Тема уроку:
Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця.
Мета уроку:
навчальна: надати учням поняття команда, виконавець, система команд виконавця; навчити складати спонукальні речення, відрізняти команди від інших видів речень;
розвивальна: розвивати алгоритмічне та образне мислення мислення, вміння робити висновки;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, цілеспрямованість та повагу до однокласників.
Тип уроку: засвоєння нових знань та умінь
Обладнання: мобільні пристрої, точка доступу до Інтернет, мультимедійна дошка.
У практичній частині уроку запропонована робота з використанням мобільних пристроїв учнів, точки доступу до Інтернет, програми Lightbot: Code Hour
Тема уроку:
Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця.
Мета уроку:
навчальна: надати учням поняття команда, виконавець, система команд виконавця; навчити складати спонукальні речення, відрізняти команди від інших видів речень;
розвивальна: розвивати алгоритмічне та образне мислення мислення, вміння робити висновки;
виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, цілеспрямованість та повагу до однокласників.
Тип уроку: засвоєння нових знань та умінь
Обладнання: мобільні пристрої, точка доступу до Інтернет, мультимедійна дошка.
Структура уроку
Хід уроку
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Інструктаж з БЖД.
2. Актуалізація опорних знань
Описати такі поняття:
3. Вивчення нового матеріалу
Усі речення поділяються за метою висловлювання. Вони можуть бути розповідні, питальні та спонукальні. Сьогодні особливу увагу ми звернемо на спонукальні речення.
Спонукальне речення містить наказ, вимогу, заклик, побажання, пораду, прохання тощо. Кожен з нас може навести приклади безлічі спонукальних речень, які ми використовуємо у своєму повсякденному житті: «Час вставати!», «Швиденько снідай!», «Зроби спочатку уроки!», «Вася, скоріш додому!». в усіх випадках ми спонукаємо себе чи вншу особудо виконання певної дії. Ви помітили, що ці речення схожі на команди, які слід виконати.
Команда — це повідомлення, яке спонукає до виконання певної дії.
Команду можна подаватиу різних формах:
Форма подання команд залежить від того хто саме буде їх виконувати.
Об’єкт, який буде виконувати команди називається виконавцем команд.
Виконавець команд – це об’єкт, який здатний виконати задані йому команди.
Виконавці можуть виконувати певний перелік команд. Такий набір команд називається системою команд виконавця.
4. Усвідомлення набутих знань
Практична робота з використанням мобільних пристроїв учнів, точка доступу до Інтернет, програма Lightbot: Code Hour (Практична робота супроводжується демонстрацією презентації роботи програми на мультимедійній дошці)
Lightbot: Code Hour – додаток призначений для ознайомлення дітей з основами програмування.
Представляє собою гру-головоломку, яка дозволяє гравцям отримати практичне розуміння основних понять, таких як послідовність інструкцій, процедури та цикли, просто керуючи роботом.
Рис.1 – Головне вікно програми
Рис.2 – Рівні гри
Рис.3 – Рівень «Основи»
Рис.4 – Завдання на три команди
Рис.5 – Найпростіший набір команд
Рис.6 – Виконання заданих команд
Рис.7 – Перехід до наступного завдання
Рис.8 – Система команд виконавця
5. Закріплення вивченого матеріалу
6. Підбиття підсумків уроку
Виставлення оцінок.
7. Домашнє завдання