Мета уроку: удосконалити вміння учнів виконувати порівняння десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати наполегливість, акуратність.
Очікувані результати: учні повинні вміти застосовувати правила порівняння десяткових дробів для їх порівняння.
Обладнання: підручник, роздавальний матеріал (карточки з завданням для самостійної роботи).
Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичокПорівняння десяткових дробів
Мета уроку: удосконалити вміння учнів виконувати порівняння десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати наполегливість, акуратність.
Очікувані результати: учні повинні вміти застосовувати правила порівняння десяткових дробів для їх порівняння.
Обладнання: підручник, роздавальний матеріал (карточки з завданням для самостійної роботи).
Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок.
■ I. Організаційний етап
▪ Привітання
▪ Перевірка присутності учнів
▪ Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку
■ II. Перевірка домашнього завдання
▪ Вчитель перевіряє наявність домашнього завдання.
■ III. Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
▪ Оголошення теми уроку
▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку
▪ Мотивація навчальної діяльності
На цьому уроці ви маєте нагоду й далі відпрацьовувати застосування правила порівняння десяткових дробів, але вже до складніших завдань.
■ IV. Актуалізація опорних знань
▪ Робота в парах
Опитати учнів на знання правил порівняння десяткових дробів із однаковими цілими частинами; з різними цілими частинами; з різною кількістю цифр після коми.
■ V. Удосконалення знань, умінь і навичок
▪ Робота в малих групах за карткою
Картка
1. Розташуйте в порядку зростання числа: 3,456; 3,465; 8,149; 8,079; 0,453.
2. Замініть зірочку на знак або :
а) ; б) ; в) .
3. Знайдіть будь-яке значення x, при якому є правильною нерівність:
а) ; б) .
4. Порівняйте:
а) 98,52 і 65,39 ; б) 3,835 і 383,7; в) 0,605 і 691,3.
5. Запишіть будь-яке число, менше за 0,001.
Запропонувати кожній групі презентувати результати своєї роботи біля дошки, а представникам інших груп — здійснити рецензування відповідей.
■ VI. Перевірка засвоєного матеріалу
▪ Самостійна робота
Варіант 1
1. Знайдіть усі натуральні числа x, які задовольняють нерівність:
а) ; б) .
2. Запишіть три десяткові дроби, які на числовому промені розташовані між дробами:
а) 3,1 і 3,2; б) 0,48 і 0,49.
3. Порівняйте числа:
а) 5,894 і 6,1; в) 3,20 і 3,02; д) 0,021 і 0,21.
б) 2,25 і 2,189; г) 0,35 і 0,350;
Варіант 2
1. Знайдіть усі натуральні числа x, які задовольняють нерівність:
а) ; б) .
2. Запишіть три десяткові дроби, які на числовому промені розташовані між дробами:
а) 0,6 і 0,7; б) 1,29 і 1,3.
3. Порівняйте числа:
а) 3,895 і 6,2; в) 0,23 і 0,2300; д) 0,037 і 0,37.
б) 3,42 і 2,587; г) 4,04 і 4,4;
Зібрати учнівські зошити на перевірку, відповісти на запитання, що виникли в учнів.
■ VII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
▪ Завдання для всього класу: №836; 840
▪ Додаткове завдання: №841