Урок "Поняття про мережі Інтернет"

Про матеріал

Розробка уроку для учнів 3 класу за темою "Поняття мережі Інтернет", буде корисною вчителям, які викладають інформатику у початковій школі та для учнів, які займаються самоосвітою.

Перегляд файлу

Тема: Поняття про мережі та Інтернет.

Мета: познайомити   учнів із поняттям комп’ютерна мережа, «глобальна мережа Інтернет» та її призначення. З’ясувати, які  переваги надає комп’ютерна мережа.

 Розвивати логічне мислення, довільну увагу, пам’ять, уяву, зв’язне мовлення, потребу в розумовій роботі, інтелектуальній та творчій активності. 

Сприяти виховуванню культури поведінки в комп’ютерному класі, бережливого ставлення до комп’ютерної техніки, інтерес до вивчення предмета.

Обладнання. Підручник, презентація «Правила безпечної поведінки в класі», комп’ютерна програма «Інформатика 2 рік навчання»

Вимоги до учня: учень/учениця: має уявлення про мережі, мережу Інтернет.

Форма уроку: урок «відкриття нових» знань.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.

1.Розумова розминка.

Поясніть, що хочуть сказати домашні тварини своїм господарям, коли:

- кішка муркоче … (вона задоволена);

- собака гарчить… (попереджає, що захищає когось від чогось);

- кішка витягує спинку … (вона налякана і готова захищатися)

- собака крутить хвостом… (він до вас приязно ставиться);

2. Повторення правил поводження у комп’ютерному класі. Робота з презентацією «Безпечна поведінка у комп’ютерному класі»

 ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

На сьогоднішньому уроці разом із Данилком та Коп’юшком ви дізнаєтесь, що таке комп’ютерна мережа, познайомитеся із найбільшою комп’ютерною мережею, яка допомагає з’єднувати найвіддаленіші куточки нашої країни України, навіть цілої планети - Інтернетом, дізнаєтеся, для чого можна використовувати Інтернет, які Інтернет-служби існують у цій мережі, що таке електронна пошта і навіщо вона нам.

ІV. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.

1. Розповідь вчителя.

У нашому класі розміщено багато комп’ютерів і вони всі з’єднані між собою за допомогою кабелів та дротів. Таким чином можна сказати, що вони об’єднані в комп’ютерну мережу і це дає змогу користуватися даними і програмами, що зберігаються на інших комп’ютерах, швидко обмінюватися ними, спілкуватися за допомогою комп’ютерних програм, зберігати свої дані, використовуючи комп’ютерні носії інших комп’ютерів.

  • Хто скаже, що називається комп’ютерною мережею?

Визначення. Група з’єднаних між собою комп’ютерів називається комп’ютерною мережею.

2. Робота з підручником.

Переваги комп’ютерної мережі. с. 58.-59.

3. Продовження розповіді вчителя. Історія виникнення мережі Інтернет.

Інтернет — це добровільне об'єднання тисяч мереж і мільйонів комп'ютерів по всьому світу, що дозволяє обмінюватися інформацією між ними. Складовими Інтернету є мережі різного масштабу: великі національні мережі, багато регіональних і локальних мереж. Тому Інтернет ще називають мережею мереж або глобальною(всесвітньою) мережею. Слово «Інтернет» походить від англійського International Network, що у перекладі означає «міжнародна мережа».

Комп’ютер під’єднується до мережі Інтернет за допомогою спеціального пристрою – модему. А поєднання комп’ютерів у мережу здійснюється за допомогою телефонного, кабельного, радіо- та супутникового зв’язку. Ця мережа, ніби павутиння, охоплює всю нашу планету. Саме через це Інтернет ще називають Всесвітньою павутиною.

Усі комп’ютери, підключені до Інтернету, знаходять один одного в автоматичному режимі. Люди взагалі не беруть участі в пересиланні повідомлень завдяки тому, що кожний комп’ютер має свою адресу — запис, який точно визначає місцезнаходження комп’ютера у мережі. 

2. Самостійна робота з підручником с. 63-65

Користування мережею Інтернет надає багато можливостей. Самостійно прочитайте у підручнику, для чого можна використати Інтернет

3. Продовження розповіді вчителя.

Крім цього, Iнтернет надає багато послуг. Основними й найпопулярнішими з них є:

  • Електронна пошта (е-пошта) – це система пересилання електронної кореспонденції;
  •   всесвітня інформаційна служба Web;
  • пошукові системи, які допомагають знайти в Інтернеті потрібну інформацію за ключовим словом чи фразою;
  •  інтернет-магазини – сайти, на яких розміщено фотографії товарів із вказаною ціною. Після замовлення придбаний товар привозять покупцю.

V. Практична діяльність учнів.

Робота з програмним забезпеченням «Інформатика 2 рік навчання»

VІ. Підсумок уроку.

-        Що називають мережею мереж та всесвітньою павутиною?

-        З чого складається Інтернет?

-        Які Інтернет-служби ви знаєте?

-        Яке яку подорож ми зробили на сьогоднішньому уроці?

Гра «Ланцюжок» (учні по черзі називають, що можна робити за допомогою Інтернету)

    Вчитель

Хай вам, любі діти, сонечко сміється,

А погане - хай минеться.

Хай щастить вам, діти, всюди

 Хай ростуть з вас добрі люди!

 

docx
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
8974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку