Урок:"ПОДБАЙ ПРО СВОЄ ЗДОРОВ'Я"

Про матеріал
Для дітей це дуже корисно знати. Здоров'я - це багатство, Яке з народження дано, Запам ятай з дитинства, Що найціннішим є воно. Бережи здоров'я змалку, Бо хазяїн тіла - ти. Щоб життя прожити довге, Себе треба берегти.
Перегляд файлу

“ПОДБАЙ ПРО СВОЄ ЗДОРОВ’Я САМ”

Режим дня: чи потрібен він дітям? - ЖЗДО №34

 

Мета:формувати у дітей валеологічний світогляд; учити свідомо ставитися до свого здоров’я; дати дітям корисні поради щодо збереження та зміцнення свого здоров’я; вчити дітей дотримуватися здорового способу життя: режиму дня, павильного, здорового харчування, правил гігієни ; розвивати зацікавленість дітей до проведення фізичних вправ і загартовувальних процедур; розвивати мовлення, вміння висловлювати свою думку.

Хід заняття

Вчитель: вашим завданням було підготувати прислів’я про здоров’я. Тож вам  слово.

Прислів’я

Без здоров'я немає щастя. 

Веселий сміх - це здоров'я. 

Доки здоров'я служить, то людина не тужить. 

Було б здоров'я, а все інше наживемо. 

Бережи одежу знова, а здоров'я змолоду. 

Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.  

Весела думка - половина здоров'я. 

Глянь на вигляд і про здоров'я не питай. 

Здоровий злидар щасливіший від хворого багача. 

Здоровому все на здоров'я йде, 

Здоров'я більше варте, як багатство. 

Здоров'я за гроші не купиш. 

Здоров'я - найдорожчий скарб. 

Іржа залізо їсть, а чоловіка - хвороба. 

Люди часто хворіють, бо берегтися не вміють. 

 

 

 

- Молодці, діти. Та важливо не тільки знати народну мудрість, а й слідувати  цим  порадам усе життя.

- А для чого людині здоров’я? що воно дає? На що впливає?(відповіді дітей).

- Пропоную вам погратися в гру «Додай слово»(з м’ячиком). Я починаю гру словами «Якщо людина здорова, то вона…», і той, кому я кину м’ячик, повинен продовжити речення одним словом. Будьте уважні, можливо я скажу по-іншому «Якщо людина хвора,то вона…»

(Відповіді фіксуються на двох аркушах  різними кольорами фломастерів).

Здорова: Добра,щаслива,життєрадісна, весела, усміхнена, привітна, працьовита,енергійна, емоційна, щира,сильна…

Хвора: Зла, сердита, похмура, пригнічена, ображена, сумна, роздратована, плаксива, втомлена…

- Яке обличчя у здорової людини?

- А у хворої?

(Біля записаних слів зображуються обличчя здорової чи хворої людини).

- Яка людина на вашу думку  приємніша для спілкування?

- Якими б хотіли бути ви?

- Від чого залежить  здоров я людини?

- Що потрібно робити щоб людина виросла сильною і мала міцне здоров я?

 Наша держава піклується про здоров я свого народу. В ст.49 Конституції України сказано: «Кожен має право на охорону здоров я, медичну допомогу та медичне страхування.

   Охорона здоров я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.

 В країні збудовано багато лікарень, санаторіїв. Та слід пам’ятати, що , в першу чергу, людина сама відповідає за своє здоров я  і тільки сама може його зберегти.

    Складові здорового способу здоров’я, це:

Презентація "Здоров'я — скарб людини"

У різних місцях класного кабінету розвішані малюнки. Уважно розглянути малюнки, поміркувати та вибрати ті, що зображують найнеобхідніше( на вашу думку) для здорового способу життя: біг, режим дня, вітаміни, мило, зубна щітка, сигарета.(додаток)

І гр. Скласти та продемонструвати  комплекс вправ ранкової гімнастики.

 ІІ гр. Скласти режим дня для школярів вашого віку.

ІІІ гр. Намалювати, як можна заратовуватися.

ІV гр. Скласти правила споживання їжі: корисно та шкідливо.

  • Кожна група презентує свій проект(підготовка 10 хвл.).
  • Кожна група виходить на середину класу та беруться за руки між собою. Що ми утворили? А тепер ми всі візьмемося за руки та утворимо велике коло. Давайте порівняємо наше коло з людиною: якщо вона виконує всі вимоги здорового способу життя, людина здорова й міцна, як наше коло. А якщо правила не дотримується, наприклад,режиму дня( діти цієї групи опускають руки), то коло розривається. Людина слабшає, а отже хворіє.
  •   Щоб бути здоровим, потрібно постійно дбати про себе:  кожного  дня  робити зарядку, вмиватися, стежити за чистотою свого тіла, одягу, помешкання,слід правильно харчуватися, займатися спортом, загартовуватися, більше бувати на свіжому повітрі. А головне пам’тати “золоті” слова: «Найбільше багатство людини – це здоров’я».

Учень. Буди здоровим, друже, зможеш,

              Бо кожному це до снаги.

              Хвороби всі ти переможеш,

              Здоров я мусиш берегти.

Учениця. Ти кожен день живи за розпорядком:

                  Вставай , вмивайся, ліжко застеляй,

                  Сніданок з’їж і дякуючи мамі,

                  У рідну школу, друже, поспішай.

Учень. Щоб , здоров’я, слід правильно їсти,

             Вживати поживне і тільки корисне.

             Не їсти надміру, не шкодити тілу

                 І пам’ятати про вітаміни.

Учениця. Повітря, сонце і вода –

                  Для всіх хвороб просто біда.

                  Тож гартуватись, друже, слід,

                   Щоб врятуватися від бід.

                   На сонце личко підставляй,

                   Водою тіло обливай.

Учень. Займатись  фізкультурою і спортом –

              Для організму нашого важливий елемент.

             Хай не підкоряться висоти і рекорди,

             Не вийде з тебе справжній супермен,

             Та сила, витривалість і здоров я –

             Це найдорожчий для усіх презент!

Перегляд пізнавального мультфільму: Охоронці здоров'я https://www.youtube.com/watch?v=E-u6ext-Zog

Вчитель: на  наш урок закінчується. Пам’ятайте про своє здоров’я, піклуйтеся про нього і тоді житимете щасливо.

Про здоровий спосіб життя та як зберегти своє здоров"я :: ЕЛЕКТРОННА  ОХОРОНА ЗДОРОВ`Я

ЗАВДАННЯ ДЛЯ 2-ГО КЛАСУ - 16 Березня 2020 - Офіційний сайт Барбівської ЗОШ  I-II ст

 

ДОДАТОК:

 

 

 

Набір плакатів "Безпека дитини і здоровий спосіб життя" - купити в B-Pro

 

 

 

Пам'ятка "Ми - за здоровий спосіб життя"

 

 

Бібліотечний дім. : «Здоровий спосіб життя – це здорово!»

 

Природознавство 3 клас Здоровий спосіб життя - YouTube

 

                    </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                                            <div class=

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
6554
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку