Даний урок допоможе сформувати поняття про оздоровчі системи, органічнє сільське господарство, органічні продукти, переваги органічних продуктів, принципи органічного сільського господарства; виокремити основні складові оздоровчих систем харчування, розкрити вплив на здоров'я різних оздоровчих систем; визначити основні небезпеки неякісного харчування; виховувати уважне та відповідальне ставлення до власного здоров'я.
Тема. Поняття про оздоровчі системи. Оздоровче харчування. Сучасні й традиційні системи харчування. Практична робота «Визначення рівня індивідуального фізичного розвитку».
Цілі:
освітні: сформувати поняття про оздоровчі системи, органічне сільське господарство, органічні продукти, переваги органічних продуктів, принципи органічного сільського господарства; виокремити основні складові оздоровчих систем харчування, розкрити вплив на здоров’я різних оздоровчих систем; визначити основні небезпеки неякісного харчування;
розвивальні: розвивати уміння обґрунтовувати, застосовувати самоконтроль; розвивати розуміння причинно-наслідкових зв’язків, а також уміння спостерігати за власним організмом, систематизувати, моделювати;
виховні: виховувати уважне та відповідальне ставлення до власного здоров’я.
Тип уроку: комбінований.
Основні терміни та поняття: «оздоровчі системи», «оздоровче харчування», «системи харчування», «органічне сільське господарство», «органічні продукти».
Наочність: схеми, таблиці, мультіпроектор.
Хід уроку:
І. Організаційний етап.
1. Привітання, створення позитивного настрою.
2. Перевірка готовності до уроку.
ІІ. Підготовка учнів до активного й усвідомленого засвоєння навчального матеріалу.
«Аби своє життя розумно проживати,
Слід два важливі правила постійно пам’ятати:
Ніж їсти що завгодно, побудь голодним ти,
Ніж бути з кепським другом, побудь на самоті».
Омар Хайям
ІІІ. Постановка пізнавального завдання
Бесіда
IV. Засвоєння нових знань і способів дій
Органічна та здорова їжа.
V. Первинна переробка розуміння і корекція засвоєння учнями нового матеріалу
(Дивитися за часом, залежно від того, скільки його було витрачено на презентації. Якщо не вистачає – цей етап можна не проводити)
Корекція знань учителем
VI. Фізкультхвилинка.
VII. Закріплення знань і способів дій, самоперевірка знань
Виконання практичної роботи «Визначення рівня індивідуального фізичного розвитку».
VIII. Рефлексія.
«Людський організм – найдосконаліша цілісна система, що саморегулюється і самооновлюється. Не заважайте йому своїм нездоровим, що йде в розріз із приписами природи, способом життя, і він віддячить вам гармонією повного духовного, психічного та фізичного здоров’я» (Г.С. Шаталова).
IX. Підбиття підсумків.
X. Домашнє завдання. Принести упаковки з різних продуктів харчування.