Урок "Почуття та емоції" ("Feelings and emotions")

Про матеріал
підручник Family and Friends Урок 10 Дата: Клас: 3 Тема: Почуття та емоції Мета: ознайомити учнів із новою лексикою: почуття та емоції; навчати учнів розуміти короткі історії. Розвивати навички усного та писемного мовлення. Розвивати навички читання та аудіювання. Виховувати інтерес до вивчення англійської мови. ХІД УРОКУ І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. 1. Привітання. 2. Повідомлення теми та мети уроку 3. Уведення в іншомовну атмосферу. Вчитель просить учнів назвати предмети у класі ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. 1. Подання нових лексичних одиниць 1) Вчитель показує картки із зображенням різних емоцій і називає їх. Потім просить учнів повторити слова та пояснити їх значення. 2) Впр.1 с.14 Учні прослуховують запис із новою лексикою, показують на малюнки в підручнику і повторюють їх. 3) Закріплення нової лексики Вчитель пише на дошці нові слова, потім роздає малюнки і просить прикріпити їх до відповідного слова. 2. Читання. Впр. 2 с.14 1) Етап підготовки до читання Вчитель просить учнів подивитись на малюнки коміксу і назвати почуття, які вони бачать. Потім учні шукають в тексті нові слова і називають їх вчителю. 2) Етап читання і слухання Учні слухають запис і читають комікс, слідкуючи за текстом. Потім вони слухають другий і раз і задають питання та відповідають на них. 3) Етап розуміння змісту прочитаного Учні за ролями читають комікс та перекладають його 3. Фізхвилинка. 4. Закріплення вивченого 1) Повторення вивчених займенників. 2) Закріплення вивченої лексики Учні описують почуття інших, використовуючи лексику теми. ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку
Перегляд файлу

Урок 10

Дата:

Клас: 3

Тема: Почуття та емоції

Мета: ознайомити учнів із новою лексикою: почуття та емоції; навчати учнів розуміти короткі історії.

Розвивати навички усного та писемного мовлення.

Розвивати навички читання та аудіювання.

Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

ХІД УРОКУ

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

  1. Привітання.
  2. Повідомлення теми та мети уроку
  3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вчитель просить учнів назвати предмети у класі

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

  1.                   Подання нових лексичних одиниць
  1.                   Вчитель показує картки із зображенням різних емоцій і називає їх. Потім просить учнів повторити слова та пояснити їх значення.
  2.                   Впр.1 с.14

Учні прослуховують запис із новою лексикою, показують на малюнки в підручнику і повторюють їх.

  1. Закріплення нової лексики

Вчитель пише на дошці нові слова, потім роздає малюнки і просить прикріпити їх до відповідного слова.

  1.                   Читання. Впр. 2 с.14
  1.                   Етап підготовки до читання

Вчитель просить учнів подивитись на малюнки коміксу і назвати почуття, які вони бачать.

Потім учні шукають в тексті нові слова і називають їх вчителю.

  1.                   Етап читання і слухання

Учні слухають запис і читають комікс, слідкуючи за текстом. Потім вони слухають другий і раз і задають питання та відповідають на них.

  1. Етап розуміння змісту прочитаного

Учні за ролями читають комікс та перекладають його

  1.                   Фізхвилинка.
  2.                   Закріплення вивченого
  1.                   Повторення вивчених займенників.
  2.                   Закріплення вивченої лексики

Учні описують почуття інших, використовуючи лексику теми.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Підсумок уроку

 

 

Hot

 

Cold

 

Happy

 

Hangry

 

Sad

 

 

Thirsty

 

 

 

 

 

 

 

 

Brave

 

 

Tired

 

Angry

 

 

Scared

 

 

Nervous

 

 

 

 

We are

 

They are

 

 

He is

 

 

She is

 

I am

docx
До підручника
Англійська мова для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням англійської мови 3 клас (Ростоцька М. Є., Карпюк О. Д.)
Додано
24 лютого 2020
Переглядів
2341
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку