Урок" Подорожуючи Францією"

Про матеріал
На уроці учні дізнаються про видатні місця Франції. Діти будуть працювати з макетами, складатимуть діалоги. Мета уроку-формувати вміння висловлювати свою думку, розвивати почуття колективного успіху.
Перегляд файлу

 

Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації КЗО «Первомайський навчально-виховний комплекс» «заклад загальної середньої освіти  I-III ступенів – дошкільний заклад» Іларіонівської селищної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка

Урок з іноземної мови «Подорож по Франції»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель іноземної мови

 Калаченко К.М           

 

 

 

 

с. Первомайське

2019

 

    « Le voyage a travers la France»

Практична ціль проекту – здійснення усного спілкування за темою.

Розвивальна ціль – розвиток комунікативних здібностей учнів, логічного викладення думок, фонетичного слуху, памяті.

Виховна ціль – формування вміння висловлювати свою думку, почуття колективного успіху.

 

І. Виступ вчителя:

 

    Максимальний розвиток творчих здібностей учнів – головна характерна риса моєї роботи.

 Тому навчання учнів французькій мові не закінчується на уроці. Цей пошуковий процес найрізноманітніших форм і методів роботи; новітні технології, ТЗН, ігрові моменти, КВН, диспути, самостійна та індивідуальна робота дітей продовжується в позаурочний час, де велику увагу я приділяю обдарованим дітям.

     Звичайно для організації таких занять потрібна спеціальна література, матеріали, чого саме не вистачає у нашій роботі , тому для поліпшення позакласної роботи я підготувала матеріал та випустила педагогічний посібник « La musique Francaise daujourdhui », (cучасна французька музика).

Таких посібників декілька, що дозволяє працювати з групою учнів. В книгу ввійшли 10 біографій сучасних поп-зірок французької естради, диск з піснями в їхньому виконанні, зміст їхніх пісень, та різноманітні цікаві завдання граматичного, лексичного та фонетичного характеру, вправи для роботи в Інтернеті.

     До вашої уваги, я хочу запропонувати фрагмент учнівського проекту 

« Le voyage à travers la France», як результат  позакласної роботи учнів    9-х. класів.

Практична ціль проекту – здійснення усного спілкування за темою, тренування у вживанні географічних назв.

Розвивальна ціль – розвиток комунікативних здібностей учнів, логічного викладення думок, фонетичного слуху, памяті.

Виховна ціль – формування вміння висловлювати свою думку, почуття колективного успіху.

     Я вважаю - проект – це робота, яку учні самостійно планують і виконують. Саме такий підхід сприяє розвитку в учнів ініціативи, самостійності, а саме головне – розвиток комунікативних умінь і навичок.

Проектна робота є практичним шляхом реалізації освітніх, виховних, розвивальних цілей сучасного уроку. Це захоплююча інформаційно-дослідницька робота з елементами гри.

ІІ. Перед учнями макети видатних місць Франції.

 

Учениця: Soyez les bienvenus à Strasbourg , ville historique de la France.

(Звучать збройні постріли зимових подій 1792 року, війни Франції з Австрією).

 

Учениця: Entendez –vous les coups de fusil? C’ect l’hiver de 1792. La France est en guerre avec l’Autriche. Dans quelques jours l’armeé française quitte la ville, elle va lutter contre l’ennemi. Roget de Lisle, musicien et poète compose un hymne pour ce jour- là. La nouvelle chanson vole de ville en ville.

Le Marseillais qui viennent à Paris pour défendre la capitale, y apporte la chanson. Voilà pourquoi elle porte le nom de la « Marseillaise ». Ecoutez et dites qui chante la Marseillaise? (звучить гімн).

 

Учениця: Est-ce que vous voyez le drapeau bleu-azur?

C’est le Conseil de l’Europe. Le Condeil de l’Europe se trouve  à Strasbourg. Les 27 pays sont les membres du Conseil de l’Europe.

 

Учениця: (звучить пісня « En passant par la Faraine »).

Maintenant nous passons pour Loraine, l’ancienne province française.

Et voilà nous voyons les silouettes de Paris.

Діалог:

  • Oh! La Tour Eiffel ! Quelle beauté !
  • Oui ! on dit que de la on peut voir tout Paris ! Montons ?
  • Oui, montons !
  • Oh ! Regarde ! Qu’est-ce que s’éleve sur la rive gauche de la Seine?
  • C’est le Panthéon, construit au 18siécle ou se trouvent les tombeaux de grands écrivains et hommes d’Etat: Hugo, Rousseau, Zola et d’autres.
  • Et qu’il y a au milieu de la place Charles de Gaule ?
  •  C’est l’Arc de Triomphe. Sous l’Arc se trouve le Tombeau du Soldat inconnu.
  • Et qu’est-ce que se dresse daus l’ile de la Cité?
  • C’est la cathédrale de Notre-Dame de Paris, splendide monument gothique.
  • Je vois un grand batiment avec le drapeau français. Qu’est-ce que c’est ?
  • C’est le Palais de l’Elysée la résidence du Président de la République.
  • Cést manifique les Champs Elysées!

(Звучить пісня у виконанні  Joe Dassin « Les Champs Elysées »)

 

Учениця:  A Paris nous prenons le bateau et nous partons pour Normandie. 

Nous descendons à Rouen, ville – musée de la France.  , nous visitons le musée de V. Hugo, la place où Jeanne d’Arc a été brulé, les cathédrales de la ville.

Puis nous continuons notre voyage. Voilà nous sommes au Havre, le grand port du nord de la France (звучить пісня « Les Champs Elysées »).

Всі разом: Nous sommes heureux en faisant tel voyage!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 листопада 2019
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку