Конспект уроку з математики для 2 класу на тему "Таблиця віднімання і додавання числа 9. Периметр"

Про матеріал

Тема: Таблиця віднімання і додавання числа 9. Периметр

Мета: Ознайомити учнів з прийомами додавання і віднімання числа 9 із переходом через розряд; формувати поняття про периметр многокутника

Перегляд файлу

 

 

 

Конспект уроку

з математики

у 2 класі

 

 

 

 

 

 

 

Автор: Алексеєнко Галина Деонисівна

 вчитель початкових класів

ЗОШ І-ІІІ ступенів №4

 м.Білгорода -Дністровського

Кваліфікаційна категорія

«Спеціаліст вищої категорії»

педагогічне звання

«Учитель-методист»

 

Тема: Таблиця віднімання і додавання числа 9. Периметр

Мета: Ознайомити учнів з прийомами додавання і віднімання числа 9 із переходом через розряд; формувати поняття про периметр многокутника

Обладнання: Таблиця усних обчислень; схеми задач, казковий персонаж

Хід уроку

 

І.  Організація класу

В путь щасливу і широку

Всіх виводить школа нас.

До уроку! До уроку!

Дзвоник вже покликав вас!

 

Девіз уроку:

Міркуємо – швидко,

Відповідаємо – правильно,

Лічимо – точно.

Пишемо – гарно.

 

ІІ.  Перевірка домашнього завдання

  1. Робота з картками (2 учнів)
  2. Перевірка прикладів №185 (усно)
  3. Перевірка задачі №186 (біля дошки)

 

ІІІ.  Повторення і закріплення вивченого

  1. Усна лічба

Колові приклади:

9-1                 8-1

4+6                10-7

5+1                 6-2

3+6                 7-2

  1. Розв’язування задачі

У сім’ї їжачка вивелося 5 дитинчат, а в сім’ї хом’ячка – 6. Скільки дитинчат вивелося в сім’ї їжачка і хом’ячка разом?

  1. Складання і розв’язання задачі за схемою:

1 тарілка – 5 яблук

2 тарілка - ?, на 6 яблук більше

Змініть запитання задачі так, щоб її можна було розв’язати двома діями.

 

Чебурашка, крокодил Гена і Шапокляк чекали поїзда 3 години. Скільки годин чекав поїзда кожен із них?

 

IV. Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 9

  • Як ви вважаєте, чому саме цю цифру ми пригадали, як вона пишеться?

 

V. Вивчення нового матеріалу

- Подивіться, хто до нас завітав на урок? ( Десяток) 

Картинки по запросу хлопчик 

 

 

 

 

 

 

Ваш друг Десяток буде допомагати то тих пір, поки ви не навчитеся розв’язувати ось такі приклади.

11-9=

12-9=

  1. Доповнити до 9

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          9

 

 

  1. Продовжити мою думку:

11 – це 9 і …      13, 14, 15, 16, 17, 18

  1. – це 9 і …
  1. Складання таблиць додавання і віднімання числа 9

Хлопчика  недарма назвали Десяток. Десяток немає права брати більше ніж 10 предметів. А віддаючи, завжди намагається залишити собі 10. А тепер Десяток допоможе вам швидше розв’язати приклад, записаний на дошці.

11-9= 11 -1 -   8    =

Десяток забрав лише одну одиницю, але нам треба відняти 9. Скільки ще ми повинні забрати?

12-9=12-2-    7       =

Діти на дошці за допомогою Десятка поюснюють і розвязують приклади.

Решта учнів записують у зошитах .

Первинне закріплення.

  1. Усне виконання завдання №187

 

Фізхвилинка

 

VІ. Ознайомлення з периметром чотирикутника

1. На дошці таблиці.

 

                                                                                         5 см

4см

2см                               1 см                      3 см                               3см

 

6 см

               3см

  • Як знайти довжину ламаної лінії?
  1. Назвіть фігуру, зображену на 2 малюнку.
  • Назвіть довжину кожної сторони чотирикутника. Знайдіть суму

довжин

5+3+6+3 = 17 (см)

  • Сума довжин усіх сторін чотирикутна називається периметром чотирикутника.
  1. Виконання завдання №188 і №190
  2. Вивчення правила на с. 34

 

VІІ. Розвиток математичних знань

  1. Розв’язування задачі №191

Колективно складаємо короткий запис:

 

Дівчат – 11                                   ?

Хлопців - ?, на 4 менше

 Розв’язуємо задачу за допомогою кружечків.

 

                         ?

 

 

 

  2)        11          +           ?

 

 

                1)       11        -          4  

1) 11 – 4 = 7 (хлопц.) – було в ансамблі;

2) 11 + 7 = 18 (діт.)

 

2. Самостійна робота (№193)

 

VІІІ. Підсумок уроку

 

IX.  Домашнє завдання

№194, №195, вивчити правило, повторити таблиці додавання і віднімання числа 9.

 

docx
Додано
12 листопада 2018
Переглядів
2119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку