Урок-подорож "Пригоди Мамонтеня"

Про матеріал

Математика 1 клас.

Урок-подорож "Пригоди Мамонтенятка".

Мета уроку : Закріплювати вміння додавати і віднімати в межах 10. Розвивати логічне мислення, обчислювальні вміння, самостійність, увагу, пам'ять. Виховувати інтерес до математики. .

Перегляд файлу

                             Математика .  1 клас

Урок – подорож  Пригоди Мамонтенятка

Тема: Закріплення вивчених табличних випадків додавання і віднімання

Мета:Закріплювати вміння додавати і віднімати числа в межах 10. Розвивати логічне вміння, самостійність, увагу, пам’ять. Виховувати інтерес до математики.

Обладнання : ілюстрації: мамонтеня, папуга, котик, білченя, мавпа, корабель. Запис пісні Мама для мамонтеняти, картки.

 

                                          Хід уроку:

І. Організація класу

День у нас сьогодні незвичайний

А чому?

(Бо гості до нас завітали)

Тож привітайте, діти гостей.

(Добрий день!)

Час урок розпочинати .

Прошу всіх сідати.

ІІ. Оголошення теми і мети

  • Діти, сьогодні до нас завітав ще один гість. Ви впізнали його? Так, це маленьке Мамонтенятко. Воно дуже засмучене, бо у нього трапилась біда.

Послухайте пісеньку і скажете, що ж у нього трапилось.

  • Чому засмучене Мамонтенятко?
  • Що трапилось?

Воно дуже просить, щоб ми йому допомогли. Допоможемо?

  • Але для  цього нам треба вирушити в далеку подорож, під час якої ми будемо закріплювати вміння додавати і віднімати в межах 10.

Подорож  наша буде цікавою і небезпечною, тому беремо з собою дружних, уважних, кмітливих математиків. Чи є серед нас такі?

Подорожувати ми  з вами будемо на ось такому чудовому кораблі. ( вивісити малюнок корабля)

ІІІ. Робота над темою урока

  • Поки ми будемо сходити по трапу на корабель давайте попрацюємо в парах
  1. Робота в парах
  • Яка пара швидше викладе ряд чисел від 1 до 10
  1. Фронтальна робота
  • Назвіть числа менші 5. Більші за 7.
  • Назвіть сусідів числа 8. Назвіть найбільше число.
  • Якою цифрою на письмі позначають число 10.
  1. Хвилинка каліграфії

Запис числа 10.

  • Число 10 записуємо двома цифрами 1 і 0. Цифри записуємо в окремих клітинках.
  • Отже ми з вами  на кораблю. Взяли з собою Мамлнтенятко і пливемо по синьому- синьому морю в пошуках його мами. Щоб нам не було сумно під час подорожі напишемо математичний диктант.
  1. Математичний диктант

-1 доданок 2, другий – 4. Знайти суму.

- від 6 відняти 3.

- 9 зменшити на 4.

- 8 збільшити на 2.

- на скільки 5 менше за 9?

- Скільки разом сторін у п’ятикутнику і трикутнику?

6 3 5 10 4 8

  1. Робота над задачею
  • Наш корабель підходить до острова Папуг.

Нас зустрічає папуга Аркаша, який не може порахувати банани.

Аркаша банани рахує. ( малюнок)

Три зїв чотири залишилось-

Довго міркує: А скільки ж їх там на гілці було?

Хто Аркаші допоможе?

Аркаша цікавиться, а чи змогли ві за малюнком скласти і розвізати задачу?

А ще Аркаша  полюбляє мандарини. ( малюнок)

Скільки їх? Він хоче, щоб ви дізнались, скільки всього фруктів.

  • Аркаша задоволений, говорить, що бачив маму Мамонтеняти і показав, куди нам пливти далі.
  • Діти, а ми продовжуємо нашу подорож.
  1. Розв’язування кругових прикладів.

– Взяли в руки біноклі і подивилися вдаль. Що у нас попереду?

А попереду у нас острів Котів.( малюнок)

Ой і хитрий у нас кІт

Сів на березі й сидить

Рибки у річці багато

Спробуй лиш її спіймати.

  • Допоможемо Мурчику? Що треба зробити, щоб спіймати рибку? Я ловлю першу рибку і ми бачимо, що приклади у нас незвичайні, а які?( кругові)
  • Мурчик задоволений і вказує у якому напрямку нам далі пливти.
  1. Фізкультхвилинка
  • Щоб наша подорож була веселішою давайте з вами  потанцюємо.

Який  танець ми станцюєм?

Козачок, козачок!

Два прихлопи, два притопи,

На носок, на каблучок.

Ще крок вліво, другий вправо

ми танцюєм гопачок.

  1. Усний рахунок
  • Поки ми з вами танцювали наш корабель підійшов до острову білок.
  • Нас зустрічає маленьке білченя Тіша. ( малюнок)

Я маленьке білченя,

Ягідки, горішки рахую щодня.

Два горішки і ще п’ять

Допоможіть порахувати.

  • Скільки горішків у Тіши?
  1. Індивідуальні завдання
  • Мама Тіши приготувала завдання для кожного з вас. Вам треба в одних прикладах розставити пропущені числа, а в інших- знаки.
  • Білченя Тіша і мама білка дякують вам і вказують , куди пливти далі.
  1. Креслення відрізка.
  • Перед вами острів Мавп. Найрозумніша мавпа острова приготувала завдання для подорожуючих.
  • Кожен з вас отримав аркуш паперу на якому накреслений відрізок.
  • Завдання: виміряти довжину даного відрізка.  Накреслити відрізок на 2 см довший.
  1. Порівняння чисел
  • Діти, поки ми виконували завдання наш корабель захопили пірати!
  • Якщо ми не виконаємо їх завдання, вони нас не відпустять

7+2 …. 9                        8-4 …. 7                     1+6 …5

 

ІV. Підсумок уроку.

  • Молодці , діти, ви подолали всі перешкоди, виконали всі завдання. І нарешті Мамонтеня знайшло свою маму. Воно дуже вдячне вам за допомогу, за те, що ви не залишили в біді, допомогли йому знайти найріднішу в світі людину.
  • Діти, щоб ви побажали Мамонтеняті? А що для цього треба?
  • Крім того, подивіться скільки у вас нових друзів.

Давайе пригадаємо, які завдання виконували разом з ними?

Вони вам дуже вдячні, бо разом з вами навчилися додавати і віднімати в межах 10.

1 вересня вони теж підуть до лісової школи, бо вчитися дуже цікаво!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
797
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку