Урок "СКЛАД ЧИСЛА 3. ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ ЗА РІЗНИМИ ОЗНАКАМИ. МАЛЮВАННЯ КРУЖЕЧКІВ У ЗОШИТІ"

Про матеріал
ознайомити учнів зі складом числа 3; вчити порівнювати предмети за кольором, формою, матеріалом, призначенням; розвивати мислення; виховувати старанність.
Перегляд файлу

Математика       Підготовчий клас

Урок №_______________   Дата ____________________

 

Тема. СКЛАД ЧИСЛА 3. ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ ЗА РІЗНИМИ ОЗНАКАМИ. МАЛЮВАННЯ КРУЖЕЧКІВ У ЗОШИТІ

Мета: ознайомити учнів зі складом числа 3; вчити порівнювати предмети за кольором, формою, матеріалом, призначенням; розвивати мислення; виховувати старанність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Весела лічба

На травиці біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Одне чорне. Скільки всіх?

— Як отримати число 3?

— Про це ми і поговоримо на уроці.

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ

1. Пояснення вчителя. Підготовча робота

На столі 3 вази. Учитель ставить по 1 квітці в кожну вазу.

— Скільки всього квітів у вазах?

— Як отримали число 3? (1 + 1 + 1)

— Три квіточки можна поставити і у 2 вази.

— Як це можна зробити? (Показує один учень.)

— Отже, 1 + 2, або 2 + 1.

2. Робота за підручником (с. 20)

Завдання 1

— Розгляньте малюнок. Куди прийшли діти? Яка пора року? Доведіть свою думку.

— Кого на малюнку три? (Дітей, пташок, білочок, зайчиків) Чого на малюнку три? (Фруктів у їжачка, квітів у кожної дівчинки, грибів біля пенька, квітів на галявині)

— Як скласти множину грибів біля пенька, пташок? (1 і 1 і 1)

— Як скласти множину квітів у кожної дівчинки, множину зайчиків? Ці 2)

— Як скласти множину білочок, множину дітей? (2 і 1)

Завдання 2

— До якої казки це малюнок?

— Кого на малюнку три? Чого на малюнку три?

— Які предмети можна порівняти за кольором? (Штанці у поросяток)

— Які предмети можна порівняти за формою? (Дахи в будиночків)

— Які предмети можна порівняти за матеріалом? (Будиночки)

— Які предмети можна порівняти за призначенням? (Шланг і лійку)

Завдання 3

Робота в зошиті

— Намалюйте кружечки за зразком.

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота з монетами. Гра «Скільки?»

1 к., 1 к., 1 к., або 2 к. та 1 к. 

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

— Про яке число ми говорили на уроці?

— Як можна отримати число 3?

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 лютого
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку