До розіграшу
залишилось:
14 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок-подорож з математики для 2 класу "По країні Здоров'я"

Про матеріал

Розробка уроку

Перегляд файлу

Атаманчук Олена Іванівна,

вчитель початкових класів

Монастирищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

 

Урок-подорож з математики

у 2 класі

«По країні Здоров'я»



 

 

 

Тема. Вправи і задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка.

Мета: удосконалювати вміння розв'язувати приклади і задачі на додавання і віднімання круглих десятків; формувати уміння розв'язувати задачі на знаходження третього доданка. Творчо працювати над задачею, розвивати навички усної лічби та самостійної праці, швидкість обчислень, увагу, логічне критичне мислення; привчати дітей вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: карта подорожі, таблиця для усної лічби, схеми задач, казкові герої-жителі країни „Здоров'я", макет потяга, карти, таблиця-лабіринт, картки для самостійної роботи, комп'ютер.

Завдання уроку:

  •       повторити нумерацію чисел в межах 100;
  •       вміти додавати і віднімати круглі десятки;
  •       розв'язувати задачі на знаходження третього доданка;
  •       виконувати логічні завдання та працювати над геометричним матеріалом.

Хід уроку

І. Організація класу.

1. Розминка привітання.

- Діти, сьогодні у нас незвичайний урок, до нас прийшло багато гостей. Привітайтесь з ними.

Усміхніться нашим гостям, щоб і в них був такий же гарний настрій, як у вас.

  •       Що ви робите вранці, як тільки прокинулись?
  •       Посміхаємось.
  •      Я всміхаюсь Сонечку Здраствуй золоте.
  •      Я всміхаюсь квіточці Хай вона росте
  •      Я всміхаюсь дощику Лийся мов з відра
  •       Друзям усміхаюсь Зичу їм добра.

Вчитель. - Тож, посміхніться один одному, побажайте добра та здоров'я на шляху

л

до знань.

  •       Діти, до нас сьогодні прийшли вчителі з інших шкіл району, і вони напевно не знають нічого про нашу школу.
  •       Давайте познайомимо їх.
  •       Наша школа № 2 - школа Здоров'я
  •       В нашій школі весело зростати
  •       В здоровім тілі, кажуть й дух здоровий.

Вчитель:- Тож про здоров'я поведемо й мову.

  • Зрозуміло, всім відомо, що приємно бути здоровим. Тільки треба знати. Як здоровим стати. Міцне здоров'я - це найдорожчий скарб, це передусім свіже повітря, фізкультура, особиста гігієна, правильне харчування.
    1. Повідомлення теми і мети уроку.
  • От сьогодні ми з вами відправимося у цікаву і повчальну подорож по країні Здоров'я. А чим ми будемо подорожувати?
  • Ми дізнаємось, коли відгадаємо загадку.

Один з дугою тягне всіх за собою (Потяг)

  • І ось цим потягом будем подорожувати.
  • Ознайомимось з маршрутом подорожі: ми будемо мандрувати в різні міста і зупинятись на різних зупинках, зустрічатись з різними жителями цих міст, які всі здорові, люблять спорт, охайні і красиві.
  • Під час подорожі повинні виконати такі завдання;
  • Повторити нумерацію чисел в межах 100;
  • Вміти додавати і віднімати круглі десятки;
  • Розв'язувати задачі на знаходження третього доданка;
  • Виконувати логічні завдання та працювати над геометричним матеріалом. Роботи на уроці багато, тому ми повинні швидко думати, чітко і правильно

відповідати, каліграфічно писати.

  • Для вирішення цих завдань нам потрібно взяти з собою витримку, старанність, сумлінність, знання.

Підготуйтесь до цього.

Аутотренінг:

Люблю я свій розум, увагу та пам 'ять Працює мій мозок І вчусь я старанно Сприймаю все нове І мислю логічно

Вчителя слово здійсню практично.

-Готові?

-Так.

  1. Розумова розминка.
  • Любі діти! Ви отримали від природи чудовий дарунок - життя. Життя - це найцінніше, що є в людини. Людина радіє життю, коли вона здорова, ви всі в нас здорові і розумні дітки.
  • От зараз і дається вас 3 хвилинки для розумової розминки.
  1. Називаємо натуральний ряд чисел. (Лічилка)
  2. Назвати пропущені числа і продовжити ланцюжок,

яку закономірність помітили? 10..., 14..., 18..., 22..., 24....

  1. Назвати числа невідомі доданки.




- То як знайти невідомий доданок?

  1. Які є кути?
  2. Як знайти периметр многокутника?

 

7. Задачі. (Усно).

а) У двох банках було 12 л. соку. В одній з них 3 л. соку. Скільки соку у 2-й банці? (9)

б) За 1 хв. Білосніжка робить 8 вправ для формування правильної постави. Скільки вправ вона зробить за 2 хв.?

в) У червні лікар Айболить зібрав 10 кг лікарських рослин, у липні на 10 кг більше, ніж у червні. Скільки кг зібрав за 2 місяці? (10+10)+10=30 кг.

г) В автобусі їхало 17 чоловік на зупинці вийшло 3 і зайшло 3. Збільшилось чи зменшилось кількість пасажирів? (ні) Чому?

д) Бабуся попросила Максима купити 3 десятки яєць. Максим купив 25. Чи виконав хлопчик прохання бабусі?

 

е) Скласти і розв'язати задачу за малюнком.

Перепустку отримали, мандруємо далі.

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •       Запишемо цілий рядок нулика, а в другому рядку всі одноцифрові числа.
  •       Утворимо круглі десятки і запишемо в слідуючому рядку.
  •       З яким числом, можна пов'язати сьогоднішній день (20) Характеристика числа, (сьогодні 20 листопада, вівторок, 20 - це двоцифрове

число, яке складається з 2 десятків, записується двома цифрами 2 і 0, попереднє 19, наступне 21 ).

V. Математичний диктант.

От і подорожуємо до міста Режим Дня.

  •       У житті дуже важливо вміти розподіляти час. Для цього насамперед треба виробити режим дня.
  •       І зустрічає нас житель цього міста Дідусь Режим.

Дуже я хитренький дід, Вам від мене всім привіт Швидше мисліть та гадайте Математику вивчайте.

- Покажемо дідусеві, як ми знаємо математику і виконаємо математичний диктант.

  1. Запишіть числа, які складаються з 2 дес. З од.; 5 дес.8 од.
  2. Число (круглий десяток), яке передує числу 40
  3. Число, яке при лічбі стоїть після 69?
  4. Знайти суму чисел ЗО і 40
  5. Різницю чисел 50 і 20
  6. Мама купила 10 кг яблук і 10 кг груш, а потім ще купила 30 кг слив. Скільки фруктів купила мама?

( 23, 58, 30, 70, 70, ЗО, 50)

VI. Розвиток математичних знань.

  •      В житті кожної людини важливе місце займає особиста гігієна - це піклування про здоров'я, про чистоту свого тіла.
  •       Зупиняємось у місті Чистоти і здоров'я.
  •      Перед тим, як зустрітися з жителькою цього міста, нам потрібно записати вирази за № 317.

(1-й колективно, решта самостійно, взаємоперевірка)

Бабуся Гігієна:

Ох! Старенька вже я стала Уже все позабувала А чим люблять ласувати Малі хлопчики й дівчатка. Отже думайте хутчіш І розв 'язуйте мерщій Задачі цікавенькі Про смачне і солоденьке.

Робота в парах. Задача № 318 - пояснення кожного виразу.

- Запишіть в зошит вираз до задачі, яка буде розв'язуватись на дві дії. 40 - ЗО; 40 + ЗО; 90 - (40 + ЗО).

VII. Фізкультхвилинка.

Далі відпочинок на площі „Весела гра". - Ще колись давно в минулому цінували здоров'я, загартовували своє тіло в повсякденному життя, іграх, забавах, танцях і змаганнях.

Зустрічаємо жительку із цієї площі Тітоньку фізкультуру:

Хто хоче бути красивим - грайся! Хто хоче бути щасливим - грайся! Хто хоче бути здоровим - грайся!

Фізкультхвилинка під музичний супровід.

Гра „Карусель" (Додавання і віднімання круглих десятків)

VIII. Робота над задачами.

  • Щоб жити і працювати, рости, треба їсти і жити. їжа повинна бути різноманітною.
  •      Прибули до міста „Задачне" Зустрічаємо жителя цього міста: Вітамінчика

Вітамінчик бравий я

Знаю все від А до я

З книгами завжди дружу

Всі завдання розв 'яжу.

  •      А ви, діти, теж?
  •       З книгами дружите, казки читаєте?
  •       Так!

Спробуємо розв'язати задачу № 319, аналіз задачі.

 Робота в групах.

  1. гр. - розв'язати задачу діями;
    1. 3 + 5 = 8(к.)
    2. 12 — 8 = 4(к.)
  2. гр. - скласти вираз до задачі';

12-(3+ 5) = 4.

  1. гр.- скласти задачу аналогічну даній з іншими числами.

12 + (3 + 5) = 20

IX. Вулиця Геометрична.

Наша подорож підходить до кінця, отож часу не гаймо, швидше зупиняємось на вулиці Геометричній.

  •     
    На цій вулиці побачимо два будинки. В одному з яких живе ще один житель.

 

 

 

  • А спочатку нам потрібно з'ясувати, що спільного в цих будинках і чим вони відрізняються.
  • Тепер треба впізнати будиночок, в якому живе житель цієї вулиці.
  • А живе він у будиночку - не синього кольору, дах не червоний, двері складаються не з трикутника, на даху не квадратне віконечко.Отже, ми і дізналися в якому будиночку живе Здоровчик. Він хоче почути ваші враження від подорожі, яку ми здійснили на уроці.

Підсумок уроку.

Рефлексія.

  • Що з сьогоднішнього уроку ви дізналися:

Знаємо. Вміємо. Цінуємо.

  • По якій країні ми подорожували? (Мікрофон)
  • Які завдання були найцікавіші? Що сподобалось?
  • З якими труднощами ви зустрілися?

Я хочу вам сказати, завжди ведіть здоровий спосіб життя, будьте здорові, виконуйте

всі поради жителів цієї країни.

Домашнє завдання

Ст. 61 № 322, 321 Розв'язати задачу та обчислити вирази.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 січня
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку