Урок подорож .7 клас . НЕ З ДІЄПРИКМЕТНИКАМИ

Про матеріал
Урок подорож. Тип уроку : вивчення нового матеріалу. 7 клас. додатково використано презентацію
Перегляд файлу

 

Тема: Не з дієприкметниками

Мета: пригадати особливості дієприкметника, сформувати в учнів навички написання не з дієприкметниками разом та окремо, розвивати вміння зіставляти ,порівнювати, активізувати пошукову діяльність учнів , вміння самостійно приймати рішення та робити висновки, сприяти збагаченню словникового запасу учнів, бажанню вивчати українську мову та досконало володіти нею, виховувати любов до рідного краю, патріотизм, старанність ,охайність.

Тип уроку: урок подорож

Обладнання: презентація до уроку

Хід уроку

1.Емоційно- психологічна підготовка учнів до уроку

-Доброго дня діти.

-Перевірте чи усе необхідне є у вас на парті, ручки,олівці,зошити та підручники.
- Давайте ,щоб ми активно працювати сьогодні та не лінувались поставимо собі ціль у вигляді девізу уроку.

 

 

 

 

 

 

2.Актуалізація опорних знань учнів

Вправа « Мозковий штурм»

  • Що таке дієприкметник?
  • Як напишемо слово написаний
  • Від чого творяться пасивні дієприкметники минулого часу?
  • Які дієприкметники називаються активним?

3.Мотивація навчальної діяльності учнів

-Щоб правильно записувати дієприкметники потрібно повторити та дізнатись як вони пишуться із часткою не.

- Сьогодні в нас буде не звичайний урок , ми будемо подорожувати станціями та дійдемо до останньої станції де нас чекає нагорода за наші старання.Тому вирушаємо в подорож.

4.Вивчення нового матеріалу

Перша станція «Відповідай швидко»

-Ось ми знаходимось на першій станції , на екрані ви бачите тези, ваше завдання відповідати тільки ТАК або НІ

СЛАЙД 1

 

 

 

 

 

 

СЛАЙД 2

 

 

 

 

 

 

СЛАЙД 3

 

 

 

 

 

 

СЛАЙД 4

 

 

 

 

 

 

СЛАЙД 5

 

 

 

 

 

 

 

  • З цим завданням ви впорались, подорожуємо далі

Станція друга «Попрацюй письмово»

-Відкрийте свої зошити та запишіть число класна робота

-Запишемо словниковий диктант.

«Зроблений, незліченний, поораний, вихований,натхненний,спечений,сушений»

-Звірте з написаним на екрані.

Погляньте на екран ,визначте дієприкметники та з’ясуйте їхню синтаксичну роль.

 

СЛАЙД 6

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота з підручником

  • А зараз відкрийте свої підручники на с.124.Опрацюємо таблицю

Третя зупинка «Тренування-крок до успіху»

Тренувальні вправи

(на презентації)

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Закріплення вивченого матеріалу

Четверта зупинка «Я вчитель»

-Зараз ви станете вчителями, та будете пояснювати всім нам,наче ми ваші учні,чому саме так пишеться частка  не з дієприкметником.

СЛАЙД 8

 

 

 

 

 

 

 

СЛАЙД 9

 

 

 

 

 

 

5.РЕФЛЕКСІЯ

П’ята станція « Знаю – використовуюю – збагачую знання»

«Вправа мікрофон»

 

 

 

 

 

 

 

  • Ось ми і наблизились до головного призу цієї подорожі,давайте поглянемо що стоїть в чарівній коробці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Так це найголовніший подарунок ваші – ЗНАННЯ, які ви отримали гарно попрацювавши.

А тепер оцініть якість знань які ви здобули сьогодні.

Якщо ваші знання грунтовні –підійміть ЗЕЛЕНИЙ прямокутник,

якщо ваші знання потрібно ще доповнити – ЖОВТИЙ

якщо ви не досягли поставленої мети і вам потрібно ще достатньо працювати – ЧЕРВОНИЙ

Домашнє завдання : с. 124 впр 261

docx
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
265
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку