Урок "Подорож в країну мрій"

Про матеріал

Тип уроку: інтегрований.

Форми роботи на уроці: фронтальна, групова, індивідуальна.

Цілі і завдання:

Робота над автоматизацією вміння виконувати додавання і віднімання виду +1, +2, -1, - 2.

Продовжувати формувати вміння розв'язувати задачі

Закріпити знання про склад чисел від 1 до 9.

Закріпити побудову в одну шеренгу.

Розрахунок на 1-2.

Повторення комплексу ОРУ без предметів.

Розвиток фізичних якостей: швидкості, спритності і координації в процесі естафет.

Обладнання: плакати і ватмани з завданнями, картки з прикладами, картки слів, ключі у вигляді геометричних фігур, 2 ліхтарика, пластикові пляшки, 10 прапорців, 4 г / лавки, 2 м'ячі, 6 обручів.

ХІД УРОКУ

В КЛАСІ:

1. Оргмомент.

Продзвенів і замовк дзвінок,

Починаємо ми урок.

2. Усний рахунок. Увага:

-Яке сьогодні число?

Яке число було вчора?

Яке число буде завтра? А післязавтра?

-Який сьогодні день тижня?

-Хто може назвати всі дні тижня по порядку?

-Який день тижня я задумала, якщо він знаходиться між четвергом і суботою?

3. Актуалізація знань і повідомлення теми уроку.

Молодці! Хлопці, ми закінчили математичні зошити, а як же нам продовжувати вчитися? Відповісти на це питання нам допоможе подорож в одну математичну країну, яка називається ... Ой, все розсипалося! Щоб дізнатися, куди ми сьогодні вирушимо, треба поставити всі числа по порядку від найменшого до найбільшого.

(Діти розставляють картки, і на дошці з'являється слово "ЧІСЛЯНДІЯ".)

І так, ми вирушаємо за допомогою в Чісляндію, але як йти без карти?

(Учитель фізкультури з картою заходить в клас)

Хлопці, здрастуйте! Я чув, що ви відправляєтеся в подорож в Чісляндію? Там ви дізнаєтеся, як вам далі математику вчити? Я там був, і у мене залишилася карта. Ось вона. (Ватман з картою). Тільки бачите, на ній два шляхи, доведеться розділитися на дві команди

Розбитися на команди? Це ми можемо швидко. Діти, у вас на столах конверти. Відкрийте, подивіться, в кожному прикладі не вистачає якогось знака. Подумайте і вставте потрібний знак (ручкою на аркуші), зробили? Молодці! Тепер у кого в прикладі знак

"+", Будуються в колону по одному біля вчителя фізкультури (Петра Сергійовича), а у кого знак "-", біля мене.

(Діти шикуються в колони в проміжках між рядами, а вчителі перевіряють правильність рішення прикладів. В руках у вчителів картки зі знаками + і -).

Хлопці, однакову кількість учнів у нас в командах? Давайте перевіримо. Розрахуйтеся по порядку (діти здійснюють розрахунок по порядку: перший, другий, третій ...) Так команди однакові, можна починати подорож. Для цього ми спускаємося в спортзал, там і будуть проходити наші дороги. (Дві команди з різних сходах спускаються в зал).

Спортивний зал.

(Під музику діти займають свої місця на г / лаві)

Подорож належить складне, треба підготуватися до нього. Для цього проведемо розминку.

(Учитель фізкультури проводить розминку в русі і на місці.)

Побудова в одну шеренгу.

1-ходьба на носках.

2-ходьба на п'ятах.

3-пересування приставними кроками.

4-бег.

Побудова командами в 1 шеренгу (близько своїх лав)

Розрахунок на 1-2 в командах (побудова в дві шеренги)

Комплекс О.Р.У. (Розминка на місці)

1-е упр. "Повороти голови"

На раз направо, на два наліво.

2-е упр. "Нахили голови"

І.П. ноги на ширині плечей, руки на поясі.

1-вперед, 2-назад, 3-вправо, 4-вліво.

3-е упр. "Ривки руками"

І.П. руки перед грудьми.

1-2 ривки зігнутими руками.

3-4 руки в сторони

4-е упр. "Обертання руками"

На 1-4 вперед, на 5-8 назад.

5-е упр. "Нахили тулуба в сторону"

І.П. ноги на ширині плечей, руки на поясі.

1-2-3 вправо, 4 І.П., 5-6-7 вліво, 8-І.П.

6-е упр. "Нахили тулуба вперед"

1-3 пружинисті нахили вперед, 4 - випрямиться.

7- е упр. "Присідання"

Присідаємо стільки раз, скільки пальчиків у нас.

8-е упр. "Стрибки"

А) Ноги нарізно, ноги разом.

Б) Ноги нарізно, ноги скрестно.

9-е упр. Ходьба на місці.

Молодці! Я бачу, що всі готові до подорожі.

І так, на карті ми бачимо 4 станції, щоб потрапити на них, кожній команді належить виконати завдання і отримати ключ. Цими ключами ми відкриємо слово-підказку, яке скаже нам, як же нам вчити математику далі. ВПЕРЕД !!

Перша станція: "Порахуй-ка"

а) Учитель фізкультури пояснює естафету "ЛІС"

Перший учасник біжить зі зміною напрямку (біг змійкою) до станції, після виконання математичного завдання, повернення назад в команду виконується також бігом зі зміною напрямку. Передача естафети здійснюється дотиком долоні іншій особі.

б) Завдання на станції: Рішення прикладів. Приклади наклеєні на пластикові пляшки, які висять на шведській стінці. Діти, виконуючи умови естафети, добігають до шведської стінки вибирають приклад, вирішують, знаходять відповідну кришку з відповіддю в відерці (варіантів відповідей більше, ніж прикладів), закручують її і віддають вчителю. Учитель бере пляшку, якщо вірно - подає світловий сигнал ліхтарем, учень біжить до своєї команди, продовження естафети. Якщо приклад вирішене не правильно, то гравець повинен знайти правильну відповідь, і тільки після сигналу ліхтаря продовжує естафету.

в) Підсумки (Перший золотий ключ отримує команда, яка краще впоралася із завданням. Друга команда - срібний ключ. Ключі в вигляді геометричних фігур, такі ж, як і на зворотному боці слова-підказки).

Друга станція: "доповнюється-ка"

А) Учитель фізкультури пояснює естафету "Переправа".

Перший учасник добігає до лавки, лягає на неї і за допомогою сили рук, виконує лазіння до закінчення лавки, далі постає і біжить на станцію. Після виконання завдання на станції, повертається в свою команду, аналогічним шляхом. Передача естафети здійснюється дотиком долоні іншій особі.

Б) Завдання на станції: Склад числа. На ватмані малюнок паровоза.

Треба дістатися до станції і дописати число в вагончику, щоб воно відповідало числу на паровозі. Якщо вірно - світловий сигнал ліхтарем, продовження естафети. Ні - думати і переробляти.

В) Підсумки: (золотий ключ отримує команда, яка краще впоралася із завданням, друга команда - срібний ключ).

Третя станція: "Порівняй-ка"

Щоб дістатися на наступній станції і отримати ключі, треба ...

А) Учитель фізкультури пояснює естафету "Зайчик".

Учасник на лінії старту затискає м'яч між ніг і стрибками добирається до лінії фінішу, кладе м'яч в обруч близько шведської стінки. Виконує математичне завдання і в зворотній послідовності повертається до своєї команди. Передача естафети здійснюється передачею м'яча з рук в руки на лінії старту

Б) Порівняння чисел. На швед. стінці закріплені знаки, і =.

Ватман з прикладами закріплений на цій же стіні поруч. Учасник, діставшись до стіни, повинен вирішити приклад, забратися на швед. стінку, взяти відповідний знак і закріпити його на ватмані. Вірно - світловий сигнал, немає - переробляємо. (Ватман з прикладами у кожної команди).

В) Підсумки: (золотий ключ отримує команда, яка краще впоралася

із завданням, друга команда - срібний ключ)

Четверта станція: "ЗАДАЧКІНО".

А) Учитель фізкультури пояснює естафету "Тунель".

Перший учасник добігає до обручів, змійкою просувається через них, далі бігом досягає станції. Після виконання математичного завдання, тим же способом повертається до своєї команди. Передача естафети здійснюється дотиком долоні наступного учасника, який сидить на лавці.

Б) Завдання на станції: Рішення задач. Виконуючи умови естафети, учень виймає записку з текстом. Там може бути написана завдання, а може і ні (без питання, з відсутніми даними). Його завдання визначити завдання це чи ні і вирішити, якщо це завдання. Озвучивши повну відповідь, учасник отримує можливість продовжувати естафету (ліхтар). Учитель може допомогти прочитати текст тим дітям, для яких це поки важко. У разі, коли дитина дістає не завдання, він просто говорить "ні", і, отримавши ствердну сигнал, продовжує естафету.

ПРИКЛАД. Хлопчик зібрав з конструктора 5 машинок. Потім ще кілька. Скільки машинок зібрав хлопчик? (Не завдання)

ПРИКЛАД. Дівчинка помила 6 тарілок і 3 чашки. (Не завдання)

ПРИКЛАД. Хлопці зробили 5 сніжинок і 4 ліхтарика. Скільки прикрас зробили хлопці? (9 прикрас)

В) Підсумки. (Золотий ключ отримує команда, яка краще впоралася із завданням, друга команда - срібний ключ)

Хлопці все станції ми пройшли, у вас є ключі, і ми можемо відкривати слово-підказку. Щоб відкрити, треба знати геометричні фігури. Команди, подивіться уважно, які фігури є у вас і, коли я буду показувати на фігуру, команда у якої є ця фігура повинна буде хором назвати її. (Відкривається слово "підручники")

Так! Тепер ми будемо вчитися за підручником, і ви їх зараз отримаєте, (вчителі роздають підручники з математики).

Хлопці організовано разом з учителем початкових класів виходять з спортивного залу.

До нових подорожей !!!

Перегляд файлу

Тип уроку: інтегрований.

Форми роботи на уроці: фронтальна, групова, індивідуальна.

Цілі і завдання:

Робота над автоматизацією вміння виконувати додавання і віднімання виду +1, +2, -1, - 2.

Продовжувати формувати вміння розв'язувати задачі

Закріпити знання про склад чисел від 1 до 9.

Закріпити побудову в одну шеренгу.

Розрахунок на 1-2.

Повторення комплексу ОРУ без предметів.

Розвиток фізичних якостей: швидкості, спритності і координації в процесі естафет.

Обладнання: плакати і ватмани з завданнями, картки з прикладами, картки слів, ключі у вигляді геометричних фігур, 2 ліхтарика, пластикові пляшки, 10 прапорців, 4 г / лавки, 2 м'ячі, 6 обручів.

ХІД УРОКУ

В КЛАСІ:

1. Оргмомент.

Продзвенів і замовк дзвінок,

Починаємо ми урок.

2. Усний рахунок. Увага:

-Яке сьогодні число?

Яке число було вчора?

Яке число буде завтра? А післязавтра?

-Який сьогодні день тижня?

-Хто може назвати всі дні тижня по порядку?

-Який день тижня я задумала, якщо він знаходиться між четвергом і суботою?

3. Актуалізація знань і повідомлення теми уроку.

Молодці! Хлопці, ми закінчили математичні зошити, а як же нам продовжувати вчитися? Відповісти на це питання нам допоможе подорож в одну математичну країну, яка називається ... Ой, все розсипалося! Щоб дізнатися, куди ми сьогодні вирушимо, треба поставити всі числа по порядку від найменшого до найбільшого.

(Діти розставляють картки, і на дошці з'являється слово "ЧІСЛЯНДІЯ".)

І так, ми вирушаємо за допомогою в Чісляндію, але як йти без карти?

(Учитель фізкультури з картою заходить в клас)

Хлопці, здрастуйте! Я чув, що ви відправляєтеся в подорож в Чісляндію? Там ви дізнаєтеся, як вам далі математику вчити? Я там був, і у мене залишилася карта. Ось вона. (Ватман з картою). Тільки бачите, на ній два шляхи, доведеться розділитися на дві команди

Розбитися на команди? Це ми можемо швидко. Діти, у вас на столах конверти. Відкрийте, подивіться, в кожному прикладі не вистачає якогось знака. Подумайте і вставте потрібний знак (ручкою на аркуші), зробили? Молодці! Тепер у кого в прикладі знак

"+", Будуються в колону по одному біля вчителя фізкультури (Петра Сергійовича), а у кого знак "-", біля мене.

(Діти шикуються в колони в проміжках між рядами, а вчителі перевіряють правильність рішення прикладів. В руках у вчителів картки зі знаками + і -).

Хлопці, однакову кількість учнів у нас в командах? Давайте перевіримо. Розрахуйтеся по порядку (діти здійснюють розрахунок по порядку: перший, другий, третій ...) Так команди однакові, можна починати подорож. Для цього ми спускаємося в спортзал, там і будуть проходити наші дороги. (Дві команди з різних сходах спускаються в зал).

Спортивний зал.

(Під музику діти займають свої місця на г / лаві)

Подорож належить складне, треба підготуватися до нього. Для цього проведемо розминку.

(Учитель фізкультури проводить розминку в русі і на місці.)

Побудова в одну шеренгу.

1-ходьба на носках.

2-ходьба на п'ятах.

3-пересування приставними кроками.

4-бег.

Побудова командами в 1 шеренгу (близько своїх лав)

 

Розрахунок на 1-2 в командах (побудова в дві шеренги)

Комплекс О.Р.У. (Розминка на місці)

1-е упр. "Повороти голови"

На раз направо, на два наліво.

2-е упр. "Нахили голови"

І.П. ноги на ширині плечей, руки на поясі.

1-вперед, 2-назад, 3-вправо, 4-вліво.

3-е упр. "Ривки руками"

І.П. руки перед грудьми.

1-2 ривки зігнутими руками.

3-4 руки в сторони

4-е упр. "Обертання руками"

На 1-4 вперед, на 5-8 назад.

5-е упр. "Нахили тулуба в сторону"

І.П. ноги на ширині плечей, руки на поясі.

1-2-3 вправо, 4 І.П., 5-6-7 вліво, 8-І.П.

6-е упр. "Нахили тулуба вперед"

1-3 пружинисті нахили вперед, 4 - випрямиться.

7- е упр. "Присідання"

Присідаємо стільки раз, скільки пальчиків у нас.

8-е упр. "Стрибки"

А) Ноги нарізно, ноги разом.

Б) Ноги нарізно, ноги скрестно.

9-е упр. Ходьба на місці.

Молодці! Я бачу, що всі готові до подорожі.

І так, на карті ми бачимо 4 станції, щоб потрапити на них, кожній команді належить виконати завдання і отримати ключ. Цими ключами ми відкриємо слово-підказку, яке скаже нам, як же нам вчити математику далі. ВПЕРЕД !!

Перша станція: "Порахуй-ка"

а) Учитель фізкультури пояснює естафету "ЛІС"

 

Перший учасник біжить зі зміною напрямку (біг змійкою) до станції, після виконання математичного завдання, повернення назад в команду виконується також бігом зі зміною напрямку. Передача естафети здійснюється дотиком долоні іншій особі.

б) Завдання на станції: Рішення прикладів. Приклади наклеєні на пластикові пляшки, які висять на шведській стінці. Діти, виконуючи умови естафети, добігають до шведської стінки вибирають приклад, вирішують, знаходять відповідну кришку з відповіддю в відерці (варіантів відповідей більше, ніж прикладів), закручують її і віддають вчителю. Учитель бере пляшку, якщо вірно - подає світловий сигнал ліхтарем, учень біжить до своєї команди, продовження естафети. Якщо приклад вирішене не правильно, то гравець повинен знайти правильну відповідь, і тільки після сигналу ліхтаря продовжує естафету.

в) Підсумки (Перший золотий ключ отримує команда, яка краще впоралася із завданням. Друга команда - срібний ключ. Ключі в вигляді геометричних фігур, такі ж, як і на зворотному боці слова-підказки).

Друга станція: "доповнюється-ка"

А) Учитель фізкультури пояснює естафету "Переправа".

Перший учасник добігає до лавки, лягає на неї і за допомогою сили рук, виконує лазіння до закінчення лавки, далі постає і біжить на станцію. Після виконання завдання на станції, повертається в свою команду, аналогічним шляхом. Передача естафети здійснюється дотиком долоні іншій особі.

Б) Завдання на станції: Склад числа. На ватмані малюнок паровоза.

Треба дістатися до станції і дописати число в вагончику, щоб воно відповідало числу на паровозі. Якщо вірно - світловий сигнал ліхтарем, продовження естафети. Ні - думати і переробляти.

В) Підсумки: (золотий ключ отримує команда, яка краще впоралася із завданням, друга команда - срібний ключ).

Третя станція: "Порівняй-ка"

Щоб дістатися на наступній станції і отримати ключі, треба ...

А) Учитель фізкультури пояснює естафету "Зайчик".

Учасник на лінії старту затискає м'яч між ніг і стрибками добирається до лінії фінішу, кладе м'яч в обруч близько шведської стінки. Виконує математичне завдання і в зворотній послідовності повертається до своєї команди. Передача естафети здійснюється передачею м'яча з рук в руки на лінії старту

Б) Порівняння чисел. На швед. стінці закріплені знаки, і =.

Ватман з прикладами закріплений на цій же стіні поруч. Учасник, діставшись до стіни, повинен вирішити приклад, забратися на швед. стінку, взяти відповідний знак і закріпити його на ватмані. Вірно - світловий сигнал, немає - переробляємо. (Ватман з прикладами у кожної команди).

В) Підсумки: (золотий ключ отримує команда, яка краще впоралася

із завданням, друга команда - срібний ключ)

Четверта станція: "ЗАДАЧКІНО".

А) Учитель фізкультури пояснює естафету "Тунель".

Перший учасник добігає до обручів, змійкою просувається через них, далі бігом досягає станції. Після виконання математичного завдання, тим же способом повертається до своєї команди. Передача естафети здійснюється дотиком долоні наступного учасника, який сидить на лавці.

Б) Завдання на станції: Рішення задач. Виконуючи умови естафети, учень виймає записку з текстом. Там може бути написана завдання, а може і ні (без питання, з відсутніми даними). Його завдання визначити завдання це чи ні і вирішити, якщо це завдання. Озвучивши повну відповідь, учасник отримує можливість продовжувати естафету (ліхтар). Учитель може допомогти прочитати текст тим дітям, для яких це поки важко. У разі, коли дитина дістає не завдання, він просто говорить "ні", і, отримавши ствердну сигнал, продовжує естафету.

ПРИКЛАД. Хлопчик зібрав з конструктора 5 машинок. Потім ще кілька. Скільки машинок зібрав хлопчик? (Не завдання)

ПРИКЛАД. Дівчинка помила 6 тарілок і 3 чашки. (Не завдання)

ПРИКЛАД. Хлопці зробили 5 сніжинок і 4 ліхтарика. Скільки прикрас зробили хлопці? (9 прикрас)

 

В) Підсумки. (Золотий ключ отримує команда, яка краще впоралася із завданням, друга команда - срібний ключ)

Хлопці все станції ми пройшли, у вас є ключі, і ми можемо відкривати слово-підказку. Щоб відкрити, треба знати геометричні фігури. Команди, подивіться уважно, які фігури є у вас і, коли я буду показувати на фігуру, команда у якої є ця фігура повинна буде хором назвати її. (Відкривається слово "підручники")

Так! Тепер ми будемо вчитися за підручником, і ви їх зараз отримаєте, (вчителі роздають підручники з математики).

Хлопці організовано разом з учителем початкових класів виходять з спортивного залу.

До нових подорожей !!!

docx
Додано
16 грудня 2018
Переглядів
924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку