Урок "Порівняння десяткових дробів"

Про матеріал

Мета уроку: удосконалити вміння учнів виконувати порівняння десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати наполегливість, акуратність.

Очікувані результати: учні повинні вміти застосовувати правила порівняння десяткових дробів для їх порівняння.

Обладнання: підручник, роздавальний матеріал (карточки з завданням для самостійної роботи).

Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок
Перегляд файлу

    Порівняння десяткових дробів

Мета уроку:удосконалити вміння учнів виконувати порівняння десяткових дробів; розвивати логічне мислення, пам’ять; виховувати наполегливість, акуратність.

Очікувані результати:учні повинні вміти застосовувати правила порівняння десяткових дробів для їх порівняння.

Обладнання:підручник, роздавальний матеріал (карточки з завданням для самостійної роботи).

Тип уроку:урок удосконалення знань, умінь і навичок.

■ I. Організаційний етап

▪ Привітання

▪ Перевірка присутності учнів

▪ Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

■ II. Перевірка домашнього завдання

▪ Вчитель перевіряє наявність домашнього завдання.

■ III. Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

▪ Оголошення теми уроку

▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку

▪ Мотивація навчальної діяльності

На цьому уроці ви маєте нагоду й далі відпрацьовувати застосування правила порівняння десяткових дробів, але вже до складніших завдань.

■ IV. Актуалізація опорних знань

▪ Робота в парах

Опитати учнів на знання правил порівняння десяткових дробів із однаковими цілими частинами; з різними цілими частинами; з різною кількістю цифр після коми.

■ V. Удосконалення знань, умінь і навичок

▪ Робота в малих групах за карткою

Картка

1. Розташуйте в порядку зростання числа: 3,456; 3,465; 8,149; 8,079; 0,453.

2. Замініть зірочку на знак або :

а) ;  б) ;    в) .

3. Знайдіть будь-яке значення x, при якому є правильною нерівність:

а) ;  б) .

4. Порівняйте:

а) 98,52  і 65,39 ;    б) 3,835  і 383,7;    в) 0,605 і 691,3.

5. Запишіть будь-яке число, менше за 0,001.

Запропонувати кожній групі презентувати результати своєї роботи біля дошки, а представникам інших груп — здійснити рецензування відповідей.

VI. Перевірка засвоєного матеріалу

▪ Самостійна робота

Варіант 1

1. Знайдіть усі натуральні числа x, які задовольняють нерівність:

а) ;  б) .

2. Запишіть три десяткові дроби, які на числовому промені розташовані між дробами:

а) 3,1 і 3,2;  б) 0,48 і 0,49.

3. Порівняйте числа:

а) 5,894 і 6,1;  в) 3,20 і 3,02; д) 0,021 і 0,21.

б) 2,25 і 2,189;  г) 0,35 і 0,350;

Варіант 2

1. Знайдіть усі натуральні числа x, які задовольняють нерівність:

а) ;  б) .

2. Запишіть три десяткові дроби, які на числовому промені розташовані між дробами:

а) 0,6 і 0,7;  б) 1,29 і 1,3.

3. Порівняйте числа:

а) 3,895 і 6,2;  в) 0,23 і 0,2300;  д) 0,037 і 0,37.

б) 3,42 і 2,587;  г) 4,04 і 4,4;

Зібрати учнівські зошити на перевірку, відповісти на запитання, що виникли в учнів.

■ VII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

▪ Завдання для всього класу: №836; 840

▪ Додаткове завдання: №841

 

doc
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку