Урок-подорож з англійської мови у 2 класі

Про матеріал

Урок - подорож дає можливість повторити й закріпити лексичний матеріал теми. Сприяє закріпленню вживання питальних структур «How old are you?», «How old is…?», «Who is this?» та відповідей «I am…», «He/She is…». Сприяє розвитку вміння діалогічного та монологічного мовлення.повторенню і закріпленню знань числівників від 1 до 10, Діти практикуються у читанні. Тренуються в аудіюванні.Розвивають навички письма, тренують пам'ять та увагу.Урок сприяє вихованню культури мовлення.

Перегляд файлу

 

Конспект відкритого

уроку з англійської

мови в 2 класі

 

G:\Урок фото\IMG_0006 (34).jpg

 

 

 

 

Вчителя I категорії

Коваленко Світлани Іванівни

 

 

 

Тема: Тепер ти можеш...

М ета: Повторити й закріпити лексичний матеріал теми.

Закріпити вживання питальних структур «How  old  are you?», «How old  is…?», «Who is this?» та відповідей «I am…», «He/She is…».

Продовжувати розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення.

Повторити і закріпити знання числівників від 1 до 10.

Практикувати у читанні. Тренувати в аудіюванні.

Розвивати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу.

Виховувати культуру мовлення.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах,

для самостійної роботи, фотографії чи малюнки родин учнів, компютер, потяг.

 

                                                 Хід уроку

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting

 1. Привітання.

Т: Stand up, please! Good morning ,children!

Ps: . Good morning, Svitlana Ivanivna!

Т: Sit down, please.

Aim

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Сьогодні ми з вами будемо подорожувати потягом по станціям і повторимо все, що вчили протягом розділу «Познайомся з моєю родиною». Ви будете розігрувати діалоги та грати в ігри, читати й писати. Також ми повторимо пісні й вірші, вивчені на попередніх уроках. Let’s start our lesson.

 

 

 

G:\Урок фото\IMG_0002 (4).jpg

СТАНЦІЯ «Homework»

Check on Homework

3. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 22).

Учні ланцюжком ставлять запитання та відповідають на них за прикладом.

2) РЗ, впр. 2 (с. 22).

Учні ланцюжком читають обведені за завданням вправи слова.

3) РЗ, впр. 3 (с. 23).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи.

Учитель підходить до кожного й перевіряє правильність виконання вправи в зошитах.

СТАНЦІЯ «Game»

Warming up

 4. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Гра «Продовж».

Клас поділяється на дві команди. Учитель називає перший рядок будь-якого вірша чи пісні з вивчених протягом розділу для кожної команди. Учні мають розповісти цей вірш чи проспівати пісню. За кожне правильно виконане завдання надається один бал. Якщо члени однієї команди не можуть пригадати вірш чи пісню, це мають зробити суперники. Перемагає команда, яка отримає більше балів.

2) Гра «Yes/No!».

Учитель розкладає картки (НО1) на столі картинками донизу. Один з учнів виходить до столу й бере одну з карток, не показуючи зображення решті. Інші учні ланцюжком ставлять запитання, намагаючись відгадати, який член родини зображений на малюнку. Той, хто відгадав, виходить до столу й бере наступну картку. Гра триває.

Наприклад, учень (P1) взяв картку із зображенням жінки.

P2: Is this your sister?

P1: No, she is not.

P3: Is this your father?

P1: No, she is not.

P4: Is this your mother?

ІІ . ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

СТАНЦІЯ «Reading»

Pronunciation Practice

1. Тренування у вимові звуків.

Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:

[2] — mum, run, jump, fun, uncle;

[9] — this, father, mother, brother;

[k] — Jack, black, Nick, Vicky;

[e] — pen, ten, pencil, red, seven;

[6] — she, ship, shine, shelf.

 

G:\Урок фото\IMG_0013 (91).jpgG:\Урок фото\IMG_0014 (94).jpg
 

 

 

 

Reading

 2. Навчання читання.

G:\Урок фото\IMG_0016 (102).jpg

G:\Урок фото\IMG_0017 (109).jpg

1) Впр. 3 (с. 34).

Учні ланцюжком читають слова вправи. Учитель контролює правильність вимови.

2) Гра «Знайди слово».

Учні отримують картки для самостійної роботи. Вони мають знайти «сховані» слова й обвести їх. Три учні, які першими впорались із завданням, скажуть:«Bingo!» Один з них читає знайдені слова, решта доповнює у разі необхідності.

 Find 9 words./Знайди 9 слів.

z z d o g z z z

u u u b l a c k

c a t w d o l l

z s i x z z z z

w w w m u m w w

x s e v e n x x

u n c l e u u u

z z z z z t e n

СТАНЦІЯ «Physical Activity»

G:\Урок фото\IMG_0027 (163).jpgG:\Урок фото\IMG_0028 (168).jpg
 

3. Фізкультхвилинка.

Учитель вимовляє рядки вірша та жестами показує учням, що треба робити. Вони повторюють слова, виконуючи необхідні дії.

СТАНЦІЯ "Speaking»

 4. Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 1 (с. 34).

Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Як ви вважаєте, що робить хлопчик? Давайте порахуємо.

Учні ланцюжком рахують, учитель контролює правильність виконання завдання.

2) Впр. 2 (с. 34).

Учні ланцюжком складають речення до малюнків за завданням вправи. Учитель стежить за їх правильністю.

3) Впр. 4 (с. 35).

Учні ланцюжком ставлять один одному запитання та відповідають на них за прикладом, поданим у вправі. Учитель контролює правильність вимови слів.

4) Впр. 5 (с. 35).

Учні грають у гру, запропоновану у вправі.

5) Впр. 6 (с. 35).

Учні  виходять до дошки, показують фотографії чи малюнки членів своїх родин та розповідають про них, використовуючи план, поданий у вправі.

Учитель контролює правильність виконання завдань

G:\Урок фото\IMG_0010 (66).jpgG:\Урок фото\IMG_0011 (71).jpg

СТАНЦІЯ  «Writing»

G:\Урок фото\IMG_0030 (177).jpgG:\Урок фото\IMG_0031.jpg

5. Письмо.

Гра «Склади речення».

Учитель роздає набори карток (НО3) кожному учню і пропонує скласти з них речення. Ті, хто виконають завдання першими, мають вигукнути: «Bingo!» Потім два-три учні по черзі читають складені речення. Після цього учитель пропонує двом учням правильність виконання завдання.

Т: Make up two sentences. Складіть два речення.

He is Bill.

She is Vicky.

ІІІ . ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

СТАНЦІЯ «Homework»

 1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1 (с. 24) (письмово), 2, 3 (с. 24) (усно).

Summarizing

 2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більш за все? Які завдання були складними? Що ми з вами сьогодні повторили?

 

G:\Урок фото\IMG_0025 (148).jpg

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
6 квітня 2018
Переглядів
2768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку