Урок "Поняття про оздоровчі системи. Оздоровче харчування. Сучасні й традиційні системи харчування. Практична робота «Визначення рівня індивідуального фізичного розвитку».

Про матеріал

Даний урок допоможе сформувати поняття про оздоровчі системи, органічнє сільське господарство, органічні продукти, переваги органічних продуктів, принципи органічного сільського господарства; виокремити основні складові оздоровчих систем харчування, розкрити вплив на здоров'я різних оздоровчих систем; визначити основні небезпеки неякісного харчування; виховувати уважне та відповідальне ставлення до власного здоров'я.

Перегляд файлу

Тема. Поняття про оздоровчі системи. Оздоровче харчування. Сучасні й традиційні системи харчування.  Практична робота «Визначення рівня індивідуального фізичного розвитку».

Цілі:

освітні: сформувати поняття про оздоровчі системи, органічне сільське господарство, органічні продукти, переваги органічних продуктів, принципи органічного сільського господарства; виокремити основні складові оздоровчих систем харчування, розкрити вплив на здоров’я різних оздоровчих систем; визначити основні небезпеки неякісного харчування;

розвивальні: розвивати уміння обґрунтовувати, застосовувати самоконтроль; розвивати розуміння причинно-наслідкових зв’язків, а також уміння спостерігати за власним організмом, систематизувати, моделювати;

виховні: виховувати уважне та відповідальне ставлення до власного здоров’я.

Тип уроку: комбінований.

Основні терміни та поняття: «оздоровчі системи», «оздоровче харчування», «системи харчування», «органічне сільське господарство», «органічні продукти».

Наочність: схеми, таблиці, мультіпроектор.

Хід уроку:

І. Організаційний етап.

1.  Привітання, створення позитивного настрою.

2.  Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу.

«Аби своє життя розумно проживати,

Слід два важливі правила постійно пам’ятати:

Ніж їсти що завгодно, побудь голодним ти,

Ніж бути з кепським другом, побудь на самоті».

Омар Хайям

ІІІ. Постановка пізнавального завдання

Бесіда

  • Як  ви вважаєте, чому славетний Омар Хайям звертав увагу на харчування?
  • Навіщо ми їмо?
  • Що дає нам їжа?
  • Чи тільки від того, що ми їмо, залежить наше здоров’я? (Здоров’я також залежить від способу життя).

IV. Засвоєння нових знань і способів дій

  1.     Презентації учнівських проектів (заздалегідь підготовлених) за темами:
  1. Оздоровчі системи (приклади).
  2. Сучасні й традиційні системи харчування (приклади).
  3. Основні компоненти їжі та їх значення для людини.
  4. Раціональне харчування.
  1.     Презентація вчителя:

Органічна та здорова їжа.

V. Первинна переробка розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу 

(Дивитися за часом, залежно від того, скільки його було витрачено на презентації. Якщо не вистачає – цей етап можна не проводити)

Корекція знань учителем

  • Що об’єднує всі оздоровчі системи?
  • Яких складових харчового раціону потребує людина?
  • Що називають раціональним харчуванням?
  • Що називається органічним  сільським господарством?
  • Які продукти відносяться до органічних?
  • Що називається дієтою?
  • Чи є доцільним для підлітка голодування?
  • Чи задовольняє вегетаріанство потреби організму підлітка7
  • Що вважають естетикою харчування?

VI.  Фізкультхвилинка.

VII. Закріплення знань і способів дій, самоперевірка знань

  1.     Бесіда
  • Які ж функції виконує їжа? (Енергетичну, пластичну, пристосувальну, захисну, сигнальну, екологічну функції)
  • Раціональність харчування кожної людини відбувається на її організмі. І зараз ми визначимо, наскільки ваша маса тіла і зріст відповідають віку.
  1.     Практична робота (парна або групова)

Виконання практичної роботи «Визначення рівня індивідуального фізичного розвитку».

VIII. Рефлексія.

  1.     Робота з цитатою

«Людський організм – найдосконаліша цілісна система, що саморегулюється і самооновлюється. Не заважайте йому своїм нездоровим, що йде в розріз із приписами природи, способом життя, і він віддячить вам гармонією повного духовного, психічного та фізичного здоров’я» (Г.С. Шаталова).

  1.     Запитання вчителя
  1.     Чи актуальною була для вас тема сьогоднішнього уроку?
  2.     Що нового ви взнали сьогодні?
  3.     Хто з сьогоднішнього дня почне запроваджувати в своє життя елементи оздоровчих систем і раціонального харчування? Які саме?
  4.     Будете ви в подальшому дивитися на маркування органічного виробництва?

IX. Підбиття підсумків.

X. Домашнє завдання.  Принести упаковки з різних продуктів харчування.

 

docx
До підручника
Основи здоров`я 8 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Страшко С. В.)
Додано
13 липня 2018
Переглядів
1862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку