Урок "Положення аркуша паперу. Створення композиції «Квочка з курчатами»

Про матеріал
Цікавий урок образотворчого мистецва для 1 класу. Діти дуже люблять малювати. Птахів діти дуже багато зображують і часто створюють з ними композиції. Малювання сприяє підготовці руки до письма, є арттерапією, допомагає краще зрозуміти дитину. Важливо, щоб дитина навчилася правильно розміщувати альбомний лист, знала основні та похідні кольори, вміла охайно малювати фарбами, правильно малювати небо, траву, розуміла поняття горизонт, знала м'язи птахів та зображувала їх за допомогою конкретних штрихів.
Перегляд файлу

Урок з образотворчого мистецтва

1 клас

Тема: Положення аркуша паперу. Створення композиції «Квочка з курчатами»

Мета: Познайомити школярів із будовою птахів. Розвивати уяву та виробляти зображувальні навички. Самостійне створення форм персонажа з відповідним кольоровим рішенням. Удосконалювати вміння  зображувати  навколишній світ олівцем, фарбами.

Обладнання: таблиці, малюнки (зразки робіт)  із зображенням курки і курчат

Хід уроку

  1. Організація класу.
  2. Повідомлення теми і мети уроку
  3. Робота над темою уроку
  1. Слухання казки А. Усачова «Найкращий дім у світі»

Найкращий дім у світі

    Забігли якось до мене на веранду шестеро курчат. Усі маленькі, жовтенькі і дуже нахабні.

  • Який незручний дім! – пищить одне. – Який жахливий  дім!
  • І чим же він такий незручний? – дивуюся я.
  • Великий і незатишний! – пищить друге курча. – До нього будь-яка кішка залісти може!
  • І холодний, холодний! – пищить третє.
  • Так літо надворі,- відказую. – Я ж піч не топив…
  • Все одно холодний! – підхопило четверте. – І бігати не може!

    Тут вже я обурився:

  • А чий же дім, - питаю, - бігати може?
  • Наш! – пискнуло п’яте курча.
  • Ха-ха, - кажу.- Цікаво! Що ж то за дім такий?
  • А он він! Он він! – запищало шосте, найменшеньке.

    І курчата гуртом кинулися назустріч квочці.  Потім вони висунулися із-під крила і закричали:

  • Він і маленький, і затишний, і теплий, і  бігати  може!
  1. Вступна  бесіда

   У  кожної людини,  тварини,   пташки і навіть у маленької комашки є мама. У мами є діти: кішка має кошенят, пташка – пташенят,  кенгуру-…,зайчиха - …, мавпа -…,гуска - …,  качка - …, квочка - ….

  1. Відгадування загадок

Дивиться на землю, як зерно клює,

Дивиться на небо, як водичку п’є.( Курка)

Кругом бочки бігають клубочки. ( Курка з курчатами)

Попищали, попищали

Дружно просо подзьобали –

І до матері стрибочком

Жовті збіглися клубочки,

Заховались під крило,

Наче їх і не було.

Треба загадку кінчати,

Ці клубочки – то… ( Курчата)

  1. Перегляд демонстраційного матеріалу
  2. Бесіда (продовження()

   Спробуйте зараз намалювати цю сім’ю. Ви їх бачите та зможете відтворити  квочку та курчат. Подивіться на малюнки.

 На що схожі тулуб та голівки курки?

Шия та лапки довгі?

       Як виглядають хвіст та дзьоб?

        Що на голівці?

        Чим відрізняються курчата від квочки?

        Курчатка як жовті клубочки?

   Для малюнку візьмемо кольоровий папір.  Квочку намалюйте великою – на весь папір. Поряд із квочкою – кілька курчаток.  Поміркуйте над доповненням  композиції  на вільних ділянках. Можливо, це будуть квіти та травичка?

  1. Фізкультхвилинка
  2. Послідовне створення композиції вчителем
  3. Практична робота учнів
  1. Підсумок уроку
  1. Перегляд малюнків та виправлення помилок
  2. Виставка дитячих робіт

 

docx
Додано
23 червня 2021
Переглядів
537
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку