Тема: урок-подорож з математики «Казка в гості завітала»
Мета: формувати уміння складати і читати приклади на додавання та віднімання порівнювати числа; вправляти в табличному додаванні та відніманні чисел в межах 10. Поглиблювати вміннярозв'язувати задачі.
Розвивати мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички, навички самостійної роботи. Виховувати у дітей доброту, чуйність, бажання допомогти іншим, старанність, охайність.
Обладнання: казкова карта,ілюстрації казкових героїв, індивідуальні картки, технічні засоби навчання, Танграм, математичні віяла,лего, презентація, фізхвилинка, математичні знаки
Хід уроку
І. Організаційний момент
І дорослі, і малі, всі ми любим казочки.
І сьогодні часу не гаймо
У цікаву подорож вирушаймо.
Подорож не проста,
Є в мене карта чарівна
Карта в казку поверне
І математичні завдання віднайде.
ІІ. Мотивація навчання
Щоб здогадатись до героя якої казки ми завітали, треба відгадати загадку.
Плакати мені не личить,
Просто засмутилась я.
Що згубила черевичок
На балу у короля. (Попелюшка)
Бідну дівчину змушували виконувати найбруднішу і найважчу роботу в будинку і на городі. Одного разу Попелюшці загадали перемити і порахувати весь посуд. Ось як вона рахувала:
124578910
-Правильно вона порахувала?
-А як же їй порахувати коли її не пустили до 1 класу? Давайте допоможемо їй в цьому.
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
Усна лічба
1.Полічіть від 1 до 10
2.Полічіть у зворотному напрямку
3.Полічіть від 4 до 8, від 9 до 3
4.Назвіть сусідів числа 5, 8
Гра «Допоможи Попелюшці»
Попелюшка перемила весь посуд. А ми допоможемо покласти на своє місце на поличці.
3+2
3+3
10-3
4+5
6-2
Впоравшись із посудом, дівчинка поспішила помити сходи. А вони були ось які. Покажіть на ваших віялах відповідь:
8+2-1-3+1-3
Молодці! Попелюшці допомогли. Вирушаємо до іншої казки.
Загадка: Бабуся старенька за містом жила,
Онука до неї гостинці несла
Та стрінувся в лісі їй хитрий хижак
Ця дівчинка зветься пригадуйте, як? (Червона Шапочка) І ось завдання від неї: (робота з математичним віялом)
7 збільшити на 2
Знайти суму чисел 3 та 4
10 зменшити на 4
Перший доданок 5, другий доданок 4, знайти суму чисел
Яке число стоїть між 5 та 7
Розв'язування прикладів
Йде далі Червона Шапочка, яскраво світить сонечко та щось у лісі неспокійно. То пташки так стурбовано кричать. Уночі був сильний вітер і гнізда попадали на землю. Давайте їм допоможемо. Для цього треба правильно розв'язати приклади:
10 – 4 – 4=
6 – 5 – 1 =
9 – 8 – 0 =
7+2 3+3
9 – 4 2+3
3+5 10-6
Народилась в горошині,
В шкаралупі я жила,
Та мене одноїднини
З дому жаба понесла.
В староїмишібула на гостинах,
І з кротом зустрічалася я.
І ластівка мене на крилах
Вкраїнуельфіввідвезла. (Дюймовочка)
Складання задачі (робота в командах)
Дюймовочка хоче перевірити, як ви вмієте не тільки розв'язувати задачі, але ще їх і складати. І перевірити наскільки вдало та дружньо ви вмієте працювати в командах.
Дітям роздається роздатковий матеріал. Потрібно скласти задачу.
І з цим завданням ви впоралися, молодці!
Фізхвилинка
Ми так добре попрацювали, а треба вміти і відпочивати. І в цьому нам допоможе Маша зі своїми друзями.
А зараз Маша хоче перевірити, як добре ви знаєте склад числа (робота з Лего)
А ми продовжуємо свою подорож і потрапляємо до іншої казки.
До школипрямуєхлопчакдерев'яний,
Чомусьпотрапляєу цирк полотняний.
Як називаєтьсяця книжка?
А як зветься сам хлопчисько?
От підказка, друзі, вам:
ЙогодівчинкаМальвіна
Називала…(Буратіно)
Вчила, вчила Мальвіна Буратіно, так і не навчила розв'язувати задачі. Тож давайте ми з вами це зробимо і покажемо як треба це робити (робота з картками)
У Буратіно було 5 монет. Він зарив одну монету на Полі Чудес. Скільки монет залишилось у Буратіно?
Гімнастика для очей
Робота з Танграмом
Хоч твердить, щовін — мастак,
Потрапляв не раз халепу,
Просто він — великий зазнайка,
І звутьйого ... (Незнайко)
Незнайко не знає, що робити з усіма цими геометричними фігурами. Зараз кожна пара викладе фігуру, яка їй дісталася і покаже, що цікавого можна зробити з Танграмом.
IV.Підсумок уроку
Молодці, діти! Всі завдання зробили, Буратіно і Незнайку навчили. А за ваші старання, за вашу працю герої казок, приготували вам смачний гостинець.
Тема: урок-подорож з математики «Казка в гості завітала»
Мета: формувати уміння складати і читати приклади на додавання та віднімання порівнювати числа; вправляти в табличному додаванні та відніманні чисел в межах 10. Поглиблювати вміннярозв’язувати задачі.
Розвивати мислення, увагу, математичне мовлення, зоровий аналізатор, каліграфічні навички, навички самостійної роботи. Виховувати у дітей доброту, чуйність, бажання допомогти іншим, старанність, охайність.
Обладнання: казкова карта,ілюстрації казкових героїв, індивідуальні картки, технічні засоби навчання, Танграм, математичні віяла,лего, презентація, фізхвилинка, математичні знаки
Хід уроку
І. Організаційний момент
І дорослі, і малі, всі ми любим казочки.
І сьогодні часу не гаймо
У цікаву подорож вирушаймо.
Подорож не проста,
Є в мене карта чарівна
Карта в казку поверне
І математичні завдання віднайде.
ІІ. Мотивація навчання
Щоб здогадатись до героя якої казки ми завітали, треба відгадати загадку.
Плакати мені не личить,
Просто засмутилась я.
Що згубила черевичок
На балу у короля. (Попелюшка)
Бідну дівчину змушували виконувати найбруднішу і найважчу роботу в будинку і на городі. Одного разу Попелюшці загадали перемити і порахувати весь посуд. Ось як вона рахувала:
124578910
ІІІ. Повторення вивченого матеріалу
Усна лічба
Гра «Допоможи Попелюшці»
Попелюшка перемила весь посуд. А ми допоможемо покласти на своє місце на поличці.
3+2
3+3
10-3
4+5
6-2
Впоравшись із посудом, дівчинка поспішила помити сходи. А вони були ось які. Покажіть на ваших віялах відповідь:
8+2-1-3+1-3
Молодці! Попелюшці допомогли. Вирушаємо до іншої казки.
Загадка: Бабуся старенька за містом жила,
Онука до неї гостинці несла
Та стрінувся в лісі їй хитрий хижак
Ця дівчинка зветься пригадуйте, як? (Червона Шапочка) І ось завдання від неї: (робота з математичним віялом)
7 збільшити на 2
Знайти суму чисел 3 та 4
10 зменшити на 4
Перший доданок 5, другий доданок 4, знайти суму чисел
Яке число стоїть між 5 та 7
Розв’язування прикладів
Йде далі Червона Шапочка, яскраво світить сонечко та щось у лісі неспокійно. То пташки так стурбовано кричать. Уночі був сильний вітер і гнізда попадали на землю. Давайте їм допоможемо. Для цього треба правильно розв’язати приклади:
10 – 4 – 4=
6 – 5 – 1 =
9 – 8 – 0 =
7+2 3+3
9 – 4 2+3
3+5 10-6
Народилась в горошині,
В шкаралупі я жила,
Та мене одноїднини
З дому жаба понесла.
В староїмишібула на гостинах,
І з кротом зустрічалася я.
І ластівка мене на крилах
Вкраїнуельфіввідвезла. (Дюймовочка)
Складання задачі (робота в командах)
Дюймовочка хоче перевірити, як ви вмієте не тільки розв’язувати задачі, але ще їх і складати. І перевірити наскільки вдало та дружньо ви вмієте працювати в командах.
Дітям роздається роздатковий матеріал. Потрібно скласти задачу.
І з цим завданням ви впоралися, молодці!
Фізхвилинка
Ми так добре попрацювали, а треба вміти і відпочивати. І в цьому нам допоможе Маша зі своїми друзями.
А зараз Маша хоче перевірити, як добре ви знаєте склад числа (робота з Лего)
А ми продовжуємо свою подорож і потрапляємо до іншої казки.
До школипрямуєхлопчакдерев’яний,
Чомусьпотрапляєу цирк полотняний.
Як називаєтьсяця книжка?
А як зветься сам хлопчисько?
От підказка, друзі, вам:
ЙогодівчинкаМальвіна
Називала…(Буратіно)
Вчила, вчила Мальвіна Буратіно, так і не навчила розв’язувати задачі. Тож давайте ми з вами це зробимо і покажемо як треба це робити (робота з картками)
У Буратіно було 5 монет. Він зарив одну монету на Полі Чудес. Скільки монет залишилось у Буратіно?
Гімнастика для очей
Робота з Танграмом
Хоч твердить, щовін — мастак,
Потрапляв не раз халепу,
Просто він — великий зазнайка,
І звутьйого ... (Незнайко)
Незнайко не знає, що робити з усіма цими геометричними фігурами. Зараз кожна пара викладе фігуру, яка їй дісталася і покаже, що цікавого можна зробити з Танграмом.
IV.Підсумок уроку
Молодці, діти! Всі завдання зробили, Буратіно і Незнайку навчили. А за ваші старання, за вашу працю герої казок, приготували вам смачний гостинець.