Урок "Подорож країною притч Ісуса Христа"

Про матеріал

З метою формування у дітей та молоді високоморальних якостей, патріотичної та громадянської свідомості, ціннісних орієнтирів, які ведуть людину шляхом пізнання Істини, Добра, Краси, вбачається необхідним вивчення предметів духовно-морального спрямування, складовою яких є спеціальний курс "Основи християнської етики".

Курс "Основи християнської етики" є дисципліною християнсько-світоглядного, культурного та освітньо-виховного спрямування, який вибудовується як фундамент буттєвих цінностей сучасної людини. Він не є вченням віри, не включає релігійних обрядів, не ставить за мету залучення до певної конфесії. Викладання предмету передбачає виховання в учнів поваги до свободи совісті, релігійних та світоглядних переконань інших людей; здатності до співжиття в полікультурному та поліконфесійному українському суспільстві.

Метою курсу "Основи християнської етики" є формування в учнів християнських моральних чеснот. У процесі досягнення мети передбачається реалізація таких завдань:

• ознайомлення учнів із основами християнської моралі як фундаменту загальнолюдських цінностей;

• ознайомлення учнів із християнськими моральними цінностями: істини, благочестя, добра, любові, краси, гідності, обов'язку, совісті, честі;

• формування свідомої та відповідальної особистості учня на основі християнських духовних, моральних та культурних цінностей;

• створення належних морально-етичних умов для самопізнання, самореалізації.

Перегляд файлу

 

Тема уроку             Подорож країною притч Ісуса Христа

Клас: 6 Б

Мета уроку:

Освітня: систематизувати й узагальнити знання учнів про притчі Христові, їх символіку та повчання.

Розвиваюча:  розвивати уміння вести пошук Істини, знаходити її в Біблії, розвивати логічне мислення, уміння порівнювати та аналізувати.

Виховна: виховувати на конкретних прикладах із притч віру в Бога та загальнолюдські цінності.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

 

Біблійна основа:

Вірші з Біблії: Євангеліє.

Ключовий вірш: «Хто заповіді Мої має, та їх зберігає, той любить Мене»

Словник понять і термінів: Притча, алегорія, мораль

Наочність: презентація, малюнки, схеми, Біблія, друковані зошити, ілюстрації.

Міжпредметні зв`язки:  українська мова, зарубіжна література,

                                            географія, образотворче мистецтво, історія.

Література до уроку:

         Біблія або книги Святого Письма Старого й Нового

         Заповіту. – Київ: Українське Біблійне товариство, 2007.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Вітання: “Слава Богу”, “Слава Ісусу Христу”.

Налагодження контакту з класом.

 

ІІ. Активізація навчальної діяльності

Як ви вже зрозуміли, що у нас сьогодні не звичайний урок, бо сьогодні ми вирушимо у подорож країною Ісусових притч. Ви отримали різнокольорові картки, та сіли розбившись на групи. Ці кольори разом складаються в світлофор, який нам стане помічником у нашій подорожі.

Бесіда

Скажіть, чи є у вас такі місця куди б ви хотіли би знов і знов повертатися?

Чому? (тому, що там було цікаво, приємно, нас там чекають і т.д.)

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Я сподіваюсь, що подорожуючи, нас сповнять приємні спогади, цікави моменти та яскраві почуття. Тема уроку: Подорож країною притч Ісуса Христа.

 

 

 

ІV. Інструкція до подорожі

Здійснити подорож ми зможемо за допомогою дорожніх знаків, але ж нам потрібно не тільки бачити їх на нашому шляху, а також  знати їх значення.

Перший знак:

ПРИТЧА – розповідь, яка взята з історії чи навколишнього життя і мета якої – викласти духовні чи моральні істини.

Другий:

АЛЕГОРІЯ – прихований зміст оповідання, байки, притчі.

Та третій:

МОРАЛЬ – пояснення алегорії в оповіданні, байці, притчі.

(Пояснюють значення слів дають діти)

На протязі всього нашого шляху ми будемо зупинятися та виконувати різні завдання, за які будете отримувати перлини. У кінці уроку ми підрахуємо їх, та визначимо команду переможців.

Отож рушаймо!

 

V. Виконання тестових та творчих завдань

C:\Users\Advin\Desktop\инструменты.jpgСтанція 1

? -  

Що ви бачите на малюнку? (музичні інструменти)

Хто на них грає? (талановиті люди)

Притча про таланти

Кожна команда знаходить конверт з позначкою «Талант» та за командою відкриває і складає пазл – ключовий вірш цієї притчі.

 

 «У малому ти був мені вірним, то поставлю тебе управляти великим».

 

  1. Команда визначає зміст притчі
  2. Команда визначає алегоричне значення притчі
  3. Команда визначає мораль притчі

Молодці! Їдемо далі!

 

C:\Users\Advin\Desktop\fbd0eae727d51994959de3885f0c092f.jpgСтанція 2

? –

У цьому мішечку знаходяться підказки, які допоможуть нам здогадатися, яка притча зустрілась нам на нашому шляху

Камінь, трава, малюнок дороги.

Притча про сіяча

Кожна команда знаходить конверт с позначкою «Мішечок» і шукає відповідний малюнок.

На слайді початок притчі «Вийшов чоловік посіяти зерно.

Зерно – це Слово Боже.

Сіяч – проповідник Божого Слова.

Земля - серце людське.

 

Слайд  …І, коли сіяв, упала одна зернина…»

Край дороги – птахи повидзьобували (люди, які навіть не слухають Слово Боже)

ґрунт кам’янистий – засохла рослина (слухають Слово Боже, але при перших випробуваннях зраджують віру)

Терен - заглушив посіви (слухають Слово Боже, але життєві турботи, багатство та різні пороки  заглушають Його)

А яку землю ми не назвали? (Добра земля, яка дала щедрий врожай)

Слайд: Добра, плодюча земля означає людей з добрим серцем. Вони уважні до Слова Божого.  Плоди їхні – це добрі діла.

 Слайд: Учімося слухати Слово Боже не вухами, а серцем, і тоді ми прокладемо собі дорогу до Царства Небесного.

Тож рушаймо далі!

 

C:\Users\Advin\Desktop\imgpreview.jpgСтанція 3

?-

 

Кожна команда знаходить конверт с позначкою «Масок» і вирішує, хто буде зображувати героїв притчі.

Інші команди здогадуються про яку притчу йдеться.

  • Притча про загублену вівцю (зобразити пантомімою)
  • Притча про блудного сина (створити кінофільм із слайдів)
  • Притча про загублену драхму (зобразити пантомімою)

Всі три притчі говорять нам про одне й теж – про  Божу Любов, та про Самого Бога, який не лише очікує кожного грішника, а й шукає, хвилюється про кожного та знаходячи радіє!

BL00921_ 

Станція 4

?-

Для підказки є початок притчі: До храму ввійшли помолитись два чоловіки. Один був…

 

Притча про митаря та фарисея

 

V. Самостійна робота (тест)

Знаходьте конверт с позначкою «Храм» та виконуємо самостійно тест. У якому треба правильно розмістити слова, які характеризують митаря і фарисея:

 

Вважає себе грішною людиною;          Вихваляється своїми чеснотами;

Не жалкує про свої гріхи;                    Щиро жалкує про свої гріхи;

Вважає себе взірцем побожної людини;          Смиренний;

Кається в гріхах;                                   Гордий;                                                 

Не визнає своїх гріхів;                          Просить пробачення у Бога.

 

C:\Users\Advin\Desktop\gift_744.jpgСтанція 5

?-

 

Навчаючи людей Ісус завжди хотів зосередити людей на чомусь дуже важливому, особливому, дорогоцінному, як у притчі про скарб і перлину.

Зараз кожна команда спробує відшукати свою перлину із Слова Божого:

  1. «Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово» Івана1:1 (Слово)
  2. «Шукайте ж найперше Царства Божого й правди Його – а все це вам додасться» Матфія 6:33 (Царство Небесне)
  3. «Наблизьтесь до Бога, то й Бог наблизиться до вас» Яків 4:8 (Бог)

 

Отже, мандруючи сторінками Біблії, ми наблизилися до кінцевої станції.  Ми ще на один крок підійшли до розуміння Царствія Божого.

 

Підсумок уроку, оцінювання

На завершення підведемо підсумки уроку, командою переможців стала команда № ….

Але найбільша дорогоцінність, яку мріє мати кожен християнин, щоб бути у Царстві Божому, якому немає кінця та краю. Мати мир і злагоду з Богом та оточуючими людьми, до чого спонукає кожна притча Ісуса Христа.

 

Домашнє завдання:

Написати твір-мініатюру «Моя улюблена притча».

 

Дякую всім за роботу на уроці. На цьому урок закінчено.

Слава Ісусу Христу!

docx
Пов’язані теми
Етика, Розробки уроків
Додано
16 квітня 2018
Переглядів
5008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку