Тема: «Пірати».
Мета: закріплення тактильно-кінетичної чутливості, зняття емоційної напруги, формування дрібної моторики. Розвивати пізнавальну й рухову активність, спостережливість, м'язову координацію, набуття впевненості у своїх силах сприяти формуванню позитивних емоцій, доброзичливих взаємин; викликати у дітей зацікавлення до заняття, розвивати мову, увагу, пам’ять
Обладнання: коробка, пісок, аркуш паперу, конверт, папір з прихованим написом, пензлик, фарби.
Методика: ознайомлення з новими іграми за методикою М. Монтессорі
Хід роботи:
Вступне слово:
(діти сидять на стільцях)
Зібрались сьогодні ми,
Всі готові позайматись!
Будем ми із вами гратись.
Повідомлення завдання заняття:
Ми з Вами сьогодні будемо пливти на кораблі, як справжні пірати та шукати скарб!
Перша завдання:
Прокладіть шлях кораблю по океану.
(коробка з піском в якій потрібно буде рукою промалювати шлях)
Перед тобою пісок. Хочеш занурити в нього руки? (Відповідь учня). Опусти руки в пісок і розкажи про свої відчуття (теплий, сухий, розсипається, тече крізь пальчики). Пропусти між пальчиками. Ковзай поставивши долоню на ребро поверх піску, виконуючи зигзагоподібні і кругові рухи (як машинки, змійки) від старту до фінішу. Все вірно!
Друге завдання:
Тепер наш корабель повинен подолати прокладений шлях. Ой-ой-ой! Наш корабель зник! Що нам робити? Ми побудуємо новий.
(Складаємо фігурку кораблика з паперу користуючись інструкцією).
Склавши фігурку долаємо прокладений шлях.
Кораблик прибув до місця призначення, а це значить, що скарб вже поруч.
Третє завдання:
У нас є зачарований лист від старого пірата, прочитаймо його. (Відкриваємо лист). Ого! Тут немає тексту, він прихований, але в мене є чарівні фарби які нам допоможуть його прочитати. Для цього ми розфарбуємо аркуш.
Бачите яке диво сталось, напис проявився. Що там написано?
Учень читає (Відомо, що найбільший скарб, яким володіє людина, — це її розум).
Висновки:
Вам сподобалось заняття?
Який скарб ви знайшли?