Урок "Pollution and the Environment"

Про матеріал
Урок спрямований на ознаомлення учнів з новою лексикою, тренування навичок говоріння, сприйняття на слух, вдосконалення вмінь роботи в програмі Poplet. До підручника Focus2
Перегляд файлу

Тема: Pollution and the Environment

Мета: Ознайомити учнів з новою лексикою, тренувати навички говоріння, сприйняття на слух, вдосконалювати вміння працювати в програмі Popplet.

Засоби: Підручник, роздаткові матеріали, комп’ютери, ноутбук, проектор, інтернет, Popplet, Youtube, Google search.

Повідомлення теми та мети уроку. Введення в англомовне середовище: Good afternoon! How are you? Today we are going to speak about nature and our impact on it. Let’s find out the topic of today’s lesson. Look through the class attentively and find the topic of our lesson. Учні уважно розглядають аудиторію і шукають підказки, знайшовши папірці з буквами, діти, працюючи в команді складають слово «pollution». The topic of the lesson is pollution.

Перевірка домашнього завдання: Але перш ніж приступити до нової теми давайте перевіримо домашнє завдання.

Вдома ви вивчили нові слова. Зараз ми перевіримо на скільки добре ви їх запам’ятали.

Вчитель показує різну тару та товари щоденного вжитку, а учні називають їх англійською мовою.

Після повторення учні отримують міні діалоги англійською мовою, але слова, які вони вивчили вдома, в діалогах вказані українською мовою і учні повинні правильно перекласти слова і фрази. Дані діалоги діти розігрують в міні ляльковому театрі.

Dialogue 1

  • Hello. Can you tell me where I can buy a пляшку шампуню, тюбик зубної пасти, коробку прального порошку та їжу.
  • Hello, yes. Here you can buy багато їжі, багато плашок шампуню, тюбиків зубної пасти, рулонів туалетного паперу та коробок прального порошку.
  • Thank you.

Dialogue 2

  • Good morning. I need багато пляшечок газованих напоїв, багато батончиків шоколаду та 5 баночок кави. Can I buy it in this shop?
  • Good morning. Here you can buy багато пакетів чіпсів, багато пакетів соку та яблук. There is only healthy food. 
  • Thank you. Good bye.
  • Good bye.

Тепер давайте розділимо всі різновиди тари по різних контейнерах: скло, пластик, папір та метал.

На магнітній дошці прикріплені 4 «контейнери». Учні кріплять листочки з назвами тари біля відповідних контейнерів.

Основна частина уроку: Now let’s start our new topic and let’s look through some new words:

Throw away – викидати

Pollute – забруднювати

Reuse – повторно використовувати

Bury – закопувати

Recycle – переробляти 

Poison – отруювати

Save – рятувати, зберігати

Вчитель, користуючись проектором, демонструє перелік слів з перекладом на першому слайді,  читає їх, учні повторюють. На наступному слайді одне-два слова написане лише українською мовою, решта з англійським варіантом. Діти знову повторюють всі слова, пригадуючи ті, які вказані без перекладу на англійську мову. На наступному слайді ще одне чи два слова вказані лише українською мовою, діти читають, пригадуючи всі слова англійською мовою.

(Перегляд мультфільму «Peppa Pig. Recycling»)

Читання та прослуховування тексту «A Plastic Problem». Учні слухають текст та виконують завдання на вибір правильного слова в тексті.

Після аудіювання учні виконують завдання за комп’ютерами в програмі «Popplet», створюючи власні схеми розуміння проблеми забруднення навколишнього середовища з додаванням малюнків та відео.

Use shampoo – throw away the bottle – pollute

                       – reuse the packets and bottles – save environment.

Recycle: Plastic: bottle of shampoo, tube of toothpaste, tube of cream, plastic bags.

 Glass: a bottle of water, a jar of coffee.

 Metal: a can of fizzy drink.

Paper: a carton of juice, a box of washing powder.

Завершальна частина уроку: Підсумок вивченого.

Оцінки за урок.

Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 червня 2019
Переглядів
874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку