Урок – подорож «Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2»

Про матеріал
Урок – подорож «Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2» Мета: формувати обчислювальні навички; закріпити способи додавання і віднімання числа 1, числа 0, віднімання однакових чисел; закріпити назви компонентів і результату дії додавання, поняття математичного виразу «сума», взаємозв’язок додавання і віднімання; вчити складати з одної рівності на додавання дві рівності на віднімання; формувати вміння додавати і віднімати числа 0,1, 2.
Перегляд файлу

Математика 1 клас

Урок 51

Урок – подорож «Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2»

Мета: формувати обчислювальні навички; закріпити способи додавання і віднімання числа 1, числа 0, віднімання однакових чисел; закріпити назви компонентів і результату дії додавання, поняття математичного виразу «сума», взаємозв’язок додавання і віднімання; вчити складати з одної рівності на додавання дві рівності на віднімання; формувати вміння додавати і віднімати числа 0,1, 2.

 Хід уроку

 

І. Мотивація навчально – пізнавальної діяльності учнів

— Діти, сьогодні на наш незвичайний, веселий, казковий урок завітав незвичайний, веселий казковий герой. Його братики та сестрички живуть всюди: в річках і в ставках, у морях і океанах, на хмаринках і в криничках.

— Отже, нашого героя звуть Капітошка. А так як він народився у воді, чистенький і гарненький то він просить і вас дуже гарно написати рядки цифр 0 та 1

Щоб дізнатися краще  нашого гостя, ми напишемо невеличкий математичний диктант.

Ви повинні будете записати усі цифри, які почуєте у характеристиці нашого героя. Будьте уважними, записуйте тільки цифри. (Один учень пише на дошці)

Я — один (1) із багатьох крапельок великого світового океану, який об’єднує у собі чотири (4) океани, три (3) десятки морів. Всього сім (7) десятків відсотків поверхні Землі вкрито водою. У нас в Україні є два (2) моря: Чорне і Азовське. Тіло людини складають вісім (8) десятків відсотків із води. Близько шести (6) літрів води за один (1) день може

випити сім’я із чотирьох (4) чоловік.

ІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії

Наш Капітошка народився із чистого джерельця і за допомогою цифр потрапив у цифровий струмочок, де дізнався, що йому надійшов лист із дуже важливим повідомленням. Але вітер­ жартівник відніс конверт далеко-далеко до Підсумкового океану. Ми повинні допомогти Капітошці знайти лист.

Для цього ми перепливемо річку УСНУ,  через яку перебратися зуміємо

лише тоді, коли виконаємо вірно усні обчислювання.

Потім разом із Капітошкою піднімемося на хмаринки СУМИ І ДОДАНКІВ , з якої з групками друзів ­краплинок оросимо землю .

Далі перепочинемо, зробимо хвилинку відпочинку  після чого вирушимо у небезпечну подорож морем СКЛАД ЧИСЛА.

А звідти будемо намагатися дістатися до Підсумкового океану, де на острові за деревинку ­цікавинку і зачепився лист для Капітошки.

Отож, до справи, рушаймо в путь!

Почнемо з річки УСНА

  1. Геометрична хвилинка
  • Яка наступна фігура
  1. Усне опитування
  • Таблиця Шульта;
  • Полічи краплинки - ХОРОМ
  • А зараз разом із Капітошкою піднімемося на хмаринки СУМИ І ДОДАНКІВ
  1. Актуалізація взаємозв’язку дій додавання і віднімання.
  • Назви компонентів додавання
  • Завдання №1 – підручник (С.59) -  усно
  1. Актуалізація переставного закону додавання
  • Завдання №1 – зошит (С. 55)
  1. Фомування вмінь додавати і віднімати число 2.
  • Завдання №2 – підручник – усно
  • ФІЗХВИЛИНКА

ІІІ.  Закріплення вивченого. Формування вмінь і навичок

 

  1. Закріплення знання взаємозв’язку дій додавання і віднімання.
  • Завдання №2 – зошит
  • вирушимо у небезпечну подорож морем СКЛАД ЧИСЛА.
  1. Закріплення складу числа і складання рівностей на додавання та віднімання на основі складу числа.
  • Робота в групах – хмари 10, 9, 8
  • Завдання № 4 – підручник  - усно
  • Завдання №4 - зошит

IV.  Підсумок  уроку.

  1. Розвиток логічного мислення

— Ось ми і дістались до Підсумкового океану.

— Отже, відкриймо лист. Що тут? А тут у конверті загадки¬ цікавинки.(Діти піднімають картки з цифрами). За кожну відповідь Капітошка відкриває по одній букви ВОДА

1) Сидів хлопчик біля річки і піймав аж три плотвички.

    Кошенятко одну вкрало. Скільки рибки в хлопця стало?  (2)

 2) По дорозі зайчик біг, ніс п’ять яблук на пиріг.

     Одне впало, покотилось. Скільки яблук залишилось?   (4) 

3) У садок до годівниці прилетіли три синиці, потім ще дві птиці.

     Скільки птиць на годівниці? (5)

4) Каже мати-квочка: «В мене 3 синочка і дві дочки».

Скільки діточок у квочки? (5) 

Бесіда вчителя 

Вода — одна із найголовніших речовин, потрібних для органічного життя. Рослини та тварини містять понад 60 % води за масою. На Землі водою покрито 70,9% поверхні. Вода здійснює у природі постійний кругообіг, випаровуючись з поверхні й повертаючись на неї у вигляді опадів. Вода має велике значення для економіки: сільського господарства й промисловості. Питна вода становить тільки 2,5% від загальної кількості. Нестача води може стати однією з найважчих проблем людства в найближчі десятиліття.

V. Рефлексія освітньо-пізнавальної діяльності учнів

      1.  Рефлексія.

      Покажіть,  з  яким  настроєм  ви  закінчили  урок. 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
29 грудня 2019
Переглядів
842
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку