Відкритий урок.Конспект підсумкового уроку з інформатики у 3 класі.

Про матеріал

Урок-гра «Тестовий редактор Word»

Мета:

навчальна: застосування умінь і навичок роботи в текстовому редакторі на практиці, узагальнити знання, навчитися використовувати Wordу творчій роботі;

розвивальна : розвинути інтерес до предмета, стимулювати логічне мислення, творчі здібності і пізнавальну активність, сприяти профорієнтації;

виховна: формування особистої відповідальності за власний результат і результат роботи товаришів, формування емоційно-позитивного напряму на практичну діяльність, сприяти відповідальному ставленню до своїх обов'язків.

Тип уроку. Урок закріплення умінь і навичок

Обладнання: Комп'ютери класу, програма для роботи та картки з завданнями.

Перегляд файлу

 Гра-змагання: «Подорож планетою комп’ютерної графіки»

Мета:

навчальна: закріплення понять колірної системи, властивостей, можливостей графічних редакторів; вдосконалення навичок роботи із зображеннями засобами MS Paint; PowerPoint.

розвивальна: розвиток пізнавальних інтересів учнів та мислення;

виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, дисциплінованість, активність, уміння працювати в команді.

Обладнання: 2 проектори, 2 екран, 2 персональних комп’ютери, інтерактивні заготовки.

Програмне забезпечення:  графічний редактор Paint, PowerPoint

 

Проведення заходу

 

Ведучий:  - Добрий день. Сьогодні в нас з вами підсумкове заняття. Ми проведемо захоплюючу гру. Ми будемо подорожувати планетою комп’ютерної графіки. Для цього нам потрібно поділитися на дві команди «Хопці» та «Дівчата»  Шлях  планетою комп’ютерної графіки проходить через  п’ять країн. Вас очікують випробування у кожному  місті, за які ви отримуватимете бали – біти.

Команда, яка покаже найкращі результати та буде мати  найбільшу кількість бітів, заселить більшу кількість Країн. Отже, знайомимося з командами та  починаємо нашу гру.

  1.         Країна «Безпеки"

Ведучий: - В цій важливій, цікавій  ми освіжимо знання з правил безпеки у кабінеті інформатики. Правильна відповідь оцінюється у 2 біти.

 

2.Країна «Спритних пальчиків».

Ведучий: - У цьому місті нас чекає випробування на уважність та спритність. Кожен учасник має виконати один урок на тренажері Repid Pyping,та передати естафету наступному учаснику.Перемагає та команда яка першою виконає завдання.-5 бітів

 

      Ви гарно впоралися з цим завданням. Продовжуємо подорож.

3.Місто «Хто швидше і вірніше»

Ведучий: - На цьому етапі потрібно швидко відповідати на запитання про “Графічний редактор Рaint”. За кожну правильну відповідь, команда отримує 1біт.

Уважно слухаємо запитання:

  1. Яким інструментом малюють довільну лінію? (олівець)
  2. Яким інструментом малюють відрізки прямих ліній? (лінія)
  3. Як називається комбінація двох клавіш, натискання яких приводить до виконання певної команди? (Швидкі клавіші)
  4. Назвіть основні елементи, які містить вікно графічного редактора Paint? (Палітра кольорів, панель інструментів, меню, заголовок)
  5. Які клавіші натиснути, щоб відмінити останню дію? (Ctrl+Z)
  6. Функція  клавіши Shift при побудові прямокутника? (квадрат)
  7. Як очистити область малюнка? (Виділити і натиснути Delete)
  8. Ви вибрали інструмент "Заливка" та клацнули всередині контура фігури - фарба залила  весь екран. Чому? (Фігура не замкнена)
  9.  Як на малюнку ввести текст? (Вибрати інструмент ТЕКСТ *А*)
  10.  Яка різниця між копіюванням фрагменту малюнка та його переміщення? (Малюнок залишається в попередньому місці)

3.Країна «Головоломки»

Тут на вас чекає випробування на уважність, та логіку. Кожен учасник має зібрати свій пазл. Перемагає команда яка виконає завдання першою. За виконання завдання команда переможець отримає-5 бітів.

 

4.Країна «Художників».

Ведучий: - Ми прибули в країну «Художників». В цій країні ми позмагаємося у малюванні. Кожен учасник команди має домалювати свою частину малюнка, після чого передати естафету наступному.

Команда, яка виконає завдання швидше і  краще, отримає 4 біти.

5.Країна «Анімації»

У країні анімації ми знову попрацюємо  з малюнками які  склали у завданні №3. Для  його виконання :У програмі PowerPoint  кожен учасник має додати до фону один малюнок ,встановити анімацію до нього.

 

Ведучий: - Ось і закінчилась наша подорож по дивовижній планеті «Комп’ютерної графіки». Ми відвідали п’ять чарівних міст, показали свої вміння, кмітливість, творчість, згуртованість. Сьогодні немає переможців і переможених. Кожен з вас є переможцем, бо з гідністю пройшов усі випробування. Молодці!!!

doc
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
1691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку