Урок-подорож з фізичної культури за модулем «Гімнастика»

Про матеріал

Сучасний учитель – це не тільки педагог, це друг, наставник, філософ. А тому, всі свої зусилля спрямовує на те, щоб бути саме таким учителем.

Чого завжди прагне сучасний вчитель – спілкування. Спілкування з вихованцями, яке надихає на нові здобутки, відкриття, на самовдосконалення.

Даний матеріал підготовлено на допомогу для вчителів, які прагнуть до цікавого та позитивного спілкування зі своїми учнями..

Перегляд файлу

Урок-подорож з фізичної культури за модулем «Гімнастика»

Клас: 5

Модуль: «Гімнастика»

Завдання: Вчити комплекс загально розвиваючих вправ на гімнастичному маті  під музичний  

                     супровід;

                     Сприяти підвищенню психомоторних функцій організму;

                     Розвивати силу, спритність, швидкість реакції.

                     Виховувати сміливість, впевненість в собі, почуття колективізму.

Інвентар та обладнання: гімнастичні мати, гімнастична лава, кольорові показники планет, м’ячі, літери синього та чорного кольору,  магнітофон.

Місце проведення: Спортивна зала

Вчитель: Бершадська О.В.

Час: 45 хв.

Тип уроку: Урок - подорож

Хід уроку

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (15 хв)

1

Шикування. Запрошення пограти у космонавти, полетіти в космос.

. Яких ви знаєте космонавтів?

А чи хотіли б ви полетіти у космос? Які планети ви знаєте?

  • Зараз ми полетимо у космос, але спочатку слід потренувати м'язи.
  • Що треба для цього зробити?
  •  Зарядку

30 с

Звертаю увагу на самопочуття та зовнішній вигляд учнів.

2

Перешикування. Стройові вправи

30 с

Перешикування з шеренги водну колону.

3

Комплекс вправ «Хатха-йога»

1. Лежачи на животі, обпертися на лікті.
Підняти руки, долоня до  долоні перед обличчям.

2. Лежачи на животі, руки вздовж тулуба. Перевернутися на спину.

3. Лежачи на спині, ноги прямі. Зігнути ноги в колінах і підтягнути до грудей, долоня до долоні під колінами.

4. Упор сидячи, ноги на ширині плечей.
Нахил уперед, долоня до долоні між ногами.

5. Стати на коліна, руки в упорі. Нахил вперед, звести позаду себе, прогнутися у спині.

6. Стати на коліна, сідниці на п'ятах.
Піднятися на «високі коліна», звести руки над головою.

7. Те саме. Вправа та сама, але очі заплющені.

8. Упор присівши. Відставити прямі ноги назад.

9.В.п. — ноги на ширині плечей, руки на поясі.
Нахил вперед, притиснути голову до колін.

10. Ногу назад, долоні  над головою.

11.В.п. — ноги на ширині плечей, руки внизу.
Підняти руки вверх над головою затримати над головою, опустити вниз

 

6 разів

 

1раз

 

6—8 разів

 

6 разів

 

6 разів

 

6 разів

 

4 рази

6 разів

6 разів

 

6 разів

 

 

Звертаю увагу на розташування учнів на гімнастичних матах.

Наголошую на дотриманні відстані один від одного.

 

4

 - Тепер потренуємо м'язи ніг, тому що космонавту потрібно ходити по планетах. Ходьба (1—2 різновиди)

1 хв

Руки на поясі.

5

Стрибки на двох ногах

1 хв

Руки на поясі

6

Стрибання на гімнастичні лави двома ногами

2хв

Підстрибувати якомога вище.

7

Вправи біля стіни: згинання рук в упорі

4хв

Спину тримати рівно, голову не опускати вниз

8

Біг і його різновиди:

- із закиданням  гомілок назад;

- з високим підніманням колін;

1 хв

Спина пряма

II. Основна частина (25 хв)

1

Перешикування в чотири колони.

 Ми всі сіли у ракети, щоб летіти на планети

1 хв

За командою вчителя учні перешиковуються в чотири колони

2

Естафета з передачею прапорця

Учні за умовним сигналом біжать до вказаного місця оббігають його та біжучи повертаються до своєї колони передаючи прапорець наступному.

2 спроби

Добігати вказаного місця. Паличку не кидати передавати точно в руки

3

Естафета «Скакуни»

 А зараз визначимо, які ви дружні.

Естафета стрибками вперед, руки на плечах товариша

Кожна команда сідає в повен присід кладучи руки на плечі один одному. За сигналом вчителя учні починають стрибати  до прапорців, які розташовані на відстані 8м від них. Перемагає та команда яка найшвидше пройде дистанцію.

2

спроби

Колона не розривається. Лічилка: «Ми летіть не боїмось, аж на Місяць подамось!»

4

 

- Які ви стрибучі ми вже побачили. А зараз перевіримо, які ви спритні.

Смуги перешкод:

 на гімнастичній лаві;

 ходіння на руках з упором за спиною, ногами пересуватися
по лаві;

 підтягування по лаві, лежачи на животі;

 перестрибування на двох ногах

2

спроби

Учні долають смугу перешкод під музичний супровід.

Використовую поточний метод.

«Перешкоди подолаємо — на планетах побуваємо».

5

-  Перешкоди подолали, силу, спритність показали. Раз, два, три — полетимо у космос ми. Пересування по залу бігом

1 хв

Учні виконують легкий біг, доки грає музика

6

Вправи із заплющеними очима:

 присідання;

 стійка на одній нозі, руки в сторони.

У космосі темно, тому треба визначити, куди летіти

2хв

Вправи виконуються на місці біля гімнастичної стінки.

7

Рухлива гра «Планети»

- А зараз вирішимо, хто куди полетить.

Діти рухаються по колу (на носках, п'ятах, бігом). У центрі фішки різних кольорів (скільки дітей — стільки й фішок).

Показники планет на кінцях майданчика.

«Ми летіли, і летіли, і до Марса прилетіли».

Діти беруть фішки червоного кольору і біжать до показника Марса. Відзначаються учасники, які добігли першими.

 «У віконце бачимо Сонце» — діти біжать до центру, беруть оранжеві фішки — і до показника Сонця.

4хв

Пояснити правила гри

По закінченню слів вчителя учні беруть відповідні кольори й кріплять до відповідної планети про яку говорить вчитель.

Перемагають найспритніші учні

 

Діти шикуються в колону і йдуть по колу «гусячим кроком».

 «Ми летіли, і летіли, і на Місяць прилетіли».

Діти беруть фішки жовтого кольору і біжать до показника Місяця.

Потім утворюють коло і йдуть по залу зі словами:

«Ми летіли, і летіли, і додому захотіли.

Раз, два, три, приземляємося ми». Усі присідають

 

 

8

Метання паперових літаків

А зараз ми надішлемо листа на Землю і перевіримо,чий полетить найдальше

3 хв

Пояснити правила гри

Учні отримують паперові літаки й чий літак залетить якомога далі той перемагає.

9

Увага!Приготуйтеся до посадки на планету Земля: сядьте, розставте ноги на ширину плечей, руки на колінах. Зараз побачимо, чия команда швидше передасть балон із киснем. Видихаючи, вимовляємо «Ох» та «Ух». Передача м'яча  в командах.

3 хв

Руки вгору.

М’яч передавати над головою.

Якщо м’яч упав починати з початку.

10

А зараз приземляємося на планету Земля. Перешикування у три колони

1 хв

Хто швидше. Визначити яка із трьох колонок вишикувалась найпершою.

11

Гра на увагу

Раз, два — руки вверх

Три, чотири — сплеск в долоні

П'ять, шість — до плечей

Сім, вісім — пострибали

Дев'ять, десять — відпочиваємо й відновлюємо дихання.

2 хв

Учні повторюють за вчителем

12

 Космонавти, давайте відгадаємо, мешканці яких континентів надіслали нам вітання.

На підлозі аркуш із назвами континенту: чорний — Африка, червоний — Америка, синій — Європа

1 хв

Учні дивлячись на картки відгадують мешканців від яких прийшло вітання.

III. Заключна частина (5 хв)

1

Релаксаційні вправи:

- в.п. – сід на гімнастичному маті;

- глибоке дихання;

- робота рук;

- потягування, повороти голови

 

1хв

За умовним сигналом учні сідають на гімнастичні мати й виконують всі рухи за вчителем

2

Підсумки уроку

2хв

Визначити найактивнішу команду, найактивніших          учнів, виставити оцінки.

3

Перевірка домашнього завдання

1

Учні демонструють  малюнки, які підготували дома з теми « Космічна мандрівка».

4

Домашнє завдання

1 хв

Стрибкові вправи

 

 

 

Сучасний учитель – це не тільки педагог, це друг, наставник, філософ. А тому, всі свої зусилля спрямовує на те, щоб бути саме таким учителем.

Чого завжди прагне сучасний вчитель – спілкування. Спілкування з вихованцями, яке надихає на нові здобутки,  відкриття, на самовдосконалення.

Даний матеріал підготовлено на допомогу для вчителів, які прагнуть до цікавого та позитивного спілкування зі своїми учнями..

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
2 березня 2018
Переглядів
1193
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку