Урок-подорож. Математика 2 клас

Про матеріал
Урок-подорож. Повторення таблиць множення і ділення чисел 2 і 3. Складання задач на дві дії за даним виразом. Знаходження значень буквених виразів.
Перегляд файлу

Урок – подорож  (урок математики)  2 клас


Тема: Повторення таблиць множення і ділення чисел 2 і 3. Складання задач на дві дії за даним виразом. Знаходження значень буквених виразів.


Мета: .Закріплювати знання учнів з арифметичних дій множення і ділення та засвоєння таблиць множення чисел 2,3 і ділення на 2,3 вчити складати та розв’язувати задачі ,знаходити значення виразів.
Розвивати пам’ять, логічне мислення, зв’язне мовлення, увагу.
Виховувати цікавість до уроків математики, взаємодопомогу.


 

І. Організаційна частина.
Перевірка готовності дітей до уроку. Створення емоційного настрою

- Усміхніться один одному, подумки побажайте успіхів на цілий день. Для того, щоб впоратися на уроці з завданнями, будьте старанними і слухняними. Завдання наші такі:

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитися, а бачити.

Не просто відповідати, а міркувати.

Дружно і плідно працювати.

 

Математика – наука точна і серйозна.
І прожити без неї нам навіть дня не можна.


Учитель:

-Всі сідайте тихо, діти  Щоб не було нам мороки,
Домовляйтесь не шуміти, Всі готові до уроку?
Руку гарно піднімайте,  Тож  гаразд, часу не гаємо
На уроці не дрімайте.  І уроку розпочинаємо.
 

- Сьогодні ми будемо працювати: (слайд 1)
А-активно,

Б-бадьоро,

В-весело,

Г-гарно,

Д-дружньо.


Учитель:.(слайд 2)
- Дуже скоро до нас прийде весна, і скоро все навкруг зазеленіє, зацвіте. А з приходом весни у всіх людей з’являється чудовий весняний настрій? Але щоб у нас був ще гарніший настрій, давайте запросимо в гості сонечко з його промінцями.

Учень.

-Сонечко, сонечко,  Зранку виглядаємо 
Виглянь у віконечко,  Усміхнися з-за хмаринки,  
Ми тебе чекаємо,.  Кинь ласкавий промінець
                                                   Ой, який ти молодець!
(Учитель відкриває таблицю, на якій великий малюнок сонця з промінцями. На кожен промінець прикріплене завдання у вигляді крапельки).

 

-Ось і завітало до нас сонечко, але його закрила хмаринка і почався дощик. Щоб сонечко посміхнулось - потрібно виконати всі завдання.

 

- Сьогодні ви будете самостійно себе оцінювати, за кожну правильну відповідь - 1 сонечко.  - Давайте відкриємо першу краплину.

ІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Усний рахунок.(1 краплинка)

. Усна лічба

*Назвіть, яке число складається з 1 дес. 2 од.; 1 дес. 7 од.; з 2 дес.?

*Яке число наступне за числом 12?

*Яке число передує числу 11?

*Яке число стоїть між числами 13 і 15?

*На скільки 9 більше від 4?

*На скільки 5 менше від 7?

*Знайдіть добуток чисел 2 і 9,3 і 7

*Знайдіть частку чисел 12 і 2,18 і 3

 

2.Інтерактивна технологія «Незакінчене речення»

- Я починаю речення, а ви продовжуєте.

 

- Компоненти при множенні називаються…

- Компоненти при діленні називаються…

- З одного виразу на множення можна скласти…

3.Робота в зошитах.

-Зошит свій я відкриваю,   

Навскоси його кладу.    

Ручку я ось так тримаю.
Сяду рівно не зігнусь
До роботи я берусь.

Перед тим, як працювати,

Дату треба   написати.

 

III. Повідомлення теми і мети уроку.

Загадка

Хотіли з’їсти його всі,
Потрапив він до хитрої лиси
Смачний, маленький він клубок

У казці звався  (КОЛОБОК) (слайд 3)
 

Учитель.

-Сьогодні на урок математики прийшла казка. “Колобок”. А ми складемо математичну казку. Можливо точна наука математика допоможе змінити кінцівку казки. Отже , в дорогу , в казку.

 

IV.Контроль, корекція та закріплення знань.
- Пригадайте, як починається казка?
Жили – були дід та баба.

Так де вони жили? (В хатинці)
- Але ця хатинка зачинена. Щоб відімкнути її нам потрібно перейти до наступного етапу уроку.

 

Хвилинка каліграфії.(2 краплинка)

Загадка.

 Ця  цифра  зібралася в танок, Горда дуже й неговірка,

Ручку праву на бочок,   Всі вгадали? – це … ( четвірка)                                                                                                                                                            (слайд 4)

- Напишіть рядочок цифри 4

 

“Швидко цифру назвати – її сусіда добирати”
- Ось і ми відкрили нашу хатинку  (слайд 5)


- Продовжимо нашу казку: “Поклала бала Колобок на подвір’ї”... охолонути. Лежав Колобок та й засумував. І покотився по стежині. Докотився до хвіртки ,а там замок. Допоможемо відкрити віконечко?
- Випишіть числа, які є результатом таблиці множення на 2,3:
а) 2,4,6,7,8,10,12,14,15,16,18,20 (слайд 6)

б) 3,6,8,9,12,14,15,18,20,21,24,27

перевірка (слайд 7)

- Оцініть себе

  • Котиться , котиться , аж назустріч йому зайчик . Щоб зайчик не з’їв нашого колобка , давайте йому допоможемо відповісти на запитання розумного зайчика. (слайд 8)

 

Завдання від зайчика:

2.Математичний диктант (3 краплинка)

Розумова розминка

.• Йшли два їжаки, несли по три буряки.
А ви їм допоможіть — буряки ті полічіть. (3х2=6)

5 стручків гороху взяли, По 3 зернин ми з них дістали. Усі поміркуйте, як один, Скільки буде горошин? (3х5 = 15)

• В гаю три зайчики сиділи, з апетитом моркву їли. Всі по 8, як один. Скільки з'їли всіх морквин? (8х3=24)

• 8 яблук у корзині Принесла мати дитині
І сказала: «На, мій сину,Четверту з'їж із них частину».Хто тепер з вас відповість, Скільки яблук хлопчик з'їсть? (8:4 = 2)

- Оцініть себе

- Зайчику сподобалось ваше розв’язання і він відмовився їсти Колобка.


- Аж ось на стежині зустрівся йому сірий вовк. Щоб не потрапив колобок в його пазурі , треба допомогти йому розв’язати завдання.(слайд 9)

 

Вирази з коментуванням(4краплинка)
Завдання від вовчика

Картка 1  (на місцях з коментуванням)

3*5+52=  2*6+3*4=

35+18:3=  9*3-2*6=

 

- Оцініть себе (ті, хто коментував)

 

  • Покотився наш колобок лісовою стежкою, аж зустрічається йому мудрий ведмідь. А завдання різного рівня у нього. Оберіть собі завдання та швидше за роботу.(слайд 10)

 

 

Різнорівневі завдання (5 краплинка) (слайд 11)

Завдання від ведмедя:

 

група А Порівняти:                                                            

2 + 2 + 2 + 2 * 2   5              2 + 2 + 2 + 2 і 2 * 4

8 : 2 і 4                                 12 : 2 і 2 * 4

 

група  В  (вирази з віконечком)

8*_=24   _*3=18

21:_=7   9*_=27

 

група  С  Обчислити значення виразу

3*а+17, якщо а=9,3,6,4.

 

(слайд 12)з правильними відповідями.

Оцініть себе (гр А-1 сон., гр. В-2 сон., гр. С-3 сон.)

 

- Аж ось на дорозі зустрічає колобок хитру лисичку. Вона йшла з лісової школи і була дуже засмучена, бо одержала низький бал, тому що не змогла розв’язати задачі. Щоб лисичка не з’їла колобка, давайте спробуємо їй допомогти.(слайд 13)

 

Завдання від лисички:

Робота над задачею: (6 краплинка)

(Читає 1 учень)

 

Іванко купив 7 фломастерів по 3 грн. кожний і альбом за 6 грн . Скільки всього грошей заплатив хлопчик ?

 

- Про що ця задача?

- Що відомо в задачі? Невідомо?

- Що треба знайти?

- Чи можемо відповісти на питання задачі? Чому?

( слайд 14)-короткий запис

 

- Що сказано про фломастери? Що знайдемо з цих даних?(3*7=21)

- Ск.заплатили за фломастери, за альбом? Що знайдемо з цих даних?

група С-самостійно записує вираз до задачі)

(слайд 15)розв’язання по діях і вираз

 

- Оцініть себе(хто складав вираз)

 

  • Ми з вами виконали всі завдання лисички. Наш колобок залишився цілим і мандрує лісом, а ми можемо відпочити

Фізкультхвилинка (7 краплинка)(слайд 16)

 

Робота в парах (8 краплинка)

 

- Важко було, та ми виконали завдання і колобок наш подорожує далі. На стежині зустрівся йому вдумливий їжачок і пропонує нам попрацювати в парах.(слайд 17)

Робота з геометричним матеріалом
- Переходимо до геометричного матеріалу. Вам пропонується розв’язати геометричні “вузлики». Коли ви виконаєте дані завдання, то зможете прочитати слова-відгадки.

  • Розгляньте геометричні фігури . З’єднайте стрілочкою фігури від найменшої до найбільшої і прочитайте «зашифроване» слово.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(множення)

- Розгляньте геометричні фігури. Зєднайте стрілочкою їх в порядку збільшення кількості кутів і прочитайте «зашифроване» слово.

 

 

                                                                                                                                                                

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ділення)

 

 

 

 (слайд 18) слова – відгадки

 

- Оцініть себе

 

- Тепер колобок гордо покотився далі , а ми за ним продовжимо казкову подорож .


 

Робота в групах:(9 краплинка)

-Перш ніж почати працювати пригадайте прислівя

  • В нашій дружбі- наша сила.

 

Ребуси (слайд 19)

-А зараз попрацюємо над ребусами.

I гр.   II гр.   III гр.

ВІ 3 ЛА  ПІ 2 Л   С 3БОК

С 3Ж   3 БУНА  АК 3СА

 

(учні виходять і зачитують відгадку)

 

- Яке число повторювалось в ребусах?(3)

- Скільки разів воно повторювалось?(5)

- Який вираз на множення можемо скласти?(3*5=15)

- Складіть два вирази на ділення.

 

- Оцініть себе(всі, хто працював в групі)

 


V.Підсумок уроку. (10 краплинка) (слайд 20)

  • Колобок приготував для вас завдання
  • Завдання додому. № 691,692

 - Діти подивіться, як лагідно вам усміхається сонечко. (слайд 21)


Простягніть сонечка в своїх рученятах.
І відчуєте, що тепла у сонечка багато,
Воно гріє малят промінцями,
І радіє зустрічі з нами.


Оцінювання роботи учнів.

У кого на парті 10 сонечок, той отримує 12 балів.(червона квіточка)
У кого на парті 7 сонечок, той отримує 9 балів.(жовта квіточка)
У кого4 сонечка – 6 балів.(синя квіточка)

 

- Подаруйте свої квіточки нашому сонечку, прикрасьте його.


Цей урок нехай залишить у вас,

- міцні знання,

- відмінні оцінки

- хороший настрій.

 

 

Додатково:

Задача з логічним навантаженням

. Росло 4 берези. На кожній березі – по 4 великі гілки.

На кожній великій – по 4 маленьких.

На кожній маленькій – по 4 яблука.

Скільки яблук росло? (На березі яблука не ростуть).

 

doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1885
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку