо, що найбільший скарб, яким володіє людина,   це її розум).

Висновки:

Вам сподобалось заняття?

Який скарб ви знайшли?

docx
Додано
14 березня 2021
Переглядів
293
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку