Урок-подорож "ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ З ВИЗНАЧЕННЯМ «НА СКІЛЬКИ...». ПОРІВНЯННЯ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ "

Про матеріал
Пропоную конспект уроку математики для учнів першого класу ( за підручником Н. Листопад ). На уроці використано багато цікавих завдань . Приділяється увага патріотичному вихованню ( подорож до замку України )
Перегляд файлу

  ТЕМА  уроку  МАТЕМАТИКИ У 1 КЛАСІ

  ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ З ВИЗНАЧЕННЯМ «НА СКІЛЬКИ...». ПОРІВНЯННЯ ІМЕНОВАНИХ ЧИСЕЛ Мета: удосконалювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі на збільшення числа на кілька одиниць; закріпити вміння порівнювати іменовані числа; актуалізувати знання про математичні дії «сума», «різниця»; вправляти у порівнянні чисел з визначенням «на скільки...»; розвивати логічне мислення учнів, увагу; виховувати старанність, товариськість, працелюбність , любов до України.

Обладнання: картки для парної  роботи, телевізор чи ноутбук, відеозаписи, ілюстративний та роздавальний матеріал.

Тип уроку: комбінований урок. Освітні галузі: математична, мовно-літературна , громадянська та історична.

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організація класу

Ось дзвіночок пролунав

— Працювати час настав.

 Закликає він завзято

Щось цікаве рахувати!

Клас готовий працювати? (Так!

 Додавати й віднімати? (Так!)

Вчасно руку піднімати? (Так!)

Вміло в парах працювати? (Так!

 Вирази й задачі розв’язати? (Так!)

                       У нас сьогодні не простий урок , а урок-подорож. ПОДОРОЖ ДО ……… ( щоб дізнатися , треба виконати вирази. )     ( замку ) + МАЛЮНОК ЗАМКА

2. Усні обчислення  : а)Гра « Шифр »   10-8-1=        8-5-1=                5+5-7=      

                     6+2- 4=            2+3+0=           

1

2

3

4

5

З

А

М

К

У

   

 

Щоб потрапити до замку , потрібно виконати завдання і зібрати 6 ключів. Ключ дається за правильно виконане завдання .

Оцінити себе ви зможете за критеріями по кольорах.

б) Робота в русі — У кожного є цифра на парті , вийти і стати по порядку.  ( Один з учнів називає числа у порядку зростання , інший – у порядку спадання )

в) Гра « Назви сусіда » .

Учні оцінюють себе і отримують перший ключ.

Г) Сідаємо за парти прописуємо у зошиті каліграфічно рядочок цифри , яка позначає кількість дівчаток у класі (9). ( ОЦІНИЛИ –ОТРИМАЛИ КЛЮЧ )

 ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Закріплення  знань про компоненти при додаванні

1) Робота за підручником (с. 70, завдання  1 )( оцінили – отримали ключ )

ФІЗХВИЛИНКА для очей        https://youtu.be/qWPw0h4KPLQ?si=4Bsp7QgVTxRC7vfI

 2. Актуалізація знань про різницеве порівняння чисел

1) Повторення правила порівняння чисел з визначенням «на скільки...».

— Щоб визначити, на скільки одне число більше (менше), ніж інше, потрібно:  від більшого числа відняти менше.

2) Складання виразу за малюнком підручника (с. 70, завдання 2).    Завдання виконуємо усно.

— Скільки бурячків зібрав у комору кріт? (8.) Скільки картоплин? (6.) — Чого більше зібрав кріт: картоплин чи бурячків? — Як дізнатися, на скільки більше бурячків зібрав кріт? Складіть вираз. (оцінили-отримали ключ )

3. Розв’язування задач на збільшення числа на декілька одиниць

Колективне розв’язування задачі (підручник, с. 70, завдання)  

Зайчик закотив у комору 5 капустин. На грядці залишилося на 3 капустини більше. Скільки капустин залишилося на грядці? — Прочитайте задачу. Перекажіть умову. — Назвіть ключові слова. Назвіть числові дані задачі. — Що означає число 5? (Кількість капустин, які зайчик закотив у комору.) Що означає число 3? (На скільки більше залишилося капустин.) — Яке запитання задачі? Якою дією обчислимо більше число? — Складіть вираз. Дайте відповідь на запитання задачі. Задачу записуємо у зошит.

Фізхвилинка рухлива. ( отримали ключ )

5. Вправляння у порівнянні іменованих чисел

 1) Повторення про міри довжини, маси та місткості.

2) Робота за підручником (с. 70, завдання 5). Робота в парах. — Порівняйте. Запишіть нерівності у зошит.

 5 см і 9 см

7 кг і 2 кг

 10 л і 3 л

 10 см і 1 см        Яка пара виконала  завдання , то діти піднімають руки і коментують свою відповідь . ( оцінили-ключ ).

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА.

 РЕФЛЕКСІЯ .  Бесіда про Україну, славних українців.

Діти висловлюють враження про урок, що сподобалося , які завдання були легкими , які важко було виконати .

Оцінюють свою роботу на уроці кольоровими  цеглинками .

Рахуємо ключі , отримуємо дозвіл дізнатися про ЗАМОК.  Переглядаємо відео https://youtu.be/jkzPES91v3c?si=JSE2UcTsYvik9zI7 (ДОСТУПНІ ІНТЕРНЕТ ДЖЕРЕЛА ) Загадки для самых маленьких с картинками . Обсуждение на ...

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
21 травня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку