Урок по спецтехнологій: «Використання контрольно-вимірювального інструменту для перевірки деталей»

Про матеріал

ПЛАНВІДКРИТОГОУРОКУ

Предмет «СПЕЦТЕХНОЛОГІЯ»

Курс: першийПрофесія: « Контролер ВТК»

Темауроку:Використання контрольно-вимірювального інструменту для перевірки деталей.

Освітня мета: Показати досягнення у вивченні методів вимірювання розмірів, відхилень форми.

Виховна мета: підвищити інтерес до професії, до вивчення спецтехнології.

Розвиваюча мета: Розвиток мовлення, мислення, здатності самостійно висловлюватись

.

Тип уроку: Підсумковий урок.

Метод проведення: бесіда, семінар, вікторина, презентація.

Оснащення:Комп`ютер, мультимедійний проектор,презентації, інструментивимірювальні.

Міжпредметний зв`язок: фізика, матеріалознавство,слюсарна справа, допуски та технічні вимірювання.

Перегляд файлу

 

           
ЗПО (технічний)Запорізьке вище професійне  училище «Моторобудівник»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА УРОКУ по СПЕЦТЕХНОЛОГІЇ

на тему: «Використання контрольно-вимірювального інструменту для перевірки деталей»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробив викладач:                           Шульга В.Ф.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                     м. Запоріжжя,2016р



   ПЛАН     ВІДКРИТОГО    УРОКУ

 

                     Предмет «СПЕЦТЕХНОЛОГІЯ»

 

           Курс: перший     Професія: « Контролер ВТК»

 

Тема  уроку:  Використання контрольно-вимірювального інструменту для перевірки деталей.

 

Освітня мета: Показати досягнення у вивченні методів вимірювання розмірів, відхилень форми.

Виховна мета: підвищити інтерес до професії, до вивчення спецтехнології.

Розвиваюча мета: Розвиток мовлення, мислення, здатності самостійно висловлюватись

.

Тип уроку: Підсумковий урок.

Метод проведення: бесіда, семінар, вікторина, презентація.

Оснащення:Комп`ютер, мультимедійний проектор,  презентації, інструменти  вимірювальні.

Міжпредметний зв`язок: фізика, матеріалознавство,слюсарна справа, допуски та технічні вимірювання.

 

                                  ХІД       УРОКУ:

 

  1. Організаційна частина:  вітання, доклад старости про наявність учнів та готовність до уроку.

 

  1. Мотивація: Показати та усвідомити свої результати у вивченні «Спецтехнології» за перший курс.

 

 

  1. Знайомство з темою та метою уроку.(викладач)

 

  1. Узагальнення матеріалу:

 

  1. Викладач: ми вивчили на протязі навчального року багато тем по способам та методам вимірювання, спробуємо підвести підсумок. Це буде, як наступний етап у підготовці до поетапної атестації на отримання  3-го розряду.

  Машинобудівні заводи виробляють машини, обладнання для різних галузей промисловості. Високий рівень техніки вимагає від машин високої якості. Це підвищує вимоги до точності їх виробництва та контролю. Точні вимірювання при виготовленні деталей машин та їх складання визначають взаємозамінність, тривалість роботи, надійність, безшумність.

Про те, який шлях проходять вироби від матеріалів до готової продукції  підготовлена перша доповідь.

Перший учень:  доповідь

Викладач: ви підготували доклади та презентації на основні теми, які вивчали. Це було домашнє завдання.

 

Другий учень - доповідь на тему «Контроль лінійних розмірів при механічній обробці та слюсарних роботах. Показ презентації та коментар.

 

Третій учень – доповідь та презентація на тему: «Контроль кутів та конусів»

Четвертий  учень – доповідь на тему «Контроль шорсткості».

Викладач: Які ще види контролю існують?

 

Учень №5: Існують такі види контролю: Це контроль відхилень форми та контроль різьб. Показ інструментів.

 

5.Закріплення матеріалу.

Зараз виконаєте завдання на аркушиках по будові мікрометра ( потім на екрані вийде відповідь)

Викладач – проведем невеличку  вікторину на закріплення вивченого, у кого буде більше відповідей, той отримає високу оцінку.

 

Запитання:

1.Що таке штрихові міри довжини? (бруски, лінійки,рулетки).

2.Що таке плоско-паралельні кінцеві міри? (набір плиток, які складають у блоки та притирають).

3.З яких частин складається штангенциркуль? (штанга з основною шкалою, ноніус, губки).

4.Для яких вимірів бувають губки штангенциркуля? (довжини, ширини, товщини, глибини отворів, внутрішніх та зовнішніх діаметрів,для розмітки).

5.В яких одиницях вимірюють кути? ( радіан, градус,  1рад=

6.З яких частин складається мікрометр? (скоба, п’ятка, стеблина з мікрогвинтом, гайки).

7.Які методи виміру кутів існують? (жорсткими кутовими мірами, тригонометричний та абсолютний – це приладами зі шкалою).

8.Якоі форми бувають лекальні лінійки? ( з 2-х строннім скосом, 3-х – 4-х гранні, двотаврові та прямокутні).

     9.Яких правил  ОП повинен дотримуватись контролер ВТК?

Для кращого узагальнення запишіть у зошити основні види вимірювань.( на екрані)

1.контроль лінійних розмірів

2.контроль кутів та конусів

3.контроль відхилень форми

4.контроль    шорсткості

5.контроль різьб

6.контроль зубчастих коліс

6.Оцінювання учнів.

     7.Опрацювати конспект по програмі  3-го розряду,  підготуватись до ПА на 3-й розряд. 

Розробив викладач спецдисциплін:               Шульга В.Ф.

 

 

 

 

 

 

C:\Users\user\Desktop\малюнки монтерів\фотки\IMG_20170425_104955.jpg

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
28 грудня 2018
Переглядів
850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку