Урок "Поняття про числівник як частину мови"

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з новою частиною мови – числівником, дати початкове поняття про числівник, його функцію в мовленні, вчити застосовувати знання про числівник на практиці і правильно вживати у мовленні. Виховувати бажання краще знати рідну мову. Виховувати вміння співпрацювати в групі.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Кам’янсько – Дніпровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат» ЗОР

 

 

 

 

 

 

          Урок української мови                                                         4 клас

Тема: Поняття про числівник як частину мови.

 

 

                                                                            Вчитель початкових класів 

                                                                             Козлова Лілія Романівна           

 

 

 

ТЕМА :  Поняття про  числівник як частину мови

Мета: ознайомити учнів з новою частиною мови – числівником, дати початкове поняття про числівник, його функцію в мовленні, вчити застосовувати знання про числівник на практиці і правильно вживати у мовленні. Виховувати бажання краще знати рідну мову. Виховувати вміння співпрацювати в групі.

                                 Хід уроку

1.Організаційний момент.

Сьогодні у нас незвичайний урок,

Сьогодні ми зробимо ще один крок

В країну прекрасну, в країну чудову

Що нас так чекає й збагачує мову.

2. Основна частина

Гра - розминка «Мікрофон».

- Діти, пригадайте казку про Царицю граматику і скажіть на скільки частин мови Цариця поділила всі слова?

- Які частини мови ми вже вивчили?

_ Що називається іменником?

- Як змінюються іменники?

- Прикметники – це . . .

- Дієслово …

- Службові частини  мови . . .

ГРА « ПРИДГАДАЙ І ДОВЕДИ» (Слайд 5).

Проблемна ситуація      (Слайд 6)

- До якої частини мови належать слова два і сьомий? Поставте до них запитання.

- В українській мові є багато слів, що називають числа – це…

 А  допоможуть  вам вірно загадки .

- 2 3 4 6 – що я назвала? (Числа)

- Відгадайте загадку:

 Гребінь, крила, гарний хвіст.

Хто співає, як артист? ( Півник)

- РОБОТА НАД ВИВЧЕННЯМ НОВОГО МАТРІАЛУ (СЛАЙД КАЗКОВІ ГЕРОЇВ).

- Скільки ви бачите на малюнку казкових героїв?

- Яка по порядку стоїть Червона Шапочка?

- Скільки морквинок у зайчика?

Робота з підручником.

Робота в парах: виконання вправи 240, сторінка 102.

 Колективна робота:  вправа 241(усно).

Вправа «Зайва літера».
Віксім, дев`яноосто, чотмирнадцять, тисояча, двадшцятий, дечсятий.

Творча робота:

Пригадати  казки, в назвах яких є числівники.

«Дванадцять місяців» , «Три ведмеді», «Троє поросят», «Вовк і семеро козенят», «Білосніжка і сім гномів»

      Завдання-змагання  «Чарівна скринька».
Підсумок уроку.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Савицька Алла Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 серпня 2020
Переглядів
468
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку