1. |
Предмет |
Хімія |
2. |
Клас |
9 |
3. |
Підручник (назва, автор) |
Хімія 9 клас, П.П. Попель, Л.С. Крикля |
4. |
Тема урока |
Поняття про полімери на прикладі поліетилену. Використання поліетилену. |
5. |
Тип уроку |
Вивчення нового матеріалу |
5. |
Мета уроку |
Ознайомити учнів із загальними поняттями хімії високомолекулярних сполук на прикладі поліетилену; розглянути властивості та застосування поліетилену; розвивати вміння досліджувати, спостерігати, робити висновки; виховувати екологічну культуру та бережливе ставлення до природи. |
6. |
Компетентності |
ключові (вміння вчитися, ), інформаційні ( вміння осмислювати й використовувати інформацію з різних джерел ), комунікативні (спілкування державною мовою, вміння вільно висловлюватися ), соціальні ( вміння продуктивно співпрацювати з однокласниками, вчителем, екологічна грамотність) |
7. |
Використані Інтернет-ресурси |
https://learningapps.org/view17414069
|
8. |
Матеріали та обладнання |
підручник, роздруковані завдання; реактиви і посуд згідно інструкції до проведення хімічного експерименту та лабораторної роботи; періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва. |
ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА УРОКУ
№ з/п |
Етап уроку |
Час |
Методи і прийоми |
1 |
І. Організаційний момент
|
2 хв. |
Девіз уроку Метод «Дивуй» |
2. |
ІІ. Актуалізація опорних знань
|
5 хв. |
1.Тести. 2. Вправа «Мозкова атака» |
3. |
ІІІ. Мотивація Повідомлення теми і мети уроку |
3 хв. |
1.Виставка виробів 2.Проблемне питання |
4. |
IV. Вивчення нового матеріалу
|
20 хв. |
1.Опорна схема 2.Моделювання (робота у групах) 3.Розповідь вчителя 4. Кошик знань (словникова робота) 5. Робота з підручником ( терміни) 6. Інструктаж з техніки безпеки 7.Лабораторна робота (робота у групах) 8. Демонстраційний експеримент 9.Фізкультхвилинка (вправи для очей) |
5. |
V. Закріплення вивченого матеріалу
|
11хв. |
1.Вправа «Мозкова атака» 2.Таблиця «Пластмаси: за і проти» (робота у парах) 3.Хімічний диктант (взаємоконтроль) 4.Тестове завдання «Встановіть відповідність» 5.Гра «Цікавинки з торбинки» 6. Застосування та властивості https://learningapps.org/view17414069 7.Екологічна хвилинка (Всеукраїнська школа онлайн https://youtu.be/07EVDDTzzjM |
6. |
VI. Підсумок уроку Аргументація оцінок |
2 хв. |
Вправа «Про що? Що? Як? Навіщо? |
7. |
VIІ. Домашнє завдання
|
2 хв. |
Опрацювати §23, вправа 178 – 180. Творче завдання. Інформаційний проєкт: «Друге життя пластикового стаканчика» |