Тема: Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2. Розвязування задач на множення числа 2.
Мета: - формувати в учнів уміння порівнювати вирази, які містять табличні випадки множення числа 2; вправляти у розв'язуванні задач на множення числа 2; розвивати уміння пояснювати розв'язання задач; виховувати любов до предмету, до природи.
Обладнання: таблиця множення числа 2, презентація «Гра «Прикрась ялинку»», презентація до уроку
Математика
Тема: Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2. Розвязування задач на множення числа 2.
Мета: - формувати в учнів уміння порівнювати вирази, які містять табличні випадки множення числа 2; вправляти у розв’язуванні задач на множення числа 2; розвивати уміння пояснювати розв’язання задач; виховувати любов до предмету, до природи.
Обладнання: таблиця множення числа 2, презентація «Гра «Прикрась ялинку»», презентація до уроку
Хід уроку
І. Організація класу
1. Перевірка готовності до уроку
ΙΙ. Актуалізація опорних знань
Дві лисички, дві сестрички,
Заплели по дві косички.
Скільки разом у лисичок
Є заплетених косичок? (4)
- Відкриваємо зошити, записуємо число, класна робота.
- Прописуємо число 4 в рядочок, через клітинку.
ΙІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів
— Сьогодні ми будемо відпрацьовувати таблицю множення числа 2.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Прочитай таблицю множення числа 2 (із зошита чи з дошки). Поясни, як дізналися, що 2*6 = 12.
2 + 2 + 2 < 2*4
2 + 2 + 2 □ 2*3
2 + 2 + 2 + 2 + 2 +2 2*7
2*5 12
За малюнком склади і розв'яжи задачу на множення з таким запитанням: «Скільки всього спекла мама?»
В сім'ї Петренків було 4 дитини. Мама Наталя спекла по 2 ватрушки кожному з дітей. Скільки всього ватрушок спекла мама?
V. Закріплення вивченого матеріалу
1. Коментоване письмо
- Запиши добутки чисел 2 і З, 2 і 7, 2 і 9.
І варіант 36 + 43 = 63 – 38 =
ІІ варіант 25 + 44 = 52 – 27 =
Короткий запис задачі:
За 1 год 3а 2 год
П. – 24 ?
У. - 17 ?
Робота над задачею:
Що запитується в задачі?
Аналіз задачі:
Розв'язок задачі:
Відповідь: 82 набори за 2 години.
VІ. Підсумок уроку
— Якою дією можна замінити дію додавання?
— Як називаються числа при множенні?