Урок по темі " Узагальнення знань по темі Кисень"

Про матеріал
Урок-гра. Систематизувати та узагальнити знання учнів з теми "ПРОСТІ РЕЧОВИНИ "
Перегляд файлу

Тема: Узагальнення знань з теми «Прості речовини»

Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів з теми «Прості речовини»;

розвивати логічне мислення; активізувати пізнавальну діяльність; формувати

вміння діяти в нестандартних ситуаціях.

Тип уроку: урок-гра

Форми роботи: бесіда, ігрові моменти.

Оформлення класу: 4 учні виконують ролi молодих ерудитів; на дошці напис:

«Інтелект-шоу» «LG – хімія»

                                  Хід уроку

1. Організація класу до уроку.

2. Мотивація навчальної діяльності.

А) оголошення теми уроку та його основних завдань. Сьогоднішній урок

проведемо у форм і«Інтелект-шоу» «LG – хімія».

Б) 4 учасники (вибрані наперед) виходять на середину і займають свої місця

за столами.

3. І конкурс «Який я…..>>

Учні мають вкластися в 30 с, щоб коротко представити себе

(оцінюють самі себе 1-5 б.)

II конкурс

«Оратор»

Всі 4 учасники мають доповнити твердження:

«Щоб я зробив для охорони повітря від забруднення»

(1-5 б. оцінюють учні класу)

ІІІ конкурс

«Вгадай мене»

Цей конкурс містить 3 етапи. Після кожного етапу учні записують назву

сполуки, яку вгадують. В кожному випадку йдеться про одну і ту саму сполуку.

I етап

Природа цієї сполуки була встановлена лише у 1783 р. У міжзоряному

просторі атомні сполуки трапляються в кілька сотень разів частіше, ніж атоми

всіх інших елементів разом узяті. Вони переважають над атомами інших

елементів в атмосфера зірок і таких великих Планет, як Юпітер, Сатурн, Уран.

На землі сполука трапляється в хімічно зв'язаному стані.

II етап

Сполука використовується для досягнення високих температур. Має низькі

температури кипіння і плавлення, що пояснюється дуже слабкою взаємодією

його молекул між собою. Безбарвна, без запаху і смаку, малорозчинна у воді.

Може відбирати Оксисен, сполучатися з ним. Ним наповнюють аеростати, кулі-

зонди.

III етап

Я - найменший елемент

Електрон мій аргумент

Чи прийняти чи віддати? -

Це мене треба питати

Бо вирішую все - я -

Особливість в цім моя.

 

IV конкурс

«Мій коник>>

(Гідроген)

Оцінює вчитель (1-5 б.)

Учні представляють свої улюблені заняття пов'язані з хімією.

(оцінюють уболівальники 1-5 б.)

V конкурс

«Практикум»

У пробірку кладемо сполуку №1, наливаємо речовину №2 об'ємом 2-3 мл.

Закриваємо корком з газовідвідною трубою, на кінець якої поміщаємо пробну

наповнену водою. Який газ збирається у пробірці? Встановіть спо

речовину №2.

Noli

(оцінює вчитель 1-5 б.)

i

Після цього конкурсу два учасники гри покидають гру і залишаються ще 2

учасники, які приймають участь у наступному конкурсі.

VI конкурс

«ДУель»

10 Які речовини називаються каталізаторами?

2) Що означає назва «водень»

3) Який з вчених першим відкрив «горюче повітря»?

(горюче повітря)

(Парацельс)

4) Про яку реакцію йдеться: це реакція під час якої відбувається під час якої

відбувається окиснення речовин з виділенням теплоти і світла?

(Горіння)

5) Людина і тварини можуть прожити певний час без їжі і води, але вони

гинуть...

6) У якій воді розчиняється кухонна сіль: холодній чи гарячій?

7) Якої речовини найбільше організмі людини?

(H2O)

8) Яка речовина складається з двох хімічних елементів, один з яких є оксисен?

(Оксид)

9) Я найлегший від усіх

Ти без мене ані кроку,

А як з киснем я зійдусь,

TO ОТРИМАЄШ вологу.

10) Нагрівання і доступ кисню необхідні для...

4. Підведення підсумків:

Той хто переміг отримує автоматично тематичне оцінювання.

5. Д/3:

Повторити $ 15-21.

(без повітря)

(будь-якій)

(Гідроген)

(виникнення горіння)

docx
Пов’язані теми
Хімія, Матеріали до уроків
Додано
8 червня 2023
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку