Лозівська середня загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Учитель хімії
Доскоч К. А.
2012 рік
8-й клас
(2 год на тиждень, разом 70 год,)
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
Дата проведення |
Повторення основних питань курсу хімії 7 класу |
|||
1 |
Первинний інструктаж з БЖД. Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення. |
Повторити основні хімічні поняття |
|
2 |
Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакції розкладу, сполучення. |
Творче завдання: навести свої приклади хімічних властивостей кисню й заліза |
|
3 |
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині. |
Розв’язати задачі в зошиті (роздатковий матеріал) |
|
4 |
Діагностичний контроль знань за курс 7 класу. |
Підготувати реферат на тему: «Періодичний закон хімічних елементів» |
|
Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів |
|||
5 |
Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. |
Навчальний проект «Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів» |
|
6 |
Представлення результатів навчального проекту «Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів», «Форми періодичної системи хімічних елементів» |
Опрацювати §1. |
|
7 |
Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число. Лужні, інертні елементи, галогени. |
Опрацювати §4. Р.З. с.: 11,12,15. |
|
8 |
Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів. Стан електронів у атомі. |
Р.З. с.: 20-21. |
|
9 |
Електронні орбіталі. Енергетичні рівні та підрівні, їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів. |
Р.З. с.: 24-25. |
|
10 |
Заповнення енергетичних рівнів та підрівнів в електронами в атомах хімічних елементів №1 – 20. |
Опрацювати §3. Виконати завдання№ 16,17. |
|
11 |
Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. |
Повторити §3, № 18, 19, 20. Р.З. с.: 11,12,15. |
|
12 |
Поняття про радіус атома. |
Навчальні проекти: «Хімічні елементи в літературних творах.»; «Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.» |
|
13 |
Систематизація знань, умінь і навичок учнів з теми «Будова атома» |
Виконати завдання підручника № 24, 25 на с. 25. |
|
14 |
Періодичний закон Д.І. Менделєєва (сучасне формулювання) |
Опрацювати §2. Р.З. с.: 28-30. |
|
15 |
Періодична структура хімічних елементів з позиції теорії будови атома.. |
Навчальні проекти: «Форми Періодичної системи хімічних елементів» |
|
16 |
Періодична структура хімічних елементів. |
Повторити §3. Р.З. с.: 36-37. |
|
17 |
Характеристика хімічних елементів за положенням у періодичній системі та будовою атома. |
Опрацювати §9. Р.З. с.: 39-40. |
|
18 |
Значення періодичного закону. |
Опрацювати §12. Р.З. с.: 40-41. |
|
19 |
Представлення результатів навчальних проектів «Хімічні елементи в літературних творах.»; «Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.» |
Р.З. с.: 41. |
|
20 |
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з теми «Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів»
|
Р.З. с.: 41-45. |
|
Хімічний зв'язок і будова речовини |
|||
21 |
Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів. |
Кросворд на тему «Природа хімічного зв’язку» |
|
22 |
Ковалентний зв'язок, його види: полярний та неполярний. Утворення ковалентного неполярного зв’язку. |
Опрацювати §15. Р.З. с.: 50-51. |
|
23 |
Ковалентний зв'язок. Утворення ковалентного полярного зв’язку. Електронні формули молекул |
Опрацювати §16 Виконати завдання № 106, 107, 108. |
|
24 |
. Йони. Йонний зв'язок, його утворення. |
Опрацювати §13. Р.З. с.: 54-55. |
|
25 |
Кристалічні гратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали. |
Навчальні проекти: «Використання кристалів у техніці». «Кристали: краса і користь» |
|
26 |
Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток. |
Опрацювати §17. Р.З. с.: 57-58. |
|
27 |
Складання формул сполук за відомим ступенем окиснення атомів елементів |
Опрацювати §18. Виконати завдання № 124, 125, 126, |
|
28 |
Практична робота №1. «Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних граток.» |
Виконати завдання в зошиті.(роздатковий матеріал) |
|
29 |
Представлення результатів навчального проекту «Використання кристалів у техніці». |
Виконати завдання в зошиті.(роздатковий матеріал) |
|
30 |
Представлення результатів навчального проекту «Кристали: краса і користь». |
Р.З. с.: 59. |
|
31 |
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів з теми «Хімічний зв'язок і будова речовини» |
Р.З. с.: 60. |
|
32 |
Контрольна робота №1. |
Повторити вивчений матеріал |
|