Розробка уроку
Атаманчук Олена Іванівна,
вчитель початкових класів
Монастирищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Урок-подорож з математики
у 2 класі
Тема. Вправи і задачі на додавання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка.
Мета: удосконалювати вміння розв'язувати приклади і задачі на додавання і віднімання круглих десятків; формувати уміння розв'язувати задачі на знаходження третього доданка. Творчо працювати над задачею, розвивати навички усної лічби та самостійної праці, швидкість обчислень, увагу, логічне критичне мислення; привчати дітей вести здоровий спосіб життя.
Обладнання: карта подорожі, таблиця для усної лічби, схеми задач, казкові герої-жителі країни „Здоров'я", макет потяга, карти, таблиця-лабіринт, картки для самостійної роботи, комп'ютер.
Хід уроку
1. Розминка привітання.
- Діти, сьогодні у нас незвичайний урок, до нас прийшло багато гостей. Привітайтесь з ними.
Усміхніться нашим гостям, щоб і в них був такий же гарний настрій, як у вас.
Вчитель. - Тож, посміхніться один одному, побажайте добра та здоров'я на шляху
л
до знань.
Вчитель:- Тож про здоров'я поведемо й мову.
Один з дугою тягне всіх за собою (Потяг)
відповідати, каліграфічно писати.
Підготуйтесь до цього.
Аутотренінг:
Люблю я свій розум, увагу та пам 'ять Працює мій мозок І вчусь я старанно Сприймаю все нове І мислю логічно
Вчителя слово здійсню практично.
-Готові?
-Так.
яку закономірність помітили? 10..., 14..., 18..., 22..., 24....
- То як знайти невідомий доданок?
7. Задачі. (Усно).
а) У двох банках було 12 л. соку. В одній з них 3 л. соку. Скільки соку у 2-й банці? (9)
б) За 1 хв. Білосніжка робить 8 вправ для формування правильної постави. Скільки вправ вона зробить за 2 хв.?
в) У червні лікар Айболить зібрав 10 кг лікарських рослин, у липні на 10 кг більше, ніж у червні. Скільки кг зібрав за 2 місяці? (10+10)+10=30 кг.
г) В автобусі їхало 17 чоловік на зупинці вийшло 3 і зайшло 3. Збільшилось чи зменшилось кількість пасажирів? (ні) Чому?
д) Бабуся попросила Максима купити 3 десятки яєць. Максим купив 25. Чи виконав хлопчик прохання бабусі?
е) Скласти і розв'язати задачу за малюнком.
Перепустку отримали, мандруємо далі.
число, яке складається з 2 десятків, записується двома цифрами 2 і 0, попереднє 19, наступне 21 ).
От і подорожуємо до міста Режим Дня.
Дуже я хитренький дід, Вам від мене всім привіт Швидше мисліть та гадайте Математику вивчайте.
- Покажемо дідусеві, як ми знаємо математику і виконаємо математичний диктант.
( 23, 58, 30, 70, 70, ЗО, 50)
VI. Розвиток математичних знань.
(1-й колективно, решта самостійно, взаємоперевірка)
Ох! Старенька вже я стала Уже все позабувала А чим люблять ласувати Малі хлопчики й дівчатка. Отже думайте хутчіш І розв 'язуйте мерщій Задачі цікавенькі Про смачне і солоденьке.
Робота в парах. Задача № 318 - пояснення кожного виразу.
- Запишіть в зошит вираз до задачі, яка буде розв'язуватись на дві дії. 40 - ЗО; 40 + ЗО; 90 - (40 + ЗО).
Далі відпочинок на площі „Весела гра". - Ще колись давно в минулому цінували здоров'я, загартовували своє тіло в повсякденному життя, іграх, забавах, танцях і змаганнях.
Зустрічаємо жительку із цієї площі Тітоньку фізкультуру:
Хто хоче бути красивим - грайся! Хто хоче бути щасливим - грайся! Хто хоче бути здоровим - грайся!
Фізкультхвилинка під музичний супровід.
Гра „Карусель" (Додавання і віднімання круглих десятків)
Вітамінчик бравий я
Знаю все від А до я
З книгами завжди дружу
Всі завдання розв 'яжу.
Спробуємо розв'язати задачу № 319, аналіз задачі.
Робота в групах.
12-(3+ 5) = 4.
12 + (3 + 5) = 20
Наша подорож підходить до кінця, отож часу не гаймо, швидше зупиняємось на вулиці Геометричній.
Я хочу вам сказати, завжди ведіть здоровий спосіб життя, будьте здорові, виконуйте
всі поради жителів цієї країни.
Ст. 61 № 322, 321 Розв'язати задачу та обчислити вирази.