Тема: Не з дієприкметниками
Мета: пригадати особливості дієприкметника, сформувати в учнів навички написання не з дієприкметниками разом та окремо, розвивати вміння зіставляти ,порівнювати, активізувати пошукову діяльність учнів , вміння самостійно приймати рішення та робити висновки, сприяти збагаченню словникового запасу учнів, бажанню вивчати українську мову та досконало володіти нею, виховувати любов до рідного краю, патріотизм, старанність ,охайність.
Тип уроку: урок подорож
Обладнання: презентація до уроку
Хід уроку
1.Емоційно- психологічна підготовка учнів до уроку
-Доброго дня діти.
-Перевірте чи усе необхідне є у вас на парті, ручки,олівці,зошити та підручники.
- Давайте ,щоб ми активно працювати сьогодні та не лінувались поставимо собі ціль у вигляді девізу уроку.
2.Актуалізація опорних знань учнів
Вправа « Мозковий штурм»
3.Мотивація навчальної діяльності учнів
-Щоб правильно записувати дієприкметники потрібно повторити та дізнатись як вони пишуться із часткою не.
- Сьогодні в нас буде не звичайний урок , ми будемо подорожувати станціями та дійдемо до останньої станції де нас чекає нагорода за наші старання.Тому вирушаємо в подорож.
4.Вивчення нового матеріалу
Перша станція «Відповідай швидко»
-Ось ми знаходимось на першій станції , на екрані ви бачите тези, ваше завдання відповідати тільки ТАК або НІ
СЛАЙД 1
СЛАЙД 2
СЛАЙД 3
СЛАЙД 4
СЛАЙД 5
Станція друга «Попрацюй письмово»
-Відкрийте свої зошити та запишіть число класна робота
-Запишемо словниковий диктант.
«Зроблений, незліченний, поораний, вихований,натхненний,спечений,сушений»
-Звірте з написаним на екрані.
Погляньте на екран ,визначте дієприкметники та з’ясуйте їхню синтаксичну роль.
СЛАЙД 6
Робота з підручником
Третя зупинка «Тренування-крок до успіху»
Тренувальні вправи
(на презентації)
4.Закріплення вивченого матеріалу
Четверта зупинка «Я вчитель»
-Зараз ви станете вчителями, та будете пояснювати всім нам,наче ми ваші учні,чому саме так пишеться частка не з дієприкметником.
СЛАЙД 8
СЛАЙД 9
5.РЕФЛЕКСІЯ
П’ята станція « Знаю – використовуюю – збагачую знання»
«Вправа мікрофон»
А тепер оцініть якість знань які ви здобули сьогодні.
Якщо ваші знання грунтовні –підійміть ЗЕЛЕНИЙ прямокутник,
якщо ваші знання потрібно ще доповнити – ЖОВТИЙ
якщо ви не досягли поставленої мети і вам потрібно ще достатньо працювати – ЧЕРВОНИЙ
Домашнє завдання : с. 124 впр 261